> Шифр: ПП/2003/9 Журнал 2003г. N 9 Балл, Г. О. Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти / Г.О. Балл. - С.1-7 Аптер, М. Теория реверсивности - что это? / М. Аптер. - С.8-11 Холодная, М. А. Виды познавательных стилей / М.А. Холодная. - С.12-29 Работа по реабилитации детей на основе социального патроната (из опыта детского дома №19 г.Москвы). - С.37-42 Вайтхейд, М. Консультирование человека в состоянии горя: модель помощи / М. Вайтхейд ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко. - С.43-49 Заика, Е. В. Развиваем постранственное мышление, двигая руками и ногами / Е. В. Заика ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва. - С.50-53. Пащенко, М. І. Методика роботи з батьками (матеріали до спеціалізованого курсу для студентів) / М. І. Пащенко ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина. - С.53-63 Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва ; Л.Ф. Щербина ; Л.Ф. Щербина. - С.64-68 Щербина, Л. Ф. Експериментальне дослідження мотиваційно-смислової сфери осіб, залежних від наркотичних речовин, в умовах реабілітації на основі програми "12 кроків" / Л.Ф. Щербина. - С.69-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Балл, Г. О. Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти [Текстььь] / Г.О. Балл> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N9. - С. 1-7
Рубрики: Особистісна свобода Внутрішня свобода особи Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П2/2005/36(вересень) Газета 2005г. N 36(вересень) Психологічні ознаки професіоналізму / В. Татенко. - С.3-6. фывфыв: покликання і мотивація, компетентність і креативність, відповідальність Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти / Л. Афанасьева. - С.7-10. Марінушкіна, О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна. - С.11-16. фывфыв: неуважність, агресивна поведінка дитини Баранова, Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків / Н. Баранова. - С.17-24. фывфыв: тренінг Рухайло, М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік / М. Рухайло, І. Лисицький. - С.25-27. Васьковська, С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська. - С.28-29. Кучеренко, О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко. - С.30-31. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Татенко, В. Психологічні ознаки професіоналізму [Текстььь] / В. Татенко> // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
Рубрики: професійне самоствердження професіоналізм компетентність Креативність фывфывфыв: покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С-3/2008/1 Журнал 2008г. N 1 Костенко, Н. Місце і час соціології / Н. Костенко, С. Макеєв. - С.11-32 Тарасенко, В. Науковий інтелект соціології / В. Тарасенко. - С.33-49 Валерстайн, І. Маркс і слаборозвиненість / І. Валерстайн. - С.50-66 Вельцель, Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств / Х. Вельцель, Р. Інглгарт. - С.85-118 Денджерфілд, М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька? / М. Денджерфілд. - С.119-139 Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ICH). - С.166-188 Паніотто, В. Динаміка ксенофобії й антисемітизму в Україні (1994-2007) / В. Паніотто ; Ю. Сорока, Т. Зуб. - С.197-213 Сорока, Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності / Ю. Сорока, Т. Зуб. - С.222-236 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ICH) [Текстььь]> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2008. - N1. - С. 166-188 . - ISSN 1563-3713 Рубрики: соціологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Фіавш/2009/2 Журнал 2009г. N 2 Шарамова, В. Конференція старшокласників "Українські жінки в астрономії": Сценарій / В. Шарамова. - С.6-17 Манакін, В. Про формування понять енергія та імпульс у механіці / В. Манакін, Г. Редько, Г. Толпекіна. - С.30-32 Ференц, П. Фізичний практикум: моделювання та надійність експерименту / П. Ференц, О. Ференц. - С.39-44 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ференц, П. Фізичний практикум: моделювання та надійність експерименту [Текстььь] / П. Ференц, О. Ференц> // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 39-44 Рубрики: фізика. фывфывфыв: фізичний експеримент Доп.точки доступа: Ференц, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 83 Крокер, Линда. Введение в классическую и современную теорию тестов [Текст] : [учебник] / Л. Крокер, Дж. Алгина; пер. [с англ.] под общ. ред. В. И. Звонникова, М. Б. Челышковой. - М. : Логос, 2010. - 668 с. - Библиогр.: с. 635-651. - Пер. изд. : Introduction to classical and modern test theory / Linda Croker, James Algina. - ISBN 978-5-98704-437-5 : 35.00 грн. Лев. тит. л.: англ. Содержание: ВВЕДЕНИЕ В ТЕОРИЮ ИЗМЕРЕНИЙ Что такое теория тестов? Статистические концепции в теории тестов Введение в шкалирование Процес конструирования тестов Тестовые оценки как составные НАДЕЖНОСТЬ Надежность и классическая модель истинной оценки Процедуры для оценивания надежности Введение в теорию генерализации Коэффициенты надежности для критериально-ориентированных тестов ВАЛИДНОСТЬ Введение в валидность Статистические процедуры для прогнозирования и классификации Системная ошибка отбора Факторный анализ АНАЛИЗ ЗАДАНИЙ В РАЗРАБОТКЕ ТЕСТОВ Анализ заданий Введение в современную теорию тестов Обнаружение заданий, приводящих к систематическим ошибкам ТЕСТОВЫЕ ОЦЕНКИ И ИХ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ Поправка на угадывание и другие методы оценивания Установление стандартов Нормы и стандартные оценки Выравнивание оценок по разным тестам РУБ 371.01 Рубрики: Кафедра прикладної математики та інформатики Психологія тестів Тестування Тести--теорія фывфывфыв: теорія тестів -- тестові оцінки -- надійність тестів -- валідність тестів -- шкала тестів -- ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ Доп.точки доступа: Алгина, Джеймс; Звонников, В. И. \пер.\; Челышкова, М. Б. \пер.\; Croker, Linda; Algina, James Экземпляры всего: 5 аб (4), мат. (1) Свободны: аб (4), мат. (1) |
Ф 22 Фанталова, Е. Б. "Уровень соотношения "ценности" и "доступности" в различных жизненных сферах": психометрическое исследование показателей. Методика / Е. Б. Фанталова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 228-243. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Особистість Конфліктологія Кафедра психології фывфывфыв: соціальні складові -- конструктна валідність -- надійність -- венутрішня узгодженість -- індекс розходження -- цінність -- доступність -- внутрішній конфлікт -- внутрішній вакуум -- нейтральна зона Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ж 86 Жуковская, Л. В. Шкала психологического благополучия К. Рифф [Текст] / Л. В. Жуковская, Е. Г. Трошихина> // Психологический журнал. - 2011. - N 2. - С. 82-93 . - ISSN 0205-9592 Рубрики: психологічне благополуччя психологія--методики Кафедра психології фывфывфыв: надійність -- валідність -- структурне моделювання Доп.точки доступа: Трошихина, Е. Г.; Рифф, К. \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 10 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 260 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 78.11 грн. Содержание: Авраменко, Ольга Валентинівна. Математична складова системи підготовки магістрів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання" / О. В. Авраменко, Л. І. Лутченко, С. Д. Паращук. - С .8-16 Авраменко, Ольга Валентинівна. Моделі та методи статистичної обробки результатів тестування: огляд монографій та підручників / О. В. Авраменко. - С .17-24 Білоусова, Надія Валентинівна. Механізми формування потреби у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .25-29 Гуртовий, Юрій Валерійович. Аналіз тестів різних форм з математичного аналізу класичними методами та засобами IRT / Ю. В. Гуртовий, К. М. Кондрашова. - С .30-35 Збаравська, Леся Юріївна. Реалізація принципів фундаментальної та професійної спрямованості як методологічна основа концепції навчання фізики в аграрно-технічному навчальному закладі / Л. Ю. Збаравська. - С .36-40 Коваленко, Євгенія Іванівна. Діагностика якості професійної діяльності вчителя / Є. І. Коваленко. - С .41-46 Ковальчук, Юрій Олексійович. Побудова інтерпретаційного аргументу і аргументу валідизації у комплексному дослідженні валідності стандартизованого предметного тесту / Ю. О. Ковальчук. - С .47-51 Котяк, Віталій Володимирович. Web-орієнтовані системи тестування навчальних досягнень / В. В. Котяк. - С .52-56 Лісова, Тетяна Володимирівна. Статистичний аналіз об’єктивності тестових оцінок з математичних дисциплін / Т. В. Лісова. - С .57-62 Лупан, Ірина Володимирівна. Використання канонічного кореляційного аналізу у педагогічних дослідженнях / І. В. Лупан, З. П. Халецька, В. О. Чеча. - С .63-68 Садовий, Микола Ілліч. Діагностика научуваності студентів як чинник підвищення якості освіти / М. І. Садовий. - С .69-73 Сіткар, Тарас Вікторович. Система тестування з відкритою формою тестового завдання / Т. В. Сіткар, М. П. Малежик. - С .74-77 Скиба, Юрій Андрійович. Науково-концептуальні підходи до розробки стратегії безпеки і виживання людства / Ю. А. Скиба. - С .78-82 Скубій, Тетяна Вадимівна. Основні напрямки модернізації курсу загальної фізики у вищих навчальних закладах / Т. В. Скубій. - С .83-85 Слипухина, Ирина Андреевна. Понятие о фундаментальности и научных методах исследования в курсе общей физики высшей школы / И. А. Слипухина. - С .86-91 Стець, Валентина Іванівна. Вплив ЗМІ на формування ціннісно-змістовних понять валеологічної культури підлітків / В. І. Стець, І. Є. Копко. - С .92-96 Трифонова, Олена Михайлівна. Діагностика якості знань студентів з використанням ІКТ в умовах формування інформаційного суспільства / О. М. Трифонова. - С .97-100 Фетісов, Валерій Сергійович. Основні вимоги до комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ) / В. С. Фетісов. - С .101-105 Фетісов, Валерій Сергійович. Програмні засоби для обгрунтування якості тестових завдань / В. С. Фетісов, Е. О. Чернишова. - С .106-110 Шлянчак, Світлана Олександрівна. Позитивна динаміка рівнів професійної компетентності студентів у межах нового галузевого стандарту спеціальності "Інформатика" / С. О. Шлянчак. - С .111-117 Вовк, Ірина Ростиславівна. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі як засіб підвищення мовної компетенції / І. Р. Вовк, С. А. Федак. - С .118-121 Войтович, Ігор Станіславович. Оцінювання виконання лабораторних робіт з фізики з використанням тестового контролю / І. С. Войтович. - С .122-126 Дяченко, Петро Миколайович. Формування інтересу до занять фізичними вправами протягом усього життя / П. М. Дяченко. - С .127-128 Кашина, Галина Сергіївна. Організація самостійної роботи студентів з електротехніки та електроніки на основі дистанційного курсу / Г. С. Кашина. - С .129-135 Лазаренко, Дмитро Сергійович. Технологія формування обладнання з механіки нового покоління та методика його використання у навчальному процесі / Д. С. Лазаренко, М. І. Садовий. - С .136-141 Лелеко, Вікторія Володимирівна. Застосування герменевтичного підходу до вивчення тексту / В. В. Лелеко. - С .142-145 Лутченко, Людмила Іванівна. Асистентська практика магістрантів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання" / Л. І. Лутченко. - С .146-148 Мамчич, Тетяна Іванівна. Навчання статистичних методів у програмі EXCEL / Т. І. Мамчич. - С .149-155 Небога, Аліна Олександрівна. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань / А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова. - С .156-160 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Виховання культури поведінки старших дошкільників як превентивна основа попередження негативних проявів у їх поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .161-165 Пісоцька, Людмила Миколаївна. Трудове виховання дошкільників: ціннісні орієнтири родини / Л. М. Пісоцька. - С .166-169 Савранська, Наталія Олександрівна. Досвід культурологічної практики в національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова та сучасні освітні вимірювання у навчально-виховному процесі / Н. О. Савранська. - С .170-172 Стадніченко, Світлана Миколаїіна. Формування природничо-наукового мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів у вивченні біофізики / С. М. Стадніченко. - С .173-176 Янчукова, Наталія Вікторівна. Методичне забезпечення практичних занять за змістовим модулем "Надійність тесту" / Н. В. Янчукова, О. В. Авраменко. - С .177-181 Авраменко, Ольга Валентинівна. Передумови створення різнорівневих програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань у КДПУ ім. В. Винниченка / О. В. Авраменко, Р. Я. Ріжняк. - С .182-195 Бадер, Валентина Іванівна. Застосування тестових технологій як засобу підвищення якості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів / В. І. Бадер, І. А. Хижняк. - С .196-201 Вассалатій, Юлія Володимирівна. Формування готовності майбутніх учителів математики до проведення педагогічного тестування засобами дистанційного навчання / Ю. В. Вассалатій. - С .202-206 Гавриленко, Ольга Миколаївна. Роль педагогічної практики студентів у формуванні готовності до професійної діяльності / О. М. Гавриленко. - С .207-210 Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Мультимедійний підручник з історії музичного мистецтва як засіб активізації пізнавальної діяльності й оцінювання знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, В. П. Сергієнко. - С .211-215 Єфіменко, Світлана Миколаївна. Створення інтелектуально-творчого середовища в процесі організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій / С. М. Єфіменко. - С .216-220 Попіль, Марія Іванівна. Вивчення впливу смислових орієнтацій на становлення професійної ідентичності медичних працівників / М. І. Попіль. - С .221-224 Світайло, Світлана Валеріївна. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .225-229 Толочко, С. В. Особливості й проблеми підготовки викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .230-234 Юрченко, Надія Миколаївна. Підготовка майбутнього вчителя до формування комунікативних умінь молодших школярів / Н. М. Юрченко. - С .235-240 Клюшнікова, Тетяна Андріївна. Вплив педагогічних ідей Фр. Фребеля на розвиток суспільного дошкільного виховання у Франції / Т. А. Клюшнікова. - С .241-243 Коваленко, Володимир Опанасович. Філософія освіти у спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .244-249 Пата, Лілія Петрівна. Особливості становлення еколого-натуралістичної освіти в Україні на поч. XX ст. / Л. П. Пата. - С .250-253 Ярощук, Лілія Григорівна. Ідеї М. О. Корфа в контексті моніторингу якості освіти / Л. Г. Ярощук. - С .254-257 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Викладання англійської мови у ВНЗ підготовка майбутніх вчителів Тестування комп’ютерне Освіта--Зарубіжний досвід Історія освіти--Україна Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Корф, Микола Олександрович (укр. та рос. педагог ; 1834-1883) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Моросанова, В. И. Дифференциальный подход к психической саморегуляции : исследование действий профессионала / В. И. Моросанова> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 98-110. - Бібліогр.: 30 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--психологія особистості--психічна саморегуляція Психологія професійної діяльності фывфывфыв: саморегуляція -- психічна саморегуляція -- відмінності -- диференційні відмінності -- стильові особливості -- особистісні диспозиції -- професійні дії -- надійність -- прийняття рішень -- психологія особистості Аннотация: Розкривається і уточнюється зміст поняття усвідомленної саморегуляції діяльності Д. А. Ошаніна - О. А. Конопкіна, автор статті розвиває диференційний підхід до дослідження саморегуляції мимовільної активності людини. Обговорюються результати дослідження диференційних відмінностей в саморегуляції професійної та учбової діяльності. Наводяться нові дані вивчення диференційних основ надійності саморегуляції професійних дій і ефективності прийняття рішень в екстремальних умовах. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Леви, Т. С. Методика диагностики психологической границы личности / Т. С. Леви> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 131-146. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Особистість--психологічна межа фывфывфыв: психологічна межа -- особистість -- функціональний орган -- валідність -- надійність -- стандартизація Аннотация: Розроблено нову методику "Психологічна межа особистості". Вона включає шість шкал, які відповідають шести функціям психологічной межі, яка в авторській моделі розглядається в якості функціонального органу відповідно до концепції А. А. Ухтомського. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-42 Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України [Текст] / І. Зварич> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 6. - С. 83-91. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах США--викладачі вищої школи фывфывфыв: тестування -- оцінювання -- вимірювання -- педагогічна компетентність -- рейтинг викладачів -- надійність -- валідність Аннотация: Аналізується досвід оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США з позицій його використання у вищій школі України. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терлецька, Ю. Ефективність фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів: педагогічно-психологічний аспект [Текст] / Ю. Терлецька> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 81-90. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--викладачі фывфывфыв: ефективність фахової діяльності викладачів -- викладачі ВНЗ -- управління навчально-виховним процесом студентів -- позитивна поведінка викладача -- позитивне професійне спрямування викладача -- фахова надійність викладача -- професійна підготовка -- кадри ВНЗ -- психолого-педагогічні аспекти Аннотация: Розкриваються педагогічно-психологічні аспекти ефективності фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів; обгрунтовується сутність і зміст та її складові під час здійснення навчально-виховного процесу студентів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 39 Шейнов, Виктор Павлович. Разработка теста ассертивности, удовлетворяющего требованиям надежности и валидности / В. П. Шейнов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 107-116. - Библиогр.: 35 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--асертивність--діагностика фывфывфыв: асертивність -- асертивна поведінка -- надійність -- валідність -- тести -- дедуктивна стратегія -- індуктивна стратегія -- діапазон асертивності Аннотация: У статті здійснено перевірку надійності та валідності існуючих тестів асертивності. Розроблено та представлено тест асертивності, який відповідає трьом основним критеріям надійності і десяти критеріям валідності. Доведено, що асертивність не пов’язана з віком та видом діяльності особистості. Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) |
Б 66 Битюцкая, Екатерина Владиславовна. Факторная структура русскоязычной версии методики "Опросник способов копинга" / Е. В. Битюцкая> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 138-150. - Библиогр.: 29 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--методики--опитувальники фывфывфыв: опанування -- когнітивне оцінювання -- копінг -- опитувальники -- життєві ситуації -- факторна структура -- факторна модель -- факторний аналіз -- психодіагностика -- психодіагностичні методики -- надійність -- валідність Аннотация: Охарактеризовано методику "Опитувальник способів копінгу" (WCQ, С. Фолкмана-Р. Лазаруса), призначену для діагностики способів копінгу (опанування), які використовує особистість в складній життєвій ситуації. Представлено результати адаптації російськомовного опитувальника, розробленого на основі методики WCQ. Здійснено перевірку факторної структури опитувальника з метою перевірки його надійності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |