28
М 35


    Матяш, Н.
    Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології [Текст] / Н. Матяш // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 33-36
ББК 28
Рубрики: Викладання біології в школі
   Кафедра біології

фывфывфыв:
навчання біології -- кореляційний підхід -- методична система


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)


28.0р10
Z99


    Іванова, О. Я.
    Диференціація й індивідуалізація навчання на уроках біології [Текст] / О. Я. Іванова // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 25/26. - С. 10-16.
ББК 28.0р10
Рубрики: викладання біології в школі
   Навчання--методи--форми--засоби

фывфывфыв:
уроки біології -- навчання біології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Р 83


    Рудишин, Сергій.
    Систематика живих організмів як наукова і педагогічна проблема [Текст] / С. Рудишин, В. Самілик // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 9-14.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--систематика живих організмів
фывфывфыв:
навчання біології -- шкільна біологічна освіта -- філогенія -- філогенетичні дерева -- кладистичні методи


Доп.точки доступа:
Самілик, Валентина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
К 63


    Комарова, Олена.
    Формалізм і формалізація знань учнів старшої школи під час вивчення закону рівноваги генних концентрацій [Текст] / О. Комарова // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 15-19.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--розв’язування задач
   Викладання біології в школі--вивчення закону Харді-Вайнберга

фывфывфыв:
формалізм знань -- закон рівноваги генних концентрацій -- умови достовірності закону -- задачі з генетики популяцій -- закон Харді-Вайнберга -- біологічні закони -- навчання біології
Аннотация: Метою даної статті є постановка питання про стан засвоєння учнями старшої школи одного із біологічних законів шкільного курсу біології - закону Харді-Вайнберга.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
В 23


    Ващенко, Лідія.
    Самостійна навчальна діяльність учнів - складова умінні вчитись [Текст] / Л. Ващенко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 19-22.
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Викладання біології в школі--самостійна навчальна робота
   навчання--домашне завдання

фывфывфыв:
домашня навчальна робота -- домашні завдання -- шкільна біологічна освіта -- навчання біології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Г 24


    Гах, Ірина.
    З досвіду професійно спрямованого навчання біології [Текст] / І. Гах // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 26-30.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--професійно спрямоване навчання
   Уроки хімії в 10 кл.--уроки за темами

фывфывфыв:
уроки біології -- уроки медицини -- професійно спрямоване навчання -- навчання біології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
К 14


    Казарян, Ірина.
    Перевірте екологічну грамотність дев’ятикласників [Текст] / І. Казарян, Н. Титаренко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 6. - С. 39-41.
ББК 28.0р10
Рубрики: Уроки біології в 9 кл.--перевірка і оцінювання знань
фывфывфыв:
навчання біології -- екологічна грамотність -- тестові завдання


Доп.точки доступа:
Титаренко, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
М 87


    Мошура, Оксана.
    Пошуково-дослідницькі методи навчання біології [Текст] / О. Мошура // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 13. - С. 4-9.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--методи, форми викладання
   Викладання біології в школі--дослідницькі завдання--методика вирішення

фывфывфыв:
пошуково-дослідницькі методи -- навчання біології -- пізнавальна діяльність учнів -- творчі завдання -- кров
Аннотация: В кінці статті подається розробка творчих завдань під час вивчення теми “Кров і кругообіг”.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
Ю 20


    Юзба, Наталія.
    Розвивальне навчання [Текст] : нетрадиційні форми і методи навчання в процесі формування творчої особистості / Н. Юзба // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 13. - С. 10-19.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--методи, форми викладання
   Навчання--розвивальне навчання

   Навчання--методи--форми--засоби

фывфывфыв:
навчання біології -- нетрадиційні форми і методи навчання -- дослідницькі технології -- формування творчої особистості -- нестандартні уроки -- інтелектуальні ігри -- лабораторні роботи з біології
Аннотация: В кінці статті пропонується конспект уроку із загальної біології (11-й клас) із використанням технологій розвитку розумових та творчих здібностей учнів. Тема уроку “Онтогенез. Періоди онтогенезу. Ембріональний розвиток. Лабораторна робота № 2 “Ембріогенез хордових”.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
К 63


    Комарова, Олена Володимирівна.
    Моделювання біологічних процесів у старшій школі засобами комп’ютерних технологій [Текст] / О. В. Комарова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 21-26. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі--комп’ютерні засоби навчання
   Кафедра біології

фывфывфыв:
навчання біології -- комп’ютерне моделювання -- ідеальна популяція -- статистичні методи -- веб-сторінка -- закон Харді-Вайнберга -- закон великих чисел
Аннотация: У статті розглядвється питання використання комп’ютерних засобів навчання під час моделювання біологічних процесів у старшій школі. Автором розроблено веб-сторінки для онлайн обробки результатів моделювання генетичної структури ідеальної популяції. Стверджується, що використання ком’ютерних технологій як засобу моделювання, призводить до економії ресурсів навчального часу, сприяє формуванню уявлень про можливості застосування елементарних статистичних методів у біологічних дослідженнях, розумінню сутності статистичних законів, зокрема, закону великих чисел.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)