З-11 Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 6–11. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: літературне читання -- інноваційні технології -- лепбук -- організація навчальної діяльності -- творчість учнів -- творчі завдання -- казки -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про використання лепбуку на уроці літературного читання – як зручного способу повторення та узагальнення вивченого, коли школяр вчиться самостійно обирати і впорядковувати інформацію, аналізувати та робити висновки з теми. Висвітлено виготовлення навчального лепбуку до теми: "Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Казка вчить, як на світі жить" до підручника "Літературне читання", 2 клас (автр – Савченко О. Я.). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання [Текст] / Людмила Дяченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 48–50. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інклюзивна освіта -- методика викладання -- українська мова -- літературне читання -- спільна робота учнів -- організація навчальної діяльності -- початкові класи Аннотация: У статті розглянуто приклад спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами та різнорівневих груп учнів, об’єднаних в умовні групи за способом читання з визначенням найближчих перспектив навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |