Л70 Лодзіньська, Ельжбета. Особливості роботи вчителя з математично обдарованими учнями 4-8 класів [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Е. Лодзіньська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2000. - 20 с. -
РУБ 22.1 Рубрики: Обдаровані діти автореферати дисертацій--математика--методика викладання фывфывфыв: обдаровані учні -- математично обдаровані діти Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Z99 Івченко, К. Не загасити іскру Божу : робота з обдарованими учнями [Текст] / К. Івченко> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 8(лютий). - С. 1, 16-20 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Обдаровані діти--робота з дітьми на уроках фывфывфыв: обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семенов, І. М. Формування інтелектуально-рефлекторної конкуретної здібності обдарованих учнів як складової частини їх людського капіталу [Текст] / І. М. Семенов> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3 Рубрики: Практична психологія Обдаровані діти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології фывфывфыв: обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 34 Материалы IX Международного семинара "Украина и Россия: динамика кроскультурных взаимодействий" 12-16 мая 2009 года [Текст] / Библиотека АН России, Исторический факультет Санкт-Петербургского государственного университета, Научно-исследовательский институт украиноведения министерства просвещения и образования Украины, Институт международных образовательных программ (кафедра международных отношений), Общественное движение "Наследие" (Спадщина) СПБ ; Под общ. ред.: Т. Н. Лебединской, А. Н. Карова. - СПб. : б/и, 2010. - 324 с. - ISBN 978-5-7320-1161-6 : 12.00 грн. Содержание: Волкова, Ольга. Произведения Николая Васильевича Гоголя на славянских языках / О. Волкова. - С .20-31 Ромащенко, Людмила. Микола Гоголь у культурному посторі петербурга (на матеріалі повісті О. Полторацького "У Петербурзі" / Л. Ромащенко. - С .32-41 Каров, Александр. Петербургский цензурный комитет о творчестве Н. В. Гоголя / А. Каров. - С .42-44 баженова, Наталья. Полиграфическое оформление академического издания "Петербургских повестей" Н. В. Гоголя как способ построения художественного образа Петербурга / Н. баженова, Л. Горская. - С .45-54 Шупта-Вязовская, Оксана. Шевченкове послання "Гоголю" у контексті жанру / О. Шупта-Вязовская. - С .55-60 Лебединская, Татьяна. Восток в научном и литературном творчестве Н. В. Гоголя / Т. Лебединская. - С .61-65 Кучерявець, Валентина. Князь Александр Андреевич Безбородько - "первый по времени замечательный государственный человек в России из украинских уроженцев / В. Кучерявець. - С .93-102 Сидоренко, Валентина. Граф И. А. Безбородько - человек, возродивший Малороссию "к новой умственной жизни" / В. Сидоренко. - С .103-107 Бондарь, Надежда. Граф А. Г. Кулешов-Безбородько - почетный попечитель Гимназии высших наук в Нежине / Н. Бондарь. - С .108-114 Горенко, Лариса. Андрій Тарковський - славетний нащадок українського аристократичного роду / Л. Горенко. - С .157-162 Панькив, Марія. Оралай Іван Семенович: життя і творчість / М. Панькив. - С .192-197 Калинина, Татьяна. "Я полюбила незнайомий мені край" (матеріали про К. Ф. Юнге в музеях та архівах України) / Т. Калинина. - С .251-256 Прима, Виктория. Розвиток творчої особистості учня / В. Прима. - С .293-296 РУБ 9(4Укр) Рубрики: Кафедра історії України та політології Україна та Росія--історія Гоголезнавчий науково-методичний центр Обдаровані учні--розвиток здібностей фывфывфыв: обдаровані учні Доп.точки доступа: Лебединская, Татьяна Николаевна \ред.\; Каров, А. Н. \ред.\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Безбородко, Александр Андреевич (князь) \о нем\; Безбородко, Илья Андреевич (князь) \о нем\; Кушелев-Безбородко, Александр Григорьевич \о нем\; Тарковський, Арсеній (1907-1989) \о нем\; Оралай, Іван Семенович \о нем\; Юнге, Катерина Федорівна (1843-1913) \о ней\; Библиотека АН России; Исторический факультет Санкт-Петербургского государственного университета; Научно-исследовательский институт украиноведения министерства просвещения и образования Украины; Институт международных образовательных программ (кафедра международных отношений); Общественное движение "Наследие" (Спадщина) СПБ Экземпляры всего: 1 Гогол. центр (1) Свободны: Гогол. центр (1) |
С 69 Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / М. В. Соцька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 3. - С. 39-45 Рубрики: Обдаровані діти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології фывфывфыв: обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 40 Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості [Текст] : монографія / Р. О. Семенова [та інші] ; за ред. Р. О. Семенової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 144 с. : табл. - Авт. вказ. на звороті тит. л. - Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - ISBN 978-966-644-114-3 : 23.00 грн. Содержание: Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти РУБ 156 Рубрики: Обдарованість--розвиток Обдаровані учні--розвиток здібностей Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Обдарованість--музична обдарованість Обдарованість--інтелектуальна обдарованість Обдарованість--образотворча обдарованість психологія обдарованості фывфывфыв: обдаровані учні Доп.точки доступа: Семенова, Римма Олександрівна; Корольов, Д. К.; Мельник, М. О.; Нечаєва, О. С.; Карабаєва, І. І.; Соловей, Я. Г.; Сніжна, М. А.; Семенова, Римма Алексадрівна \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ковальчук, Ю. Г. Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти" / Ю. Г. Ковальчук. - С .8-11 Удовиченко, Н. К. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови / Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. - С .12-15 Кашина, Г. С. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів / Г. С. Кашина. - С .16-21 Плотніков, Є. О. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів / Є. О. Плотніков. - С .21-27 Василенко, С. В. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії / С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. - С .28-31 Кухар, Л. О. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. - С .32-36 Абишов, Насім Аджар огли. Якими мають бути електронні підручники / Н. А. Абишов. - С .37-41 Благодаренко, Л. Ю. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства / Л. Ю. Благодаренко. - С .42-45 Лісова, Т. В. Програмні засоби для аналізу результатів тестування / Т. В. Лісова. - С .46-52 Головіна, Н. О. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики / Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. - С .53-57 Тимошко, Г. М. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства / Г. М. Тимошко. - С .58-61 Колотій, В. В. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування / В. В. Колотій, З. П. Халецька. - С .62-67 Кушнір, В. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С .68-71 Сіткар, Т. В. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові / Т. В. Сіткар. - С .72-76 Скубій, Т. В. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті / Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. - С .77 Ткаченко, С. П. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання / С. П. Ткаченко. - С .81-83 Коваленко, Є. І. Деякі проблеми моніторингу якості освіти / Є. І. Коваленко. - С .84-88 Шара, С. О. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності / С. О. Шара. - С .89-92 Падун, Н. О. Якість освіти та тестування / Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. - С .93-96 Тезікова, С. В. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США / С. В. Тезікова. - С .97-100 Попенко, О. М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Попенко. - С .101-105 Скиба, Ю. А. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. - С .106-110 Сліпухіна, І. А. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики / І. А. Сліппухіна. - С .111-117 Сергієнко, В. П. Використання програм для тестування у навчанні фізики / В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. - С .118-126 Залізко, В. Д. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей / В. Д. Залізко. - С .127-129 Котяк, В. В. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти / В. В. Котяк. - С .130-133 Болілий, В. О. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру / В. О. Болілий, В. В. Копотій. - С .134-145 Лупан, І. В. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології" / І. В. Лупан. - С .146-148 Макаренко, І. Є. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання / І. Є. Макаренко. - С .149-151 Астаф’єва, М. М. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної / М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. - С .152-155 Асоянц, П. Г. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання / П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. - С .156-159 Коваль, Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов / Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. - С .160-163 Бєлкина, Н. І. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкина. - С .164-166 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Сергієнко, В. П. Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики / В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. - С .167-170 Пасічник, Ю. А. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики / Ю. А. Пасічник. - С .171-173 Авраменко, О. В. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки / О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. - С .174-180 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Пасічник, Ю. А. Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики) / Ю. А. Пасічник. - С .181-185 Орел, О. В. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст. / О. В. Орел. - С .186-191 Сергієнко, В. П. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості / В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. - С .192-198 Франсон, Т. Х. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання / Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон. - С .199-208
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--німецька мова Обдаровані учні--розвиток здібностей Тестування--хімія Тестування--аналіз результатів творчі здібності--розвиток оцінювання знань --хімія компетентність вчителя інформатики Електронні підручники Якість освіти Викладання математики в школі Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Підготовка майбутніх вчителів англійської мови Підготовка майбутніх вчителів фізики компетентність вчителя екології компетентність вчителя математики викладання фізики в школі Інтерактивні технології навчання--іноземна мова фывфывфыв: інтернет-тестування -- електронні лекції -- вебінари в освіті -- комп’ютерна математика -- система комп’ютерної математики -- обдаровані учні Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Де-Метц, Георгій Георгійович (український фізик ; 1861-1947) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
М 76 Моляко, Валентин. Творча та інтелектуальна обдарованість у структурі особистості професіонала [Текст] / В. Моляко> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2011. - N 12. - С. 7-12. Рубрики: особистість--професійні якості Обдаровані діти Мислення творче Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: психологічний простір суб’єкта -- творчий пошук -- психологічне проектування -- обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 86 Туріщева, Л. В. Обдарований - це про що? Чи про кого? [Текст] / Л. В. Туріщева> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - Вкладка "Актуальні діалоги" № 2 - С. 20-6-20-10 Рубрики: обдаровані діти--психологія фывфывфыв: творчість -- інтелект -- емоції -- естетична задоволеність -- мотивація -- обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про призначення стипендій Президента України призерам міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року : рішення колегії... від 28.08.2012 р. № 8/3-19> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 31/33. - С. 6-12. - Додаток. - Содержание: Список призерів міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року, яким рекомендовано призначити стипендії Президента України ; Доповідна записка про призначення стипендій Президента України призерам міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року ; Список призерів і учасників міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року ; Учасники міжнародних учнівських олімпіад з екології та біології 2012 року, яким призначено стипендії Президента України як переможцям IV етапу Всеукраїнськи учнівських олімпіад з екології та біології Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Середня освіта--правові джерела--Україна Середня школа--змагання серед учнів--олімпіади предметні--міжнародні олімпіади, 2012 р. Учні ЗНЗ--стипендії Президента України--рекомендації до призначення, 2012 р. Учні ЗНЗ--обдаровані учні--стипендії Президента України--рекомендації до призначення, 2012 р. фывфывфыв: змагання серед школярів -- учнівські олімпіади -- міжнародні олімпіади -- предметні олімпіади -- олімпіади з математики -- олімпіади з хімії -- олімпіади з фізики -- олімпіади з біології -- олімпіади з екології -- призначення стипендій -- стипендії Президента України -- призери -- обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Вербицький, Володимир Валентинович. Про досягнення учнівської молоді у міжнародних конкурсах протягом 2012 року : [розмова з дир. Нац. екол.-натураліст. центру учн. молоді В. В. Вербицьким / розмовляла Оксана Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 1/2. - С. 9-17 Рубрики: Позашкільна освіта в Україні--еколого-натуралістичне спрямування Позашкільна освіта в Україні--змагання серед учнів фывфывфыв: позашкільна освіта -- позашкільний навчальний заклад -- еколого-натуралістичний профіль -- обдаровані учні -- обдарована молодь -- міжнародні конкурси -- міжнародні олімпіади Аннотация: На виконання Державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року (постанова Кабінету Міністрів України № 785 від 27.08.2010) та наказу МОН України від 13.09.2010 № 868 з метою залучення обдарованої учнівської молоді в галузі природничих наук до участі у міжнародних заходах протягом 2012 року педагогічний колектив Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді здійснив потужну роботу щодо підготовки та організації участі українських команд у фіналах дванадцяти міжнародних конкурсів (10 очного та 2 заочного типу). Про участь і перемоги українських обдарованих старшокласників у міжнародних олімпіадах і конкурсах розповідає директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді, заслужений працівник освіти України, доктор педагогічних наук, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Володимир Вербицький. Доп.точки доступа: Жованик, Оксана \вела розмову.\; Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (м. Київ) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 57 Когут, С. М. Сучасні педагогічні підходи до розвитку обдарованості учнів [Текст] / С. М. Когут> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 8-11 Рубрики: Обдаровані діти--розвиток обдарованості--педагогічні підходи фывфывфыв: продуктивна педагогіка -- розвиток обдарованості учнів -- обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 46 Александрова, О. В. Робота з обдарованими учнями на уроках та в позаурочний час [Текст] / О. В. Александрова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 15. - С. 2-4. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Обдаровані діти--робота з дітьми на уроках фывфывфыв: обдаровані учні -- навчання у школі -- формування особистості -- поурочна робота -- позаурочна робота -- виявлення обдарованих учнів -- перекладацька діяльність -- риси обдарованого учня Аннотация: У статті розповідається про розвиток творчої особистості та формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для виявлення обдарованої молоді. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
> Шифр: Б649178/2013/9 Журнал 2013г. N 9 . - 104 Бухлова, Н. В. Обдарована дитина : психолого-педагогічний супровід / Н. В. Бухлова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів [Текст] / Н. І. Поліхун> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 32-35
Рубрики: Дослідницька діяльність учнів--обдаровані діти--мережеві ресурси Обдаровані діти--мультимедійні технології фывфывфыв: web-технології -- мультимедійні технології -- мережева підтримка -- віртуальне навчання -- віртуальні олімпіади -- обдаровані учні -- дослідницька діяльність учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : рис. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти фывфывфыв: модель обдарованості -- мотивація -- креативність -- середній рівень здібностей -- когнітивний розвиток -- творчий розвиток -- афективний розвиток -- оптимальність організаційно-педагогічної сфери -- обдаровані учні -- молодші школярі Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Z99 Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-46. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти фывфывфыв: Інтелект України, проект -- початкова школа -- академічно здібні учні -- обдаровані учні -- диференційований підхід -- диференціація -- зміст освіти Аннотация: У статті охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання відповідного контингенту учнів, що реалізується в межах всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України". Доп.точки доступа: Гавриш, Ірина Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 21 Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 47. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти фывфывфыв: навчання обдарованих дітей -- виховання обдарованих дітей -- Інтелект України, проект -- реалізація проекту -- обдаровані учні Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 89 Кузнецова, Наталія Володимирівна. Методика навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02 - теорія та методика навчання(германські мови) / Н. В. Кузнецова ; Міністерство освіти і науки України, Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса). - : ДЗПНПУ імені К.Д.Ушинського, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: діалогічне мовлення Кафедра англійської мови та методики викладання фывфывфыв: обдаровані учні -- профільні школи -- мовлення діалогічне Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 30 Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження фывфывфыв: інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією. Имеются экземпляры в отделах: (15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен) |