О-57 Омельчук, Сергій. Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 6. - С. 19-22. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: викладання української мови в школі фывфывфыв: метод навчання -- методичний прийом -- спосіб діяльності -- взаємоперехід методів у прийоми -- інтерактивні методи навчання мови -- прийоми інтерактивного навчання -- навчання української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Я 64 Яновицька, Наталія Іванівна. Формування граматичних умінь з української мови учнів початкових класів шкіл з польською мовою викладання [Текст] : Методичний посібник / Н. І. Яновицька ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 110 с. : іл. - Бібліогр. : с. 108-109 (36 назв). - ISBN 978-966-644-341-3 : 66.00 грн. РУБ 4У(070.2) Рубрики: Початкова школа--школи з польською мовою навчання--уроки української мови фывфывфыв: школи з польською мовою навчання -- початкова школа -- навчання української мови Доп.точки доступа: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
П 25 Пентилюк, Марія. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текст] / М. Пентилюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 11. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури викладання української мови фывфывфыв: особистісно зорієнтоване навчання -- педагогічні технології -- навчання української мови -- сучасний вчитель Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
М 74 Могильницька, Г. Шкільна лінгвістика - цілісна система чи набір фрагментів? [Текст] / Г. Могильницька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 11. - С. 7-15. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська мова--лінгвістика фывфывфыв: мовленнєвий розвиток учня -- навчання української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 23 Вашуленко, М. Навчання української мови в 4 класі [Текст] / М. Вашуленко, С. Дубовик> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 7/8. - С. 9-16. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови фывфывфыв: комунікативна компетентність школяра -- навчання української мови Доп.точки доступа: Дубовик, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сіранчук, Наталія. Лінгводидактичні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра [Текст] / Н. Сіранчук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 47-49. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--компетентнісне навчання--лексична компетентність фывфывфыв: молодші школярі -- лексична компетентність школярів -- навчання української мови -- лексичне збагачення словника дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 62 Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі [Текст] / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 2-6.
фывфывфыв: українська мова -- навчання української мови -- контроль і оцінювання учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 76 Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі [Текст] : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 20-24.
фывфывфыв: навчання української мови -- прості речення -- ускладнені речення -- навчання синтаксису в школі -- компетентнісно спрямований підручник Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Кучерук, Оксана. Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - N 1. - С. 26-30. Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика Викладання української мови в школі--методи та форми навчання фывфывфыв: лексична компетентність -- лексикологічна компетентність -- метод проектів -- навчання української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Омельчук, Сергій. Формування лексикологічної компетентності інокомуніканта в процесі навчання української мови [Текст] / С. Омельчук, В. Костюшко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 4. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови фывфывфыв: лексикологічної компетентності -- навчання української мови -- лексичний запас -- мовленнєво-комунікативні вміння Доп.точки доступа: Костюшко, Вікторія Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
П 30 Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Костюшко, Вікторія. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів [Текст] / В. Костюшко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 15-19. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--іноземні студенти фывфывфыв: навчання української мови -- українська мова як іноземна -- лінгводидактика -- лексикологічна компетентність -- підхід до навчання мови -- принципи навчання -- методи навчання -- прийоми навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Корицька, Галина. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології: для вчителів української мови та літератури [Текст] : навчально-методичний посібник (частина 2) / Г. Корицька, Ірина Подлєсна> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 26-39. Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні посібники фывфывфыв: навчання української мови -- навчально-методичні посібники -- творча діяльність учнів -- веб-квест технології Доп.точки доступа: Подлєсна, Ірина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Богуш, Алла. Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин [Текст] / А. Богуш> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2019. - N 10. - С. 3-6. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з української мови--діти етнонаціональних меншин фывфывфыв: мовлення дошкільників -- навчання української мови -- методика навчання -- етнонаціональні групи ЗДО Аннотация: У статті розглядають принципи навчання дітей української мови у закладах дошкільної освіти етнонаціональних спільнот. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Горошкіна, Олена. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір [Текст] / О. Горошкіна> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 2-5. Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: навчання української мови -- робота з текстом -- засіб навчання -- компетентнісний підхід -- художній текст Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Попова, Людмила. Функційональний аспект використання засобів навчання на уроках української мови в 10-11 класах ліцею [Текст] / Л. Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 6-8. Рубрики: Викладання української мови в школі фывфывфыв: навчання української мови -- засоби навчання -- компетентнісний підхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Олійник, Алла. Дидактичний матеріал з морфології [Текст] : профільний рівень / А. Олійник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 35-43. Рубрики: Викладання української мови в школі--морфологія фывфывфыв: навчання української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Костюшко, Вікторія. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів [Текст] / В. Костюшко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 2-5. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--іноземні студенти фывфывфыв: ігрові завдання -- навчання української мови -- іноземні студенти -- лексикологічна компетентність -- інокомунікант Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Крижанівська, Ольга. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом [Текст] / О. Крижанівська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 6-8. Рубрики: Викладання української мови в школі--вправи та завдання Викладання української мови в школі--формування мовної особистості фывфывфыв: мовна стійкість -- мовна особистість -- рідномовна освіта -- уроки української мови -- навчання української мови -- зразки вправ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 9-12. Рубрики: Викладання української мови в школі фывфывфыв: інфомедійна грамотність -- медіаосвітній підхід -- принципи медіаосвіти -- медіазасоби -- навчання української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |