С 24 Світ виховання [Текст] : Часопис для вчителів, батьків, дітей. № 3 (16) / Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - К. : [б. и.], 2006. - 59 с. - б/к Содержание: Бех, І. Д. Справедливість - несправедливість у міжособистісних взаєминах / І. Д. Бех. - С .6-10 Чорна, К. І. Особистісно-орієнтована система громадянського виховання учнів гімназії / К. І. Чорна. - С .11-14 Недогрєєва, Л. С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу / Л. С. Недогрєєва. - С .17-19 Котлярчук, Г. М. Формування духовної культури особистості гімназиста / Г. М. Котлярчук. - С .26-34 Котлярчук, Г. М. Проблемний міст "Батьки і діти": (Сценарій вечора) / Г. М. Котлярчук. - С .53-54 Команєва, О. О. Мудрість віків - у ХХІ сторіччі (різні думки про мудрість) / О. О. Команєва. - С .55-58
РУБ 371.01(05) Рубрики: Міжособистісне спілкування--психологія Особистісно-орієнтоване виховання Громадянське виховання Справедливість фывфывфыв: батьки і діти (сценарій вечора) Доп.точки доступа: Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України" Экземпляры всего: 3 Ч.З.№2 (3) Свободны: Ч.З.№2 (3) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Содержание: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 фывфыв: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Экземпляры всего: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
> Шифр: ПП1/2006/1 Журнал 2006г. N 1 Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах / І.Д. Бех. - С.5-14 Ващенко, Л. Концепція інноваційного розвитку загальної середньої освіти (регіональний аспект) / Л. Ващенко. - С.14-21 Корнійчук, О. Е. Еволюція формування економічного мислення / О. Е. Корнійчук. - С.22-29 Родигіна, І. В. Педагогічний аналіз у системі моніторингових досліджень / І. В. Родигіна. - С.38-46 Горбунова, В. В. Психологічні особливості розвитку етнічної свідомості в юнацькому віці / В. В. Горбунова. - С.47-56 Мусатов, С. О. Психологічний вимір педагогічної комунікації / С. О. Мусатов. - С.57-67 Рябко, Ю. А. Психологічна адаптація людини в умовах глобалізації суспільства / Ю. А. Рябко. - С.68-74 Абібуллаєва, Г. С. Деякі аспекти полікультурної освіти / Г. С. Абібуллаєва ; Г. С. Абібулаєва ; Г. С. Абібулаєва. - С.75-84 Мухамедьяров, Н. Н. Образ фізичного Я-особистості як складова її Я-концепції / Н. Н. Мухамедьяров. - С.84-90 Вєтохов, О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов / О. М. Вєтохов. - С.91-98 Яворська, С. Т. Еволюція методичних ідей та їхня реалізація в роботі школи / С. Т. Яворська. - С.99-108 Лосєва, Н. М. Питання самореалізації дитини в зарубіжній педагогіці XVIII-XIX ст. / Н. М. Лосєва. - С.108-118 Кулікова, Л. Б. Сучасний погляд на історико-педагогічні праці М.В.Гоголя / Л. Б. Кулікова. - С.119-128 Кучинська, І. О. Громадське виховання в Україні в другій половині XIX-XX ст. / І. О. Кучинська Тарасова, Т. В. Становлення й розвиток перших трудових об’єднань школярів у 1917-1920 рр. / Т. В. Тарасова. - С.133-140 Шевченко, С. М. Визначення Я.Б.Рєзніком основних форм шкільного навчання / С. М. Шевченко. - С.141-145 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах [Текстььь] / І.Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N1. - С. 5-14 Рубрики: Спілкування міжособистісні стосунки Цінності людини психологія почуттів Спілкування вчителя і учня Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: С830276/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах / І.Д. Бех. - С.6-10 Недогрєєва, Л. С. Самореалізація старшокласників під час науково-дослідницької роботи у школах нового типу / Л.С. Недогрєєва. - С.17-19 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бех, І. Д. Справедливість-несправедливість у міжособистісних взаєминах [Текстььь] / І.Д. Бех> // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2006. - N3. - С. 6-10 Рубрики: Виховання учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 75 Воркачев, С. Г. Корпоративная справедливость по-русски: "понятия" и "беспредел" как лексические инновации [Текст] / С. Г. Воркачев> // Филологические науки : Научные доклады высшей школы. - 2011. - N 4. - С. 85-96. . - ISSN 0130-9730 Рубрики: російська мова--лексика Кафедра російської мови і перекладу фывфывфыв: справедливість -- несправедливість -- беспредел -- порядочный человек -- лох Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 47 Леонтьев,, Дмитро. Казка про справедливість / Д. Леонтьев,> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2013. - № 1. - С. 166-168. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Етика соціальна--справедливість фывфывфыв: справедливість -- несправедливість Аннотация: Автор статті намагається розібратися у суті такого поняття як справедливість. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 12 Павлов, В. Л. Учение Аристотеля о справедливости [Текст] / В. Л. Павлов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 2. - С. 139-148. Рубрики: Філософія--історія--античність Філософи--давньогрецькі філософи фывфывфыв: справедливість -- несправедливість -- рівність -- благо Доп.точки доступа: Арістотель (давньогрецький філософ ; 384-322 рр. до н.е.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |