М 33 Матвеєва, Ганна. Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвеєва> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 35-38. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Профільні школи типи шкіл фывфывфыв: організація діяльності -- спеціалізовані школи -- художньо-естетичні профілі -- суб’єкти навчально-виховного процесу -- школи художньо-естетичного профілю Аннотация: У статті представлено методику вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю, яка дає змогу оцінити стан управління навчальним закладом, результативність навчання учнів та ефективність функціонування школи за основними напрями діяльності. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
М 89 Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 30–33. - Зміст: Чому діти пустують ; Як спрямувати пустощі на користь. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: дитяча психологія -- дитячі пустощі -- організація діяльності -- ігри -- спільні ігри -- пізнавальні потреби Аннотация: У статті йдеться при причини дитячих пустощів, їхнє значення для розвитку дитини. Подано поради щодо спрямування активності дитини на її користь. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році : лист ... від 13 черв. 2018 р. № 1/9-386> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 66–70.
Заклади дошкільної освіти--організація діяльності фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- організація діяльності -- нормативно-правові акти -- листи МОН України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта для сталого розвитку: поради педагогам [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 44.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- організація діяльності -- пам’ятки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 35–36. - Зміст: Як швидко підготуватися до занять ; Як навчитися підкорювати час ; Як правильно розподілити час у режимі дня.
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- професійна компетентність -- тайм-менеджмент -- режим дня -- організація діяльності -- керування часом Аннотация: У статті вміщно поради педагогам-початківцям щодо організації робочого часу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коваленко, Тамара. Як використовувати прийоми самоменеджменту під час професійної діяльності [Текст] / Т. Коваленко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 20-23. Рубрики: Дошкільна освіта--вихователі--організація діяльності фывфывфыв: самоменеджмент -- техніка правильного використання часу -- пріоритети -- матриця Ейзенхауера -- організація діяльності -- методист-початківець Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |