> Шифр: ВОУ1/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування / В. Андрущенко, В. Савельев. - С.5-15 Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у XXI столітті / К. Корсак. - С.18-26 Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-33 Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-40 Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-47 Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-70 Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-76 Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров’я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-81 Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-87 Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-98 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Экз. 1 (Ч.З.№2) переплетен (см. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
К 69 Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у XXI столітті [Текст] / К. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 3. - С. 18-26 Рубрики: Вища освіта--інновації вища освіта в Україні Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Экз. 1 (Ч.З.№2) переплетен (см. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
> Шифр: ВШ-3/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Зіньковський, Юрій. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7-18 Мадзігон, Василь. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський. - С.19-26 Корсак, Костянтин. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського / К. Корсак. - С.27-35 Ярошенко, Тетяна. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко. - С.47-51 Жуков, Ігор. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС України / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький. - С.52-61 Андрюшина, Олена. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина. - С.62-68 Пономаренко, Оксана. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко. - С.69-77 Величко, Олександр. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко [и др.]. - С.78-84 Другие авторы: Іващенко В., Ясев О., Рожков О. Бочкарьова, Наталія. Дослідження сутності поняття " педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова. - С.98-104 Кожедуб, Лідія. Навчання читанню художних творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб. - С.105-113 Жорнова, Ольга. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.114-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського [Текст] / К. Корсак> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 3. - С. 27-35 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта і суспільство ноотехнології фывфывфыв: ноосуспільство -- ноонауки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, К. XXI століття: освіта і виховання в умовах переходу людства до ноотехнологій [Текст] / К. Корсак> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 20-24 Рубрики: нові педагогічні технології ноотехнології освіта неперервна фывфывфыв: технології життєзабезпечення -- неперервна освіта дорослих -- природничо-наукова освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, К. В. Нообудущее цивилизации, культуры, образования и воспитания [Текст] / К. В. Корсак> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 39-46. Рубрики: ноотехнології Цивілізації Нанотехнологічна революція нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: ноосуспільство -- ноорозвиток -- фемтотехнології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток фывфывфыв: суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти Аннотация: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 109-115 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання "Концепції сучасного природознавства" у ВНЗ Кафедра біології Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта фывфывфыв: сталий розвиток -- Концепції сучасного природознавства, дисципліна -- філософські дисципліни -- новий світогляд -- нанонауки -- піконауки -- фемтонауки -- нанотехнології -- ноотехнології -- досвід викладання -- екобезпечний розвиток Аннотация: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, К. В. Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем / К. В. Корсак> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 8-14 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Освіта--реформування Філософія освіти--ноосферна освіта фывфывфыв: сталий розвиток -- ноотехнології -- освітологія -- ноопедагогіка Аннотация: Доведено можливість сталого розвитку людства із зростанням чисельності населення та поліпшенням якості життя у разі повної заміни індустріальних виробництв ноотехнологіями. Освітньо-науковий комплекс може забезпечити цей прогрес через підвищення навчальних, виховних і дослідницьких можливостей. Серед нових засобів - створення ноопедагогіки на основі поєднання досягнень класичної педагогіки і точних наук у вивченні людини. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 30-35 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Болонський процес--Україна фывфывфыв: світова наука -- освіта -- інновації -- точка біфуркації -- нанотехнології -- ноотехнології -- сталий розвиток -- четверта хвиля Аннотация: Наголошено, що головним фактором впливу на суспільну еволюцію людства були зміни у засобах життєзабезпечення, зумовлених накопиченням наукових знань та удосконаленням технологій. Доведено, що сучасна точка біфуркації світової науки полягає у необхідності вибору стратегічного шляху розвитку у XXI ст. Акцентовано сутнісні недоліки термінів "інформаційне суспільство" і "нанотехнології", запропоновано підтримати "четверту хвилю" і прискорено розвивати ноотехнології. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/4 Журнал 2012г. т.15 N 4 Бахрушин, Володимир. Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання / В. Бахрушин, О. Горбань. - С.7-11. - Бібліогр.: 16 назв. Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід / Л. Паращенко. - С.12-17. Рибальченко, Денис. Нормативно-правове забезпечення управління якістю освітніх послуг у загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Рибальченко. - С.25-28. Рідей, Наталія. Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти / Н. Рідей [и др.]. - С.29-42. Другие авторы: Ільчик А., Шофолов Д., Паламарчук, Світлана Добровська, Людмила. Формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх фахівців в умовах інтегративного підходу до освіти / Л. Добровська. - С.43-50. Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова. - С.51-64. Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.70-76. Сініцина, Ірина. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності вищих навчальних закладів України / І. Сініцина. - С.77-80. Горпинюк, Валентин. Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина XX- початок XXI століття) / В. Горпинюк. - С.81-91. - Бібліогр.: 38 назв. Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти / В. Петрук. - С.102-108. Шляхова, Валентина. Сучасні тенденції функціонування власних імен людей / В. Шляхова. - С.128-135. Присяжна, Тетяна. Методичні рекомендації до викладання українознавства у загальноосвітніх навчальних закладах / Т. Присяжна. - С.136-139. Короб, Антоніна. Навчально-методичний комплект для загальноосвітніх навчальних закладів : понятійно-термінологічний аналіз критерії впровадження у навчальний процес / А. Короб. - С.140-147. - Бібліогр.: 18 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76. Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Освіта--освіта для сталого розвитку Сталий розвиток--ноотехнології фывфывфыв: нооекологія -- ноосуспільство -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- освіта для сталого розвитку Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Людство--глобальне майбутнє Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст. Вища освіта--філософія освіти Філософія--соціальна філософія--людство Філософія, 21 ст. фывфывфыв: філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія Аннотация: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст. Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 69 Корсак, Костянтин. Футорологічні вимоги до освіти і науки у новому столітті [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 40-47. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток фывфывфыв: ноофутурологія -- екобезпечний розвиток -- сталий розвиток -- нанотехнології -- ноотехнології -- ноофілософія -- ноосуспільство Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Нооглосарій як засіб позитивізації майбутнього й нових цілей вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 42-48 Рубрики: Вища освіта--розвиток Наука--наукова термінологія фывфывфыв: криза людства -- колапс -- сталий розвиток -- ретротермінологія -- футуротермінологія -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноомислення -- нооглосарій Аннотация: Відсутність позитивності в сучасній еволюції людства має в політичній основі конфлікти і суперечності, а в економічній - відсутність футуротермінології та застаріла ідейно-теоретична база мислення. Рішення ООН і трьох світових екологічних форумів 1992, 2002 і 2012 років не вказали надійного шляху до сталого розвитку, бо містять тільки ретротерміни і не пропонують понять "з майбутнього". В даній статті пропонується нооглосарій, який містить тільки нові терміни з позитивним футурологічним спрямуванням, що можуть значно ефективніше від терміна "екологія" створити нову основу світобачення і життєдіяльності людства задля власного порятунку. Нооглосарій має стати ідейною основою вищої освіти ХХІ ст. Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Ю. Потреба вищої школи у ноофілософії як засобі формування нової цівілізованості молоді [Текст] / Ю. Корсак> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 65-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--ноофілософія фывфывфыв: екобезпечний розвиток -- екологічна безпека -- модель сталого розвитку -- нанотехнології -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноофілософія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття [Текст] / К. Корсак> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 7. - С. 86-94. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Людство--глобальне майбутнє Людство--небезпека самознищення Наука--наукові досягнення Вища освіта--ноофілософія фывфывфыв: футурологія -- нанотехнології -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- колапс -- загроза самознищення людства -- прогнозування майбутнього -- наукове передбачення -- винаходи -- 3D-принтери -- реплікатори Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Ю. К. Філософія про сталий (екобезпечний) розвиток людства: погляди з XX і XXI століть [Текст] / Ю. К. Корсак> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 32-37. Рубрики: Суспільство--нанотехнологічне суспільство Суспільство--сталий розвиток Філософія--людина і довкілля Кафедра біології фывфывфыв: соціальна філософія -- прогрес людства -- нанотехнології -- ноотехнології -- сталий розвиток -- екобезпечний розвиток -- перспективи людства Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 36 (13 назв). - рис. . - ISSN 2078-1016
фывфывфыв: вища освіта -- ноосфера -- ноолексикон -- ноотехнології -- ноогуманізм -- ноорозвиток -- філософія освіти Аннотация: Досліджена сучасна тенденція появи нових наукових термінів, які пов'язані з поняттям "ноосфера". Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні. Нові терміни формують ноолексикон. Особливо важливі п'ять понять: ноотехнології, ноонет, ноорозвиток, ноосуспільство, ноогуманізм. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кірик, Тамара. Філософія про нове явище ХХІ ст. - поширення ноогуманістичних уявлень [Текст] / Т. Кірик> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 58-67. - Бібліогр. в кінці ст. 66-67 (11 назв) . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Філософія--ноогуманістичні уявлення фывфывфыв: гуманізм -- ноосфера -- неогуманізм -- ноогуманізм -- квантова фізика -- ноотехнології -- російський космізм -- ноосуспільство Аннотация: Розглянуто зв'язок ідей ноогуманізму із освітніми та соціально-філософськими концептами епохи Античності, поглядів представників російського космізму, теоретиків ноосфери, прихільників ноотехнізації. Запропоновано кращу основу для ноогуманізму - використання ідеї екологічно безпечних ноотехнологій не тільки для сталого розвитку, а й для побудови ноосуспільства та реалізації реальної моделі ноосфери. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |