Щелбанова, Е. И. Одаренность как психологическая система: выявление и развитие в школьном возрасте / Е. И. Щелбанова, Н. Б. Шумакова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 150-161. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Обдаровані діти--навчання обдаровані діти--психологія психологія обдарованості психодіагностика обдарованості фывфывфыв: обдаровані школярі -- обдаровані діти -- пізнавальні здібності -- особистісні особливості -- дослідницька активність -- психодіагностична система -- творче міждисциплінарне навчання Доп.точки доступа: Шумакова, Н. Б. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Щебланова, Е. И. Взаимосвязь когнитивных способностей и личностных характеристик интеллектуально одаренных школьников / Е. И. Щебланова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 13-23. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Інтелектуально обдаровані школярі--когнітивні здібності Інтелектуально обдаровані школярі--особистісні характеристики фывфывфыв: інтелект -- креативність -- мотивація -- обдарованість -- тривожність -- когнітивні здібності -- особистісні характеристики -- обдаровані школярі Аннотация: Представлено результати взаємозв'язків когнітивних і особистісних характеристик інтелектуально обдарованих учнів 1, 3, 5, 7 і 9 класів (всього 600 чол.) Виявлено спільні та специфічні для кожного віку взаємозв'язки між когнітивними й особистісними показниками. Визначено структуру цих взаємозв'язків на різних етапах шкільного навчання. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |