74
М 33


    Матвеєва, Ганна.
    Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвеєва // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 35-38. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Профільні школи
   типи шкіл

фывфывфыв:
організація діяльності -- спеціалізовані школи -- художньо-естетичні профілі -- суб’єкти навчально-виховного процесу -- школи художньо-естетичного профілю
Аннотация: У статті представлено методику вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю, яка дає змогу оцінити стан управління навчальним закладом, результативність навчання учнів та ефективність функціонування школи за основними напрями діяльності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)


74.100.58
М 89


    Музика, О.
    Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 30–33. - Зміст: Чому діти пустують ; Як спрямувати пустощі на користь.
ББК 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри
фывфывфыв:
дитяча психологія -- дитячі пустощі -- організація діяльності -- ігри -- спільні ігри -- пізнавальні потреби
Аннотация: У статті йдеться при причини дитячих пустощів, їхнє значення для розвитку дитини. Подано поради щодо спрямування активності дитини на її користь.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


37(477)(094)
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році : лист ... від 13 черв. 2018 р. № 1/9-386 // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 7. - С. 66–70.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи
   Заклади дошкільної освіти--організація діяльності

фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- організація діяльності -- нормативно-правові акти -- листи МОН України


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.2.013:502/504](477)
О-72


   
    Освіта для сталого розвитку: поради педагогам [Текст] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 44.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- організація діяльності -- пам’ятки


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12:005.336.5](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Тайм-менеджмент для молодого педагога [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 35–36. - Зміст: Як швидко підготуватися до занять ; Як навчитися підкорювати час ; Як правильно розподілити час у режимі дня.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна компетентність
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- професійна компетентність -- тайм-менеджмент -- режим дня -- організація діяльності -- керування часом
Аннотация: У статті вміщно поради педагогам-початківцям щодо організації робочого часу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Коваленко, Тамара.
    Як використовувати прийоми самоменеджменту під час професійної діяльності [Текст] / Т. Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 20-23.
Рубрики: Дошкільна освіта--вихователі--організація діяльності
фывфывфыв:
самоменеджмент -- техніка правильного використання часу -- пріоритети -- матриця Ейзенхауера -- організація діяльності -- методист-початківець


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)