Ч-74 Чмут, Тамара Купріянівна. Етика ділового спілкування [Текст] : Навчальний посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 5-е вид., стереотип. - К. : Вікар, 2006. - 223 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7131-80-7 : 24.10 грн., 17.00 грн. Содержание: Спілкування як науково-практична проблема . - С .26-37 Моральні передумови ділового спілкування . - С .38-49 фывфыв: моральні норми, моральна культура Професійна культура спілкування та діловий етикет . - С .50-66 Психологічна природа спілкування . - С .67-76 Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування . - С .77-90 Добір способів ділового спілкування . - С .91-106 фывфыв: повідомлення, маніпулювання Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет . - С .107-112 Культура слухання Культура говоріння Мова як засіб спілкування . - С .118-131 Невербальні засоби спілкування та культура поведінки . - С .132-144 Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування . - С .145-161 Колективне обговорення ділових проблем . - С .162-178 Етичні та психологічні вимоги до публічних виступів . - С .179-193 Конфлікти, шляхи їх попередження та розв’язання . - С .194-210 Шляхи розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів . - С .211-223
РУБ 1МИ.72 Рубрики: Морально-етичне виховання Ділове спілкування--етика Культура поведінки Конфліктні ситуації публічний виступ--мистецтво Етика ділового спілкування Етикет мовлення Ораторське мистецтво Культура спілкування студентів Діловий етикет Культура мови Конфліктні ситуації фывфывфыв: стилі спілкування -- мовленнєвий етикет -- проксеміка -- контакт очей -- переговори -- нарада -- збори -- дискусія -- публічні виступи Доп.точки доступа: Чайка, Галина Леонідівна Экземпляры всего: 32 фб (1), Ч.З.№2 (9), ав (1), аб (21) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (9), ав (1), аб (21) |
> Шифр: ПДД1/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Чернікова, Т. Перехід освітньої установи на шлях інтенсивного розвитку / Т. Чернікова. - С.4-33. Чернікова, Т. Ділова нарада у школі / Т. Чернікова. - С.33-50. Психологія управління: Спецкурс. - С.51-60. Софій, Н. Діти з особливими освітніми потребами / Н. Софій, Ю. Найда. - С.61-71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чернікова, Т. Ділова нарада у школі [Текстььь] / Т. Чернікова> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N5. - С. 33-50. Рубрики: освіта в Росії управління Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Спецкурс "Системно-комплексна організація": Добірка статей [Текстььь]> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N9. - С. 4-30 Рубрики: управління школою фывфывфыв: управлінські технології -- інтерв’ю групове -- мозкова атака -- ділова нарада -- батьківські збори -- робота з учнями -- ділова гра -- взаємодія педагог-учень -- конфліктна комісія -- школа-батьки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чернікова, Т. Групова дискусія в діловій нараді [Текстььь] / Т. Чернікова> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N8. - С. 27-41 Рубрики: управління школою дискусія фывфывфыв: нарада в школі Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДН/2012/2 Журнал 2012г. N 2 Волошина, Катерина. Її звали Квіткою / К. Волошина. - С.4-7. Бетанкорт, Джон Грегорі. Фаворит : Детектив / Д. Г. Бетанкорт. - С.17-33. Бернакевич, Леся. Знахар і його помічниця : Гумористичне оповідання із циклу "Знахар Авіценна" / Л. Бернакевич. - С.34-41. Маке, Жан Крістоф. Вампір стадіону "Болар" : Колекція детективних романів під керівництвом Жіля Жійона / Ж. К. Маке. - С.44-61 (продовж.) Рубцов, Ігор. Афганські спогади: свідчення очевидця / І. Рубцов. - С.64-75. Комар, Володимир. Зорі після опівночі: кіноплівка сучасного життя / В. Комар. - С.76-79. Вітолін, Олександр. Операція "Насреддінус" : Гумористична авантюра / О. Вітолін. - С.84-101. Діброва, Володимир. Зустріч із трійцею : Сучасна притча / В. Діброва. - С.102-105. Мельничук, Богдан. Двоє під ковдрою / Б. Мельничук. - С.110-117. Соколенко, Надія. Лесь Курбас: Знаний і забутий / Н. Соколенко. - С.118-121. Бур’ян, Ольга. Маньєризм: Загальна характеристика стилю / О. Бур’ян ; О. Бур’ян. - С.122-127. Мірошниченко, Вадим. Чуже кохання в масовій культурі / В. Мірошниченко. - С.128-131. Володимир Діброва, або Як розчарований комсомолець потрапив до Гарварду. - С.133-135. Косенко, Ксенія. Універсальний песиміст, але космічний оптиміст / К. Косенко. - С.138-141. Британчук, Олександр. Виробнича нарада : Іронічне оповідання / О. Британчук. - С.142-143. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ш 67 Школа для вчителя. Вип. 34 [Текст]> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 14-1-1/14-1-4. - Содержание: Дистанційне навчання : переваги та недоліки / І. В. Карполенкова. Рубрики: Навчання--дистанційне навчання Навчання--індивідуальний підхід фывфывфыв: чат-заняття -- веб-заняття -- телеконференції -- вебінар -- відеодзвінок -- селекторна нарада Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Британчук, Олександр. Виробнича нарада [Текст] : іронічне оповідання / О. Британчук> // Дніпро : Літературно-художній та суспільно-політичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 142-143. . - ISSN 0130 - 32 Рубрики: Українська література--художня література (проза) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про Всеукраїнську нараду вчителів 1 класів загальноосвітніх навчальних закладів : [лист... ] від 18.01.2013 № 1/9-30> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 3. - С. 30-31 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Вчителі початкової школи--Всеукраїнська нарада фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОНМС України -- початкова школа -- вчителі -- 1 клас -- всеукраїнська нарада -- молоді вчителі -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукова рада з проблем "Закономірності розвитку національних мов у зв’язку з розвитком соціалістичних націй" [Текст]. XIII Республіканська діалектологічна нарада : тези доповідей. Київ, квітень 1969 р. - К. : Наукова думка, 1969. - 152 с. - 0.56 р. РУБ 4У-08 Экземпляры всего: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
> Шифр: ВШ-3/2014/3/4 Журнал 2014г. N 3/4 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: навчання за кордоном, мовотворчість Т. Г. Шевченка, презентація програми обміну Таланова, Ж. Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова. - С.7-26 : табл. фывфыв: вища освіта, кваліфікація, компетентність Головенкін, В. Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін. - С.27-37 : табл. фывфыв: державна атестація, дипломні проекти, дипломні роботи Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.38-50 : табл. фывфыв: вища освіта, державний стандарт вищої освіти, професійний стандарт вищої освіти Яковенко, М. Проблеми управління освітніми системами вищої школи / М. Яковенко. - С.51-58 фывфыв: освітні системи, управління, зовнішнє середовище Астахов, В. Рівність правового статусу вищих навчальних закладів - основа реформування вищої школи України / В. Астахов. - С.59-64 фывфыв: приватний ВНЗ, правове регулювання діяльності приватного ВНЗ, правовий статус приватного ВНЗ Корсак, Ю. Потреба вищої школи у ноофілософії як засобі формування нової цівілізованості молоді / Ю. Корсак. - С.65-72 фывфыв: екобезпечний розвиток, модель сталого розвитку, нанотехнології Єфремов, В. Оптимізація ВНЗ в Україні як необхідна умова підвищення їх конкурентоспроможності / В. Єфремов. - С.73-83 фывфыв: єдиний міжнародний освітянський простір, якість підготовки спеціалістів, оптимізація ВНЗ Удод, О. Методологія історії.Теорія відчуження в інтерпретації Карла Маркса і сучасність / О. Удод, Ю. Михайло. - С.84-91. - відчуження фывфыв: уречевлення, революція Гладченко, М. Особливості формулювання місії університетів країн Європейського Союзу (на прикладі Німеччини) / М. Гладченко. - С.92-99 фывфыв: місія вищого навчального закладу, стратегічний менеджмент вищої освіти, якість освіти Артюх, С. Виховання професійної відповідальності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах країни / С. Артюх, О. Лазуренко. - С.100-106 фывфыв: безпека, відповідальність, ризики Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік / Ж. Таланова. - С.107-108 : фот. фывфыв: зустріч-нарада Національної команди експертів з реформування вищої освіти, проблеми забезпечення якості освіти, критерії оцінювання Глибовець, М. Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський. - С.109-117 фывфыв: інформатика, програмна інженерія, прикладна математика Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у сичні 2014 року / О. А. Удод. - С.118-126 фывфыв: книги, перелік, гриф МОН України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8. фывфыв: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото. фывфыв: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото. фывфыв: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл. фывфыв: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото. Другие авторы: Дробот О., Замша А., Федоренко О. фывфыв: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв. фывфыв: спілкування, нозології, взаємодія Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв. фывфыв: steam-освіта, мейкерство, оригамі Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал. фывфыв: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв. фывфыв: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти [Текст]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 9–15 : фото. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--наукові форуми фывфывфыв: конференції -- інклюзивна освіта -- інклюзія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |