Шадриков, В. Д. Автореферат полностью отражает... / В. Д. Шадриков, Н. Х. Розов, А. В. Боровских> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 100-111. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--науково-дослідний процес--дисертаційні дослідження Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів Росія--наука--дисертаційні дослідження фывфывфыв: підготовка науковців з педагогіки -- науково-дослідний процес -- науково-педагогічні дослідження -- дисертаційні дослідження -- якість досліджень -- автореферати Аннотация: Аналізується традиція написання авторефератів дисертацій з точки зору якості інформації. Доп.точки доступа: Розов, Н. Х.; Боровских, А.В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Роберт, И. В. Автореферат должен полностью отражать содержательную суть исследования и вклад соискателя в науку / И. В. Роберт> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 111-115 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--науково-дослідний процес--дисертаційні дослідження Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів фывфывфыв: підготовка науковців -- науково-дослідний процес -- науково-педагогічні дослідження -- дисертаційні дослідження -- якість досліджень -- автореферати -- компетентність Аннотация: Аналіз статті "Автореферат полностью отражает..." авторів В. Д. Шадрикова і Н. Х. Розова: [Педагогіка. - 2012. - № 4. - С.100-111]. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Лаптев, В. В. Дискуссии о путях повышения качества диссертационных исследований по педагогическим наукам: ищем согласие? / В. В. Лаптев, С. А. Писарева, А. П. Тряпицына> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 116-126. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--науково-дослідний процес--дисертаційні дослідження Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів фывфывфыв: науково-дослідний процес -- науково-педагогічні дослідження -- підготовка науковців -- дисертації -- якість дисертаційних досліджень -- аспірантура -- докторантура -- методологічні семінари Аннотация: У статті пропонуються конкретні заходи підвищення якості дисертаційних досліджень. Доп.точки доступа: Писарева, С. А.; Тряпицына, А. П. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Попков, В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Філософія--логіка Освіта--філософія освіти Педагогіка--науково-дослідний процес Росія--освіта фывфывфыв: логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента. Доп.точки доступа: Коржуев, А. В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 12 Савенков, А. И. Исследовательское обучение: авторский взгляд на проблему / А. И. Савенков, Л. Е. Осипенко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 41-45. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес Педагогіка--дидактика--процес навчання Педагогіка--дидактика--навчальні досліди фывфывфыв: науково-дослідний процес -- навчальні досліди -- дослідження як стиль життя -- пошукова активність дітей -- принципи дослідницького навчання -- пізнавальні інтереси школярів -- фасилітатори (помічники) -- вчителі як фасилітатори навчання -- фасилітатори процесу навчання -- тренінги -- тренінги дослідницьких здібностей -- дослідницька практика -- моніторинги -- конференції -- науково-практичні конференції учнів Аннотация: У ході дослідного навчання дитина повинна освоювати не тільки певний обсяг знань, а й шляхи осягнення істини. Зміст дослідного навчання включає три відносно самостійні підпрограми: тренінг, дослідницьку практику і моніторинг. Такий підхід забезпечить формування у дитини уявлення про дослідження як про стиль життя. Доп.точки доступа: Осипенко, Л. Е. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |