Б 81 Бондар, Л. С. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу у державній початковій школі (з кінця XIX ст. до 1917 р.) [Текст] / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - N 3. - С. 121-127 Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах історія педагогіки Росії до 1917 р. Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- недільні школи -- школи грамоти -- земські школи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бондар, Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Людмила Бондар> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 62-67 : табл. - Бібліогр.: 29 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Церковнопарафіяльні школи--початкові--історія історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: початкова освіта -- міністерські початкові школи -- церковнопарафіяльні школи -- школи грамоти -- земські школи -- навчальні плани -- програми -- диференційований підхід Аннотация: У статті розглянуто типи початкових шкіл, які існували в кінці ХІХ-на початку ХХ ст., зміст їхніх навчальних планів та програм як засіб здійснення диференційованого підходу до навчального процесу.Зосереджено увагу на висвітленні історії розвитку церковнопарафіяльних шкіл та особливостей їх функціонування. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |