Мхитарян, О.
    Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень [Текстььь] / О. Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 14-17
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
фывфывфыв:
навчальні досягнення -- літературний розвиток -- неуспішність в навчанні


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


88.840
Г 68


    Гордеева, Т. О.
    Позитивное мышление как фактор учебных достижений старшеклассников [Текст] / Т. О. Гордеева, Е. Н. Осин // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 1. - С. 24-33. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання
   мислення позитивне

фывфывфыв:
навчальні досягнення


Доп.точки доступа:
Осин, Е. Н.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-91
Т 19


    Таранік-Ткачук, К. В.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 15-20
ББК 81.411.1-91
Рубрики: Викладання української літератури в школі
фывфывфыв:
методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- обов’язкові види контролю -- навчальні досягнення -- контрольні твори -- оцінювання контрольних творів


Доп.точки доступа:
Шинкарук, Н. І.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)


74.202
Ч-75


    Чопик, Т. В.
    Як упоратися з різними учнями? [Текст] / Т. В. Чопик // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 29. - С. 5-6.
ББК 74.202
Рубрики: Формування особистості
   Мотивація навчання

фывфывфыв:
автономні учні -- мотивація -- навчальні досягнення -- творчий підхід -- креативне мислення
Аннотация: Подано рекомендації щодо роботи з учнями, які мають різні рівні навчальних досягнень, різні здібності. Розповідається про розвиток природної мотивації до навчання, творчий підхід у навчанні.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)




   Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту.

   
    Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2013 році : наказ... від 23.08.2012 р. № 943 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/36. - С. 10-11
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Середня освіта--правові джерела--Україна

   Вища освіта в Україні--законодавство

   Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--проведення--організація--Україна, 2013 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Україна
фывфывфыв:
офіційний документ -- наказ МОНМС України -- середня освіта -- вища освіта -- зовнішнє незалежне оцінювання -- навчальні досягнення -- особи, які виявили бажання вступати до ВНЗ -- вступ до ВНЗ -- вступні випробування -- випускники ЗНЗ -- умови прийому до ВНЗ


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.)
Издания есть только в отделениях/филиалах




    Горбачова, О.
    Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності
   Викладання історичного краєзнавства в школі

фывфывфыв:
історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення
Аннотация: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Сухарев, Д.
    Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Дмитро Сухарев // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 40-42. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.43.21-90 + 74.202
Рубрики: Тестування--комп’ютерне--англійська мова
   Комп’ютерне тестування--англійська мова

   Тестування--англійська мова

фывфывфыв:
комп’ютерне тестування -- Тест, автоматизована система -- моніторингове дослідження -- навчальні досягнення -- тестові завдання
Аннотация: У статті аналізуються результати комп’ютерного тестування з англійської мови учнів 8-х класів ЗНЗ м. Києва, проведеного у травні 2011 р. Наведено приклади завдань, використаних у досліджені, а також розкрито переваги комп’ютерного тестування, що здійснюється на базі АС "Тест".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74
Х 85


    Хотченко, Ірина Анатоліївна.
    Організація контролю навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах освіти Китаю в другій половині ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 -загальна педагогіка та історія педагогіки / І. А. Хотченко ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2014. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: контроль засвоєння знань
   вища освіта в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Китай--освіта
фывфывфыв:
навчальні досягнення


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88.840
П 30


    Петрова, Светлана Олеговна.
    Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження
фывфывфыв:
інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення
Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)


74
П 78


   
    Про організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 24. - С. 26-32.
ББК 74
Рубрики: Навчально-виховний процес--організація--законодавство--Україна, 2014/2015 н.р.
   Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--нормативно-правова база

фывфывфыв:
педагогічні особливості навчання -- початкова школа -- основна школа -- іноземні мови -- оцінювання -- навчальні досягнення


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)


373.3.014.3(477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування --оцінювання
   Початкова школа--готовність дитини до школи

фывфывфыв:
реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.26(477)
Я 51


    Яланська, С.
    Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 36–38. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
фывфывфыв:
оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- навчальна діяльність -- оцінювальна діяльність
Аннотация: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.043.2-056.2/.3](477)
Ф 33


    Федоренко, О.
    Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / Оксана Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 76–86. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--оцінювання навчальних досягнень--діти з особливими освітніми потребами
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- оцінювання учнів -- діти з особливими освітніми потребами -- оцінка -- навчальні досягнення -- формувальне оцінювання -- самооцінювання -- курикулум
Аннотация: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


371.26.93
М 11


    Міщенко, Світлана Миколаївна.
    Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум” [Текст] / С. М. Міщенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 27-31.
УДК
Рубрики: Навчання--навчальні досягнення--тестова система
фывфывфыв:
тестова система -- діагностика -- навчальні досягнення -- дистанційне навчання -- навчальний процес
Аннотация: У статті розглядаються можливості незалежної діагностики та контролю якості освіти. Представлена універсальна тестова система діагностики якості освіти “Тесторіум”, яка може використовуватися в різних процедурах оцінки якості освіти та є безкоштовної.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)


37.091.26(477)
К 76


    Кошевич, Ю. О.
    Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 30–39.
УДК
Рубрики: Навчання--оцінювання успішності--рейтингова система
фывфывфыв:
багатобальний контроль -- облік -- навчальні досягнення -- РСО -- рейтингове оцінювання


Доп.точки доступа:
Медведєва, М. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.26(477)
Л 83


    Лугова, О.
    Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / Олександра Лугова, Тетяна Лугова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
фывфывфыв:
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці.


Доп.точки доступа:
Лугова, Т.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.014.6](477)
Ж 74


    Житник, Б. О.
    Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти / Б. О. Житник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--якість освіти--оцінювання
фывфывфыв:
якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- оцінювання навчальних досягнень -- засоби оцінювання -- заклади загальної середньої освіти
Аннотация: У статті йдеться про історію та сучасний стан системи оцінювання в Україні й за кордоном, про традиційні та сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2](477)
М 74


    Мовчун, А.
    Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 10-15 . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--перевірка знань
фывфывфыв:
українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа
Аннотация: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних завданьв учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)