Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Аннотация: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчитель--новий вчитель Педагогічна технологія--поняття--структура Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя Педагогічна освіта--освітні технології фывфывфыв: підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ Аннотация: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор Петрович. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 9-12 Рубрики: Освіта--євроінтеграція Вчитель--професійна підготовка Україна--Освіта Європа--Освіта фывфывфыв: європейські цінності -- новий учитель -- Педагогічна конституція Європи -- освітня політика -- вища освіта -- педагогічна освіта -- гуманітарна політика Аннотация: Одним із головних завдань сьогодення є впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття. Аксіологією такої підготовки має слугувати загальна ціннісна платформа європейського світу, а узгоджені норми, які її врегульовують, можуть бути визначені як Педагогічна конституція Європи. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Інноваційні технології навчання Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти Аннотация: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Андрущенко, Віктор. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 5-7 Рубрики: Вчитель--новий вчитель--підготовка Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект Європа фывфывфыв: європейські цінності -- взаємодія культур -- виховання громадянина Європи -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- педагогічні університети -- об’єднання університетів -- європейський педагогічний простір -- проект підготовки нового вчителя -- Педагогічна Конституція Європи Доп.точки доступа: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\; Європейський континентальний педагогічний університет (проект) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бойченко, Михайло. Рецензія на монографію В. Андрущенка "Світанок Європи : проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття". - К. : Знання України, 2011. - 1099 с. / Михайло Бойченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 121-122 Рец. на кн.: Андрущенко В. Світанок Європи : проблема формування нового учителя для об’єднаної Європи ХХІ століття : [монографія] / Віктор Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с. Рубрики: Вчитель--новий вчитель--підготовка вчителя, 21 ст. фывфывфыв: цивілізація -- євроінтеграція -- культура -- освіта -- педагогіка -- цінності -- людина -- вчитель -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- монографія -- рецензія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |