Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: 40 назв. Рубрики: Освіта--освітні послуги Педагогіка--порівняльна педагогіка Франція--освітні послуги--реформування фывфывфыв: реформування освіти -- система освітніх послуг -- децентралізація управління -- неперервне навчання Аннотация: На основі вітчизняної та зарубіжної джерельної бази проаналізовано сучасну систему державної освіти Франції. Розглянуто особливості централізованого управління системою освітніх послуг органами державної влади. Визначено шляхи реформування освіти через децентралізацію управління та організацію неперервного навчання. Доп.точки доступа: Самчук, Л. І.; Довгань, О. В. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
J23 Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 75–78. - Bibliogr.: 9 title. . - ISSN 0131-6788
Польща--освіта--неперервне навчання фывфывфыв: неперервне навчання -- неперервна освіта -- центри підвищення кваліфікації -- навчання протягом життя -- професійний розвиток -- вчителі в зарубіжних країнах Аннотация: У статті йдеться про те, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов’зані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |