Б 73 Богданова, Н. В. Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Іноземні мови--методика викладання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель Аннотация: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки. Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки. Доп.точки доступа: Коротков, А. С. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-69 Змеёва, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 97-103. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Професійне навчання--іноземні мови андрагогіка Росія--освіта фывфывфыв: іноземні мови -- немовні вузи -- іноземні мови в вузах -- процес навчання в вузах -- професійно-орієнтовне навчання -- особливості національних культур -- діалог культур -- міжкультурна ділова комунікація -- андрагогіка Аннотация: Для підвищення ефективності професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовному вузі в контексті діалогу культур зміст навчання необхідно доповнити аспектом міжкультурної ділової комунікації, що включає знайомство з особливостями національної культури країни мови. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |