Андрущенко, В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--національна система освіти Освіта в Україні, 21 ст. фывфывфыв: Болонський процес -- національна система освіти і виховання -- національні системи освіти -- педагогічна матриця Аннотация: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі. Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 26 Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--Болонський процес Країни Балтії--Болонський процес фывфывфыв: реформування освіти -- Болонський процес -- освітні послуги -- державна політика -- державне управління -- державний контроль -- національні системи освіти Аннотация: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах. Доп.точки доступа: Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |