К 58 Кожедуб, Лідія. Навчання читанню художних творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві [Текст] / Л. Кожедуб> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 3. - С. 105-113 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вищі навчальні заклади культура читання студентів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: мовні ВНЗ -- читання художніх творів -- рівень читацької активності -- навчання читанню Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Маталыгина, О. А. Как помочь ребенку сохранить хорошее зрение [Текст] / О. А. Маталыгина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 4-9. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей фывфывфыв: освітлення приміщення -- навчання читанню -- перегляд телепередач -- робота з комп’ютером -- вправи для очей -- розпорядок дня -- зорові навантаження -- лікувальна фізкультура Аннотация: Автор статті дає можливість читачеві познайомитись з основними профілактичними міроприємствами для попередження захворювань органів зору у дітей. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпова, Наталия Львовна. Исследования чтения и грамотности, выполненные в Психологическом институте РАО за 100 лет / Н. Л. Карпова, Г. Г. Граник, М. К. Кабардов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 72-82. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--читання--дослідження Психологія освіченості--дослідження фывфывфыв: психологія читання -- освіченість -- навчання читанню -- навчання грамоти -- розвиток мовлення -- інтуїтивно-чуттєвий тип -- раціонально-логічний тип -- бібліотерапія Аннотация: Здійснено аналіз праць співробітників Психологічного інституту Російської академії освіти з проблеми читання та освіченості за період з 1912 по 2012 рік. Розглянуто принципи та напрямки досліджень умов мовленнєвого розвитку дитини; проблеми навчання читанню та освіченості різних прошарків населення; проблеми мовної свідомості школярів; експериментального вивчення дитячого читання; розуміння тексту російською мовою та іноземною; проблеми бібліотерапії та ін. Доп.точки доступа: Граник, Г. Г.; Кабардов, М. К. Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) |