> Шифр: П2/2006/2/3(січень) Газета 2006г. N 2/3(січень) Шикирава, Н. Особливості роботи з дітьми шестирічного віку : Семінар-практикум для вчителів початкової школи / Н. Шикирава, О. Подакіна. - С.3-11. фывфыв: готовність до школи, батьківські збори, виховання Марчук, Л. Емоційний розвиток дітей раннього віку : Семінар-практикум для працівників дошкільних закладів / Л. Марчук. - С.12-16. фывфыв: емоції, почуття, дошкільники Сіроштан, С. Виховання обдарованої дитини :Дошкільний вік / С. Сіроштан. - С.17-20. фывфыв: розвиток уяви Боярова, О. Сімейне виховання - запорука психічного здоров’я дитини / О. Боярова. - С.21-23. фывфыв: батьківське виховання, неправильне виховання, типи характерів Коновальчук, І. Покарання у практиці сучасного сімейного виховання : Матеріали психолого-педагогічного всеобучу для батьків / І. Коновальчук, Л. Іванченко. - С.24-28. фывфыв: наслідки покарання Сіроштан, С. Уроки спілкування : Семінар-практикум для батьків / С. Сіроштан. - С.29-35. фывфыв: сімейне виховання , моральне виховання , спілкування дітей і батьків Носова, Т. Розвиток особистісної цілеспрямованості : Корекційно-розвивальна програма для старшокласників / Т. Носова, О. Рибаченко, С. Артеменко. - С.1-32(Вкладка) фывфыв: юнацтво, саморефлексія, мислення Талько, М. Зміни в організмі молодшого підлітка / М. Талько. - С.36-37. фывфыв: наступність в навчанні, адаптація підлітків, діти 3-5 класів Бондарчук, О. Затримка психічного розвитку : Дитина з особливими потребами / О. Бондарчук. - С.38-41. фывфыв: психологічна допомога Живаєва, Н. Психологічна допомога молоді, яка схильна до сіїциду / Н. Живаєва. - С.42-44. фывфыв: психологія молоді, психологічна допомога, суїцид Шикирава, Н. Засоби масової інформації як джерело негативних емоційних станів дитини / Н. Шикирава. - С.45-46. фывфыв: психологічні впливи, психіка і ЗМІ, агресивність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Талько, М. Зміни в організмі молодшого підлітка [Текстььь] / М. Талько> // Психолог. - 2006. - N2/3(січень). - С. 36-37.
Рубрики: Психологія підлітка Адаптація підлітків фывфывфыв: наступність в навчанні -- адаптація підлітків -- діти 3-5 класів Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
В68 Волчаста, Марія Миколаївна. Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій школі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання математики / М. М. Волчаста ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003 (НПУ). - 20 с. -
Рубрики: Викладання геометрії в школі--наступність у навчанні автореферати дисертацій--математика--методика викладання фывфывфыв: наступність в навчанні -- вивчення геометрії Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
У88 Уфімцева, Світлана Василівна. Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка і історія педагогіки / С. В. Уфімцева ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка (Київ). - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2007. - 21 с. -
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка Дошкільна освіта--наступність у навчанні Початкова школа--зв’язок з ДНЗ автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: наступність в навчанні -- творчий розвиток дитини -- позанавчальна робота -- неперервність творчого розвитку -- автореферати з педагогіки Доп.точки доступа: Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н19 Назаренко, Ганна Іванівна. Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Г. І. Назаренко ; Криворізький державний педагогічний університет (Київ). - Кривий Ріг : КДПУ, 2002. - 18 с. -
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка фывфывфыв: автореферати з педагогіки -- автореферати з дошкільної педагогіки -- наступність в навчанні Доп.точки доступа: Криворізький державний педагогічний університет (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 42 Скворцова, С. Наступність у навчанні математики в початковій та основній школі [Текст] / С. Скворцова> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 3-8. Рубрики: Викладання математики Початкова школа--уроки математики Початкова школа--наступність в освіті--основна школа Освіта--наступність в освіті фывфывфыв: наступність в навчанні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн. Содержание: Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12 Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17 Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22 Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28 Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31 Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35 Венгловська, Олена Анатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39 Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43 Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47 Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51 Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54 Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59 Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63 Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників / І. А. Онищук. - С .64-67 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72 Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81 Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85 Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90 Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98 Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102 Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106 Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109 Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114 Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117 Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121 Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125 Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129 Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133 Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140 Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143 Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147 Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151 Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155 Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159 Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163 Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171 Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177 Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181 Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186 Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190 Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194 Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198 Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дошкільна освіта--професійна підготовка педагогів Діти з особливими потребами Освіта--наступність в освіті Дошкільна освіта--інноваційна діяльність Дошкільна освіта--наступність у навчанні Заклади дошкільної освіти--управління--підготовка керівників Дошкільна освіта в Україні--історія фывфывфыв: наступність в навчанні -- підготовка педагогів дошкільної освіти -- діти дошкільного віку Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів Дошкільна освіта--наступність у навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Заклади дошкільної освіти підготовка педагогів дошкільної освіти здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей фывфывфыв: педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
К 64 Кондратова, Н. А. Наступність у викладанні фізики [Текст] / Н. А. Кондратова> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 13/14. - С. 11-19. Рубрики: Викладання фізики в школі--наступність в навчанні фывфывфыв: принцип наступності -- порушення наступності -- наступність в навчанні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Бузько, Вікторія Леонідівна. Наступність у формуванні пізнавального інтересу до фізики учнів початкової та основної школи [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.02 - теорія та методика навчаня (фізика) / В. Л. Бузько ; Міністерство освіти і науки України, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград). - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Викладання фізики в школі--наступність в навчанні Кафедра фізики фывфывфыв: пізнавальний інтерес -- наступність в навчанні Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кіровоград) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |