Ц 14 Цайнінгер, Карл Х.. Оптимізація бізнес-процесу для глобальної конкурентоспроможності [Текст] : інавгурац. лекція почесного професора НаУКМА, 1 вересня 2003 р. / К. Х. Цайнінгер. - К. : КМ Академія, 2003. - 40 с. : іл. - ISBN 966-518-240-4 : 2.97 грн., 1.10 грн.
РУБ 338 Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (2) |
С69 Вища освіта України: Методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації [Текст] : монографії / В. П. Андрущенко, В. П. Бех, М. П. Лукашевич та ін. ; Інститут вищої освіти АПН України, Запорізький державний університет, Державний центр соціальних служб для молоді. - К. : ДЦССМ ; Запоріжжя : ЗДУ, 2002. - 440 с. - (Соціальна робота ; кн. 6). - ISBN 966-7815-21-8 : 21.40 грн. Содержание: Соціально-філософські проблеми вищої школи . - С .5 Теоретико-методологічні проблеми вищої школи . - С .109 Оптимізація вищої освіти в Україні . - С .184 Соціальна робота у вищій школі . - С .261 Виховна робота у вищій школі . - С .330
РУБ 158.9 Рубрики: Студенти--адаптація до навчання Викладачі вищих навчальних закладів Естетичне виховання Доп.точки доступа: Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.); Астахова, В. І.; Бех, В. П. (д-р психол. наук, проф.); Лукашевич, М. П. (д-р філософ. наук, проф.); Мигович, І. І. (д-р філософ. наук, проф.); Михальченко, Микола; Пінчук, І. М.; Романенкова, Л. О.; Толстоухова, С. В.; Інститут вищої освіти АПН України; Запорізький державний університет; Державний центр соціальних служб для молоді Экземпляры всего: 104 ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89) Свободны: ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89) |
С 62 Сонько, Сергій Петрович. Ринок і регіоналістика [Текст] : навч. посібник / С. П. Сонько, В. В. Кулішов, В. І. Мустафін. - К. : Ніка-Центр, Ельга, 2002. - 380 с. : іл. - Літ.: с. 371-377. - ISBN 966-521-178-1 : 16.50 грн. Содержание: РИНКОВІ ВІДНОСИНИ І ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ В РЕГІОНАЛІСТИЦІ . - С .6-218 Загальні уявлення про розміщення продуктивних сил та регіональну економіку . - С .6-25 Історія розвитку та класичні концепції теорії розміщення . - С .26-53 Вихідні теоретичні положення розвитку господарських та соціальних процесів у географічному просторі . - С .54-90 Сучасні уявлення про енерговиробничі цикли . - С .117-139 Оптимізація адміністративно-територіального поділу . - С .140-174 СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ . - С .219-308 Основи теорії економіки регіонів . - С .219-238 Теоретичні основи регіональної економічної політики . - С .239-261 Проблемні питання регіональної економічної політики . - С .262-278 Теоретичні основи управління регіональним розвитком . - С .279-293 Особливості формування інвестиційного клімату в регіонах України . - С .294-308 ДОСВІД ВІРШОВАНОЇ ГЕОГРАФІЇ . - С .309-370 Екологічні проблеми сучасної цивілізації . - С .309-336 Природні умови і ресурси України . - С .337-352 Головні задачі вивчення економіко-географічного положення України . - С .353-370
РУБ 33(075.3) Доп.точки доступа: Кулішов, Володимир Васильович; Мустафін, В'ячеслав Ільсурович Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8 Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11 Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16 Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19 Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23 Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26 Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31 Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34 Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37 Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40 Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44 Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47 Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50 Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56 Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59 Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62 Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64 Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67 Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69 Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73 Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76 Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79 Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82 Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89 Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92 Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95 Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99 Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103 Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107 Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114 Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119 Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123 Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127 Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131 Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136 Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--підготовка Вчитель початкової школи--підготовка Музичне мистецтво Фортепіано--навчання гри Диригент хору Вчитель хореографії Управління школою--кадри Репертуар хору Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне сприймання--підлітки Здоровий спосіб життя--формування Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник наукових статей. Вип. XLII / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 228 с. - 3.00 грн. Матеріали подані мовою оригіналу (укр., рос., англ.) Содержание: Пов’якель, Н. І. Психологічні засади генезу саморегуляції професійного мислення майбутнього практичного психолога / Н. І. Пов’якель. - С .5-7 Погребенник, В. Патріотичні обертони образу України в поезії Якова Щоголева / В. Погребенник. - С .8-10 Приходько, Ю. О. Ціннісні орієнтації особистості як наукова проблема / Ю. О. Приходько, А. А. Павлюченко. - С .21-23 Пундик, Л. Є. Основи соціально-виховної роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі / Л. Є. Пундик. - С .30-33 Реєнт, О. П. Суспільні науки у розвитку української держави на сучасному етапі / О. П. Реєнт. - С .37-40 Ремезюк, І. І. Оптимізація та інтенсифікація навчального процесу засобами праці / І. І. Ремезюк. - С .42-43 Рященко, Д. С. Іван Стешенко - міністр освіти уряду УНР (28 червня 1917 р. - 17 січня 1918 р.) / Д. С. Рященко. - С .57-60 Савоста, А. В. Проблема професійно-особистісної стійкості майбутніх учителів / А. В. Савоста. - С .60-61 Савченко, К. Психологічні та соціальні чинники навчальної неуспішності молодших школярів / К. Савченко. - С .64-66 Семеренко, Г. В. Зменшено-пестлива лексика як джерело збагачення мовної і засіб виховання емоційної культури / Г. В. Семеренко. - С .81-83 Сидоренко, В. Х. Проблеми формування культури професійного спілкування майбутнього вчителя / В. Х. Сидоренко. - С .84-85 Студінський, В. А. Тіньова економіка України: постановка питання / В. А. Студінський. - С .104-105 Сухорукова, Г. В. Завдання художньо-педагогічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю в умовах ступеневої освіти / Г. В. Сухорукова. - С .106-108 Тітова, Т. І. Оцінка знань та вмінь учнів в системі розвиваючого навчання / Т. І. Тітова. - С .117-118 Ткачук, Г. О. Експресивна лексика - засіб увиразнення мовлення майбутніх учителів / Г. О. Ткачук. - С .118-121 Тхоржевський, Д. О. Уніфікація як підгрунтя стандартизації вищої школи / Д. О. Тхоржевський. - С .124-125 Улькіна, Т. В. До проблеми пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку / Т. В. Улькіна. - С .128-130 Усачова, Л. В. Дослідження особистісного (соціального) компоненту психологічної готовності до шкільного навчання / Л. В. Усачова. - С .130-132 Федоренко, А. Ф. До проблеми психологічного дослідження агресивності - як виду деформованого психологічного захисту / А. Ф. Федоренко. - С .132-134 Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188 Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188 Яременко, О. О. Экологический аспект волонтерского движения за рубежом / О. О. Яременко. - С .201-203 Яшанов, С. М. Комп’ютерне навчання, як продукт логічного розвитку інноваційних процесів в освіті / С. М. Яшанов. - С .206-209
РУБ 378 Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Е 45 Екосередовище і сучасність [Текстььь] / С. І. Дорогунцов, М. А. Хвесик, Л. М. Горбач, П. П. Пастушенко. - К. : Кондор, 2006 - . Т. II : Регіональні процеси, прогнозування й оптимізація екосередовищ. - 470 с. - ISBN 966-351-087-0 : 55.00 грн.
РУБ 57.026 Рубрики: Природні ресурси--прогнозування стану Прогнозування--використання й охорона--водні ресурси Оптимізація природних екосередовищ водні екосистеми--використання--охорона фывфывфыв: процеси масопереносу -- процеси масообміну -- гідрохімічний баланс -- повітряне середовище -- водне середовище Доп.точки доступа: Дорогунцов, Сергій Іванович; Хвесик, Михайло Артемович; Горбач, Людмила Миколаївна; Пастушенко, Павло Петрович Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А67 Аніщук, Антоніна Миколаївна. Оптимізація мовленнєвого самовираження старших дошкільників [Текст] : Методичний посібник для вихователів, батьків та студентів дошкільних відділень педагогічних вузів / А. М. Аніщук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 63 с. - 6.50 грн.
РУБ 372(070.3) Рубрики: Дошкільна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Доп.точки доступа: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 29 фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (9), аб (5) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Содержание: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 фывфыв: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 фывфыв: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 фывфыв: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Экземпляры всего: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
А72 Антипенко, Володимир Федорович. Оптимізація антитерористичної системи держави в умовах міжнародної і регіональної інтеграції [Текст] : Монографія / В. Ф. Антипенко ; Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин. - К. : [б. и.], 2008. - 406 с. - ISBN 966-7605-01-9 : 20.00 грн., 20.00 грн. РУБ 32 Рубрики: Тероризм--боротьба з ним Кафедра історії України та політології Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет; Інститут міжнародних відносин Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/39 (жовтень) Газета 2003г. N 39 (жовтень) Полякова, Г. Шляхи в творчість / Г. Полякова. - С.1-4 фывфыв: псевдогеній Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога / О. Сироватко. - С.5-8 Шитова, І. Розвиток позитивної "Я-концепції" учнів / І. Шитова. - С.9-11 Гороховська, Н. Статеве виховання молодших школярів / Н. Гороховська. - С.12-13 Дружиніна, І. Основи психології (для учнів 9-11 класів) / І. Дружиніна. - С.13-17 Овчаренко, В. "Як наше слово відгукнеться": Слово лікаря, педагога як фактор психологічної корекції особистості дитини / В. Овчаренко. - С.18-21 Кучмагра, С. Ціннісні орієнтації та пріоритети старшокласників / С. Кучмагра, М. Варбан. - С.22-24 Волошенко, О. Ліворука дитина: яка вона?: Сучасні погляди на проблему ліворукості / О. Волошенко, Л. Семиліт. - С.25-32 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога [Текстььь] / О. Сироватко> // Психолог. - 2003. - N39 (жовтень). - С. 5-8
Рубрики: Шкільний психолог Аннотация: Положення про Центри практичної психології і соціальної роботи; Орієнтовне Положення про методичне об"єднання практичних психологів. Продовження. Початок в числі 10 за 2002 р. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/41 (листопад) Газета 2003г. N 41 (листопад) Полякова, Г. Діагностика поетичної обдарованості / Г. Полякова. - С.1-3 фывфыв: інтерв’ю Нємєц, Г. Емоційний стан першокласників, його роль у навчально-виховному процесі та становленні особистості / Г. Нємєц. - С.3-4. фывфыв: емоції Козирєва, О. Програма психологічного супроводу школярів, їхніх учителів і батьків (1-11 кл.) : Робота шкільного психолога / О. Козирєва. - С.5-15. Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога / О. Сироватко. - С.16-19. Фріаф, В. Зміна поведінки через зміну переконань / В. Фріаф. - С.20-22. Кучеровський, О. Люди з особливими потребами в контексті концепції К.Роджерса / О. Кучеровський. - С.23-24 фывфыв: інваліди, самоактуалізація Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога [Текстььь] / О. Сироватко> // Психолог. - 2003. - N41 (листопад). - С. 16-19.
Рубрики: Шкільний психолог Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2003/7 Журнал 2003г. N 7 Нормативна база. - С.5-21 фывфыв: Положення про психологічну службу Рєпнова, Т. Планування роботи практичного психолога / Т. Рєпнова. - С.22-79 Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька. - С.108-118 Сироватко, О. Оптимізація діяльності практичного психолога з планування і ведення документації / О. Сироватко. - С.80-107 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сироватко, О. Оптимізація діяльності практичного психолога з планування і ведення документації [Текстььь] / О. Сироватко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N7. - С. 80-107
Рубрики: психолог освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П697217/2004/3 Журнал 2004г. N 3 (Сучасні шкільні технології) Психологія особистісно орієнтованого навчання / С. Подмазін. - С.50-64. фывфыв: психологічна саморегуляція вчителя, взаємодія вчителя та учнів, оптимізація пам’яті Зінченко, В. Розум і мислення в контексті розвивального навчання / В. Зінченко. - С.95-103. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Подмазін, С. Психологія особистісно орієнтованого навчання [Текстььь] / С. Подмазін> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N3(Сучасні шкільні технології). - С. 50-64.
Рубрики: психологія навчання саморегуляція Спілкування вчителя і учня пам’ять мислення Увага фывфывфыв: психологічна саморегуляція вчителя -- взаємодія вчителя та учнів -- оптимізація пам’яті, мислення, уваги Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГЕШ-1/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Локтіонов, В. Оптимізація взаємодії в системі "Екологія - Економіка - Людина" (Матеріали до уроку-семінару "Географічне середовище як сфера взаємодій суспільства і природи" в 10 класі) / В. Локтіонов. - С.17-26 Топузов, О. Метод проектів у системі проблемного навчання з геогафії / О. Топузов. - С.38-42 Кудирко, В. Методика вивчення географічної карти в шкільних географічних курсах / В. Кудирко. - С.42-44 Габчак, Н. Австрія туристична / Н. Габчак. - С.46-48 Гайворонська, Н. "Тільки вперед, тільки до полюса!" (До 130-річчя з дня народження Георгія Сєдова) / Н. Гайворонська. - С.49-51 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Локтіонов, В. Оптимізація взаємодії в системі "Екологія - Економіка - Людина" (Матеріали до уроку-семінару "Географічне середовище як сфера взаємодій суспільства і природи" в 10 класі) [Текстььь] / В. Локтіонов> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 17-26 Рубрики: виховання екологічне Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |