Самовник, В. В. Значення та роль гри як інтерактивної технології навчання [Текст] / В. В. Самовник> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 27. - С. 2-7. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--ігри Англійська мова--методика викладання--інтерактивні технології фывфывфыв: англійська мова -- ігри -- інтерактивні технології -- творчий підхід -- розвивальні ігри -- навчальні ігри Аннотация: У статті розповідається про суть ігор у навчанні і вихованні дітей різного шкільного віку. Подано вправи та приклади навчальних і розвивальних ігор. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
М 42 Медведєва, Л. В. Ігри на уроках іноземної мови / Л. В. Медведєва, О. В. Вінюкова, А. Л. Мартюхіна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Уроки англійської мови--ігри фывфывфыв: уроки англійської мови -- ігри на уроках -- навчальні ігри -- мовленнєві ігри -- орфографічні ігри -- музично-дидактичні ігри -- рольові ігри -- творчий підхід -- ігрова діяльність Аннотация: Ігрову діяльність слід розглядати як засіб навчання. Гра має використовуватися з метою формування навичок, розвиток певних мовленнєвих умінь, розвитку необхідних здібностей. Пропонований матеріал може бути використаний учителем не лише на уроках, починаючи з початкового етапу навчання, але й на заняттях факультативів, у групах дитячих садків і позашкільних закладів. Доп.точки доступа: Вінюкова, О. В.; Мартюхіна, А. Л. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Л 64 Литвинова, Світлана Григорівна. Хмарні технології. Соціальне середовище програмування TOUCHDEVELOP [Текст] / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтерактивні технології навчання фывфывфыв: середовище програмування -- хмарні технології -- навчальні ігри -- електронні освітні ресурси Аннотация: У статті розкрито основні ідеї хмарної технології "інфраструктура як сервіс" на прикладі Touchdevelop. Описано його можливості у розробці ігрових електронних освітніх ресурсів, розкрито особливості, уточнено поняття соціального середовища програмування, узагальнені можливості реалізації в середній загальній освіті, наведено приклади розробки електронних освітніх ресурсів. Доп.точки доступа: Тебенко, Олексій Віталійович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондаренко, А. А. Розваги взимку / А. А. Бондаренко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 44-46. Рубрики: Викладання англійської мови в школі фывфывфыв: навчальні ігри -- аудіювання -- письмо -- зв’язне мовлення Аннотация: Подано розробку уроку англійської мови для учнів середніх класів на тему: "Розваги взимку". Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Л 64 Литвинова, С. Г. Хмарні технології - нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи [Текст] / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 38-43. Рубрики: Електронні освітні ресурси фывфывфыв: хмарні технології -- логічне мислення -- навчальні ігри -- електронні навчальні ресурси -- якість освіти -- інформаційний простір Аннотация: У статті проаналізовано напрямки використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення математики, визначено умови для активізації пізнавальної діяльності учнів, описано його можливість під час проведення уроків математики, розкрито роль логічного мислення у розвитку особистості учня. Доп.точки доступа: Тебенко, О. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 82 Рубан, Катерина Петрівна. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі [Текст] / К. П. Рубан> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Початкова школа--комп’ютерні технології фывфывфыв: початкова школа -- комп’ютер на уроці -- комп’ютерні навчальні ігри -- флеш-вправи -- інтерактивні вправи -- навчальні ігри -- ігрова діяльність Аннотация: В статті детально розглядається, что таке “флеш-вправи” й можливості їх використання на уроках у початкових класах. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Проводимо пальчикові ігри : рек. для батьків та педагогів : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 22.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- навчальні ігри -- пальчикові ігри -- поради -- рекомендації -- пам’ятки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів [Текст] / Марія Панфілова, Інна Панова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 49–52.
Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта в Україні--освіта для сталого розвитку Запорізька область--освіта--дошкільна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- навчальні ігри -- навчальні іграшки -- освіта для сталого розвитку -- еклогічне виховання -- екологічна освіта -- сміття -- залишкові матеріали -- вторинна сировина -- розвивальні іграшки -- розвивальні ігри -- тренажери Аннотация: У статті подано добірку ігор із залишкових матеріалів, які є одним із напрямків реалізації програми "Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку" і закладах дошкільної освіти міста Запоріжжя. Доп.точки доступа: Панова, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 62 Никитенко, О. Навчатися, граючись : розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках у сучасній школі / Ольга Никитенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: соціальна компетентність -- методи навчання -- ситуація успіху -- соціальні умови -- ігрова діяльність -- навчальні ігри -- ігрові методи навчання -- соціальна поведінка -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про те, що серед ефективних засобів формування життєвої компетентності молодшого школяра – створення умов для інтеракції не тільки в позаурочний час, а й під час засвоєння навчального матеріалу на уроках. Представлено різноманітні методи навчання, які спрямовані на формування в учнів початкових класів соціальної компетентності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |