К 79 Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 4-13
Рубрики: Модернізація освіти Зміст освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: конкуренція -- конкурентоспроможність -- функції освіти -- завдання освіти -- загальноосвітні школи -- суб’єкт-суб’єктні відносини -- навчання протягом життя Аннотация: На основі проблем сучасної освіти в країні, завдань і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському і світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову й базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і вищих навчальних закладів І й ІІ р.а. створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту, вивести технікуми й коледжі, які не готують бакалаврів, з ланки вищої освіти, укрупнути професійно-технічні заклади, а, де доцільно, об'єднати їх із технікумами; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищих навчальних закладів ІІІ й ІV р.а, підвищити потужність університетів; 5) узгодити з новим законодавством усю систему нормативних документів, перепідпорядковуючи заклади вищої освіти МОН України, розробити нову мережу навчальних закладів вищої й середньої професійної освіти та ін. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Навчання--зміст навчання фывфывфыв: плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти Аннотация: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенюк, Наталія Вікторівна. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 100-106 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--неперервна освіта Освіта дорослих--конкретизація ідеї--пріоритетне завдання--важливість Україна--Освіта Європа--Освіта фывфывфыв: безперервність -- система освіти -- навчання протягом життя -- освіта дорослих Аннотация: Аналізується проблема організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом усього її життя, на підвищення можливостей її трудової й соціальної адаптації у мінливому світі і є одним із вагомих чинників економічного та соціально-культурного прогресу. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
К 26 Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії [Текст] / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2014. - N 1. - С. 88-98 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--реформування освіти Фінляндія--освіта, педагогіка фывфывфыв: освітні послуги -- суспільство добробуту -- навчання протягом життя -- безплатна освіта -- ліценціат Доп.точки доступа: Демида, Є. Ф. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 5-11. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--ціннісні засади Вища освіта в Україні--євроінтеграція вища освіта в зарубіжних країнах Європа--вища освіта фывфывфыв: системи освіти -- загальносвітові тенденції -- освітні реформи -- управління освітою -- децентралізація -- національні особливості -- інновації в освіті -- навчання протягом життя -- рамки кваліфікацій -- європейська освіта -- громадянське виховання -- толерантність -- доступність освіти -- нова парадигма освіти -- розвиток освіти -- стратегічна програма розвитку -- аксіологія Аннотация: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 82 Москаленко, Л. Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти [Текст] : за матеріалами воркшопу для бібліотекарів від 29 червня 2017 р. / Л. Москаленко> // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 3. - С. 23-26.
фывфывфыв: бібліотечний простір -- освітній простір -- освітній контент -- навчання протягом життя -- рівні можливості навчання -- персоналізація процесу навчання -- неформальна освіта Аннотация: В статті розповідається про формування на базі бібліотеки простору для реалізації концепції навчання протягом життя. Доп.точки доступа: Зозуля, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
J23 Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 75–78. - Bibliogr.: 9 title. . - ISSN 0131-6788
Польща--освіта--неперервне навчання фывфывфыв: неперервне навчання -- неперервна освіта -- центри підвищення кваліфікації -- навчання протягом життя -- професійний розвиток -- вчителі в зарубіжних країнах Аннотация: У статті йдеться про те, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов’зані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Szempruch, Jolanta. Educational changes vs school functioning [Текст] / Jolanta Szempruch, J.> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 19-22. Рубрики: Освіта--освітні зміни--вплив на функціонування школи фывфывфыв: реформування шкільної освіти -- освітні зміни -- суспільство знань -- навчання протягом життя Доп.точки доступа: J. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |