Б 79 Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта фывфывфыв: організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени Аннотация: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти. В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования. Доп.точки доступа: Вальдман, И. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |