74.58
К 58


    Кожедуб, Лідія.
    Навчання читанню художних творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві [Текст] / Л. Кожедуб // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 3. - С. 105-113 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   культура читання студентів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
мовні ВНЗ -- читання художніх творів -- рівень читацької активності -- навчання читанню


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.1
М 33


    Маталыгина, О. А.
    Как помочь ребенку сохранить хорошее зрение [Текст] / О. А. Маталыгина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 4-9. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
фывфывфыв:
освітлення приміщення -- навчання читанню -- перегляд телепередач -- робота з комп’ютером -- вправи для очей -- розпорядок дня -- зорові навантаження -- лікувальна фізкультура
Аннотация: Автор статті дає можливість читачеві познайомитись з основними профілактичними міроприємствами для попередження захворювань органів зору у дітей.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88
К 26


    Карпова, Наталия Львовна.
    Исследования чтения и грамотности, выполненные в Психологическом институте РАО за 100 лет / Н. Л. Карпова, Г. Г. Граник, М. К. Кабардов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 4. - С. 72-82. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--читання--дослідження
   Психологія освіченості--дослідження

фывфывфыв:
психологія читання -- освіченість -- навчання читанню -- навчання грамоти -- розвиток мовлення -- інтуїтивно-чуттєвий тип -- раціонально-логічний тип -- бібліотерапія
Аннотация: Здійснено аналіз праць співробітників Психологічного інституту Російської академії освіти з проблеми читання та освіченості за період з 1912 по 2012 рік. Розглянуто принципи та напрямки досліджень умов мовленнєвого розвитку дитини; проблеми навчання читанню та освіченості різних прошарків населення; проблеми мовної свідомості школярів; експериментального вивчення дитячого читання; розуміння тексту російською мовою та іноземною; проблеми бібліотерапії та ін.


Доп.точки доступа:
Граник, Г. Г.; Кабардов, М. К.

Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)