Матяш, Н.
    Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Надія Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202
Рубрики: освіта--біологічна
   освіта хімічна

   освіта природнича

   Навчання компетентнісне

   Навчання--метод проектів--міжпредметні компетенції

   Кафедра біології

фывфывфыв:
міжпредметна компетенція -- проектування -- біологічний зміст -- хімічний зміст -- компетенція -- компетентність -- компетентна особистість
Аннотация: У статті розкрито зміст поняття "міжпредметна компетенція" і розглянуто проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту. Автор пропонує детально проаналізувати всі навчальні програми зі споріднених предметів і врахувати під час їх удосконалення структурні та змістові міжпредметні зв'язки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


371.314.5:62/64](477)
Д 75


    Дробчак, Я.
    Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання / Ярослава Дробчак, Олена Дозорців // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 33–39. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки трудового навчання
фывфывфыв:
міжпредметні зв’язки -- міжпредметна компетенція -- трудове навчання -- робота з папером -- робота із природним матеріалом -- аплікація з ниток -- оригамі -- початкова школа -- 1 клас
Аннотация: У статті розповідається про те, що формувати в учнів міжпредметні компетентності можна через застосування технологій навчання, зокрема через використання на уроках міжпредметних зв’язків. Наведно приклади уроків із трудового навчання із використанням міжпредметниз зв’язків для учнів початкової школи.


Доп.точки доступа:
Дозорців, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)