Щ 61 Щербаков, Р. Н. Обобщение теоретических знаний в обучении / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 50-58. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: світогляд науковий --учні Навчання Росія--освіта фывфывфыв: навчальне пізнання -- наукове пізнання -- теоретичні знання у навчанні -- наукові знання -- наукова картина світу -- узагальнення наукових знань Аннотация: Стаття присвячена узагальненню знань у процесі навчання фізики Статья посвящена обобщению знаний в процессе обучения физике Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ч-49 Чернецька, Тетяна. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів [Текст] / Т. Чернецька> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 28-33 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Процес навчання--початкова школа фывфывфыв: навчально-дослідницька діяльність -- таблиці-матриці -- пізнавальні завдання -- навчальне пізнання Аннотация: У статті розглянуто навчально-дослідницьку діяльність у полях діяльності учнів і учителя. Запропоновано спосіб моделювання навчально-дослідницької діяльності з використанням трьох типів таблиць-матриць: таблиці-матриці проблемного викладу навчального матеріалу, твблиці-матриці реалізації частково-пошуковгого методу викладу навчального матеріалу та таблиці-матриці організації творчої навчально-дослідницької діяльності дітей. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа Аннотация: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |