М 18 Малій, С. Я. Співпраця з навчальною мережею ePals / С. Я. Малій> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 89-91. Рубрики: Викладання англійської мови в школі--комп’ютерні технології навчання Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: мережеві технології навчання -- уроки англійської мови -- Інтернет -- телекомунікаційні проекти -- комунікативна компетенція -- навчально-виховна робота -- онлайн-спілкування -- методи навчання -- навчальні мережеві технології -- інформаційні технології навчання Аннотация: Про участь гімназистів у міжнародних телекомунікаційних проектах, які є ефективним засобом формування комунікативної компетенції учнів та виховання соціально активної особистості. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Р 64 Розвиток соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів початкової школи [Текст] : Посібник / В. О. Киричук [та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Лук’янчук і Н. А. Климової ; НАПНУкраїни, Ін-т обдарованої дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 132 с. : іл., табл. - Бібліогр. : с. 104-112 ; додатки: с. 113-131. - ISBN 978-966-2633-39-9 : 43.18 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Учні початкової школи Обдаровані діти Технології навчання Соціалізація школярів Психологія молодшого шкільного віку Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: обдарованість особистості -- навчально-виховна робота -- психічний розвиток школяра -- емоційний інтелект -- мотивація навчання -- комунікативна компетентність Доп.точки доступа: Киричук, В. О.; Лук’янчук, Н. В.; Климова, Н. А.; Ковальова, О. А.; Савченко, Ю. Ю.; Єнотаєва, Л. Є.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ) Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 43-46. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня фывфывфыв: навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 60 Голішенко, Н. Актуальність проблематики казок В. О. Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів [Текст] / Наталія Голішенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 54-55. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: сухомлиністика -- педагогічні погляди -- казки -- тенденції виховання -- навчально-виховна робота -- дитячі твори -- педагогічна проблематика -- молодші школярі Аннотация: У статті розглянуто актуальність виховного потенціалу творів В. О. Сухомлинського. На прикладі художніх текстів автора можна зробити висновок про набуття педагогічним поглядами В. О. Сухомлинського важливого значення з точки зору процесу впровадження новітніх стратегій навчання та виховання учнів початкових класів. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |