М 11 Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 70-77. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р. історія педагогіки України до 1917 р. історія педагогіки України(1917- Дошкільна освіта в Україні--історія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: навчання іноземної мови -- західноєвропейські мови -- класичні мови -- гімназії -- початкові школи -- школи-інтернати -- дитячий садок -- іноземні мови -- методика викладання Аннотация: На основі наукових праць розглянуто історичний розвиток раннього навчання іноземних мов у царській Росії й у сучасній Україні. Виявлено тенденції: 1) початковий вік вивчення іноземних мов визначається соціальним замовленням, суспільно-економічними потребами, наявністю навчально-методичного забезпечення; 2) суспільний інтерес до раннього навчання дітей іноземних мов мав хвилеподібний характер; 3) прагнення погоджувати менут навчання іноземних мов і вікові особливості дітей; 4) у сучасній Україні - намагання корелювати мету навчання іноземних мов і набуті вміння з рідної мови. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Х 76 Хоменко, Олександр Вікторович. Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / Олександр Хоменко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 55-61. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Іноземна мова--викладання--вища школа Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: іншомовна підготовка -- глобалізація -- толерантність -- комунікативна компетентність -- полікультурна особистість -- навчання іноземної мови Аннотация: У статті йдеться про іншомовну підготовку майбутніх спеціалістів як чинник, що забезпечує їхню гармонійну взаємодію з полікультурним глобалізованим і конкурентним світом. Автор аналізує вплив глобалізації на освіту загалом та на її іншомовний сегмент зокрема; дає визначення поняття "іншомовна підготовка" та розкриває роль процесуальних аспектів іншомовної підготовки у формуванні особистості майбутнього фахівця в умовах глобалізації та інформатизації суспільства. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дівінська, Наталія Олександрівна. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Іноземна мова--методика викладання--вища школа--інтерактивні технології Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: іншомовна комунікативна компетентність -- інтерактивні технології навчання -- медіаосвіта -- навчання іноземної мови -- мистецький ВНЗ Аннотация: У статті розглядаються поняття "інтерактивні технології навчання", "іншомовна комунікативна компетентність", "медіаосвіта", показано ефективність використання певних методів інтерактивного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів мистецьких вищих навчальних закладів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці Викладання іноземної мови у ВНЗ--технічні університети Викладання іноземної мови у ВНЗ Викладання іноземної мови у ВНЗ--комп’ютерне навчання Кафедра іноземних мов фывфывфыв: навчання іноземної мови -- іншомовна підготовка -- підготовка ІКТ-фахівців -- комп’ютерне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- компетентність іншомовна -- навчання діалогічного мовлення -- професійна спрямованість Аннотация: У статті розглянуто системний, компетентнісний, якісний та діалогічний підходи до формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців з ІКТ у технічному університеті. Схарактеризовано методичні особливості кожного підходу та перспективи подальших досліджень в означених напрямах. Доп.точки доступа: Сура, Наталія Анатоліївна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Петько, Людмила. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Майбутні педагоги--виховання--національне виховання Іноземна мова як предмет--методика викладання--вища школа--підготовка педагогів фывфывфыв: педагогічна освіта -- іншомовна освіта -- навчання іноземної мови -- інтеркультурний діалог -- українська національна ідея -- козацька педагогіка Аннотация: Стаття присвячена проблемам іншомовної освіти у вищій школі. Доведено, що іншомовна освіта в умовах університетської підготовки майбутніх педагогів формує духовну, культурну, освічену особистість, зорієнтовану на розвиток інтеркультурного діалогу. Обґрунтовано необхідність упровадження української національної ідеї в процес навчання студентів іноземної мови. Узагальнено досвід роботи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 96 Гусак, Людмила Євгеніївна. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] : автореферат на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. Є. Гусак ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2014. - 40 с. -
РУБ 74 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кафедра іноземних мов автореферати дисертацій--іноземні мови фывфывфыв: асоціативне навчання -- навчання іноземної мови Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Р 33 Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 28-38 : рис. - Бібліогр.: с. 37-38 (14 назв) . - ISSN 2304-0629
Кафедра педагогіки Кафедра англійської мови та методики викладання фывфывфыв: комунікативно орієнтоване навчання -- іноземні мови -- початкова школа -- навчання іноземної мови Аннотация: Відповідно до компетентнісної парадигми визначено й обґрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |