С 13 Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8 : портр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта шкільна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Компетентністний підхід в освіті фывфывфыв: уміння вчитися -- ключові компетентності -- знаннєвий підхід -- якість освіти -- організація освіти Аннотация: У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, висвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освідченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння вчитися. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Н 73 Новицька, Ольга Валеріївна. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: історія педагогіки України(1917- Науково-дослідна робота--організація фывфывфыв: система освіти -- радянська система освіти -- педагогічна освіта -- науково-дослідна робота -- реформування освіти -- організація освіти Аннотация: У статті висвітлено організацію освіти в Україні у 1920-1924 рр.; розкрито зміни, що відбулися в системі освіти в ранній радянський період, зокрема, у педагогічній і науково-дослідній сферах; проаналізовано реорганізацію педагогічних закладів та науково-дослідних установ. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 94 Кусаинов, А. К. Состояние и перспективы системы образования Республики Казахстан / А. К. Кусаинов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 113-118. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Казахстан--освіта фывфывфыв: організація освіти -- система освіти -- реформування та модернізація освіти -- управління освітою -- підготовка педагогічних кадрів Аннотация: У статті аналізується сучасний стан освіти в Республіці Казахстан. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Гергокова, Ж. Х. Реформирование государственной общеобразовательной системы штата Виктория (Австралия) как инновационный процесс / Ж. Х. Гергокова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 73-81. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Австралія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- державна система освіти -- регіональна система освіти -- реформування освіти -- реформування освіти в регіонах -- інноваційні процеси за кордоном -- інноваційні процеси в освіті -- школи майбутнього Аннотация: У статті досліджується досвід введення інновацій в освітню систему на прикладі штату Вікторія (Австралія). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Харисова, Л. А. Проблема восприимчивости учреждений общего образования к новшествам / Л. А. Харисова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 11-18. - Библиогр.: 2 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--організація освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта фывфывфыв: освіти -- організація освіти -- ЗОШ -- готовність до новацій -- інноваційна сприйнятливість -- якість інноваційной діяльності Аннотация: У статті розглянута готовність загальноосвітніх закладів до нових педагогічних розробок. В статье рассмотрена готовность общеобразовательных учреждений к новым педагогическим разработкам. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 79 Болотов, В. А. Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 39-45. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--організація освіти--якість освіти Росія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- державна освітня политика -- управління освітою -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- рейтинг освітніх закладв Аннотация: У статті аналізуються напрямки та умови використання результатів оцінки якості освіти В статье анализируются направления и условия использования результатов оценки качества образования Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 20 Дармодехин, С. В. Социальный институт воспитания: состояние и перспективы развития / С. В. Дармодехин> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 3-8. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Освіта Росії--організація освіти--державна освітня політика Соціальний інститут виховання--соціалізація дітей--загальнонаціональна програма виховання фывфывфыв: організація освіти -- державна освітня політика -- соціальний інститут виховання -- соціалізація дітей -- загальнонаціональна програма виховання -- перспективи розвитку соціалізації Аннотация: Йдеться мова про розробку державної політики у сфері виховання і соціалізації дітей, підвищення соціального статусу інституту виховання (Російська Федерація). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 76 Российская Федерация. Президент (Медведев Д.А., 2008-2012). О мерах по реализации государственной политики в области образования и науки : указ ... от 7 мая 2012 г.> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 8-10. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Освіта Росії--організація освіти--Укази Президента Росії фывфывфыв: освіта Росії -- організація освіти -- Укази Президента Росії -- реалізація державної політики -- галузь освіти і науки -- вимоги інноваційної економіки -- удосконалення державної політики Аннотация: Надається Указ Президента Російської Федерації по реалізації державної політики у галузі освіти і науки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 27 Переслегин, С. Б. Медленное перерождение образования / С. Б. Переслегин> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 57-64. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Освіта--організація освіти--сучасний стан освіти Росія фывфывфыв: освіта -- організація освіти -- сучасний стан освіти -- проблеми сучасної освіти -- реформи системи освіти -- недоліки реформ -- недоліки якості освіти Аннотация: Автор статті наголошує на необхідності глобального реформування, сучасної модернізації системи освіти Росії. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Х 33 Хвостик, Т. В. ГИОС - новый механизм повышения доступности образования / Т. В. Хвостик> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 115-117 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--економіка освіти фывфывфыв: організація освіти -- економіка освіти -- материнський капітал -- державні освітні сертифікати -- вартість навчання -- військовослужбовці Аннотация: Про державні іменні освітні сертифікати (ДІОС) як новий механізм підвищення доступності освіти. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 87 Лучкина, Т. В. Пути становления профессионализма молодого учителя / Т. В. Лучкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 74-79. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Професійна освіта Вчитель--молодий вчитель--педагогічна майстерність фывфывфыв: освіта зарубіжних країн -- організація освіти -- школознавство -- професійне становлення вчителів Аннотация: У статті розглядаються шляхи становлення професіоналізму молодих вчителів. В статье рассматриваются пути становления профессионализма молодих учителей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 24 Манушин, Э. А. Проблемы и перспективы инновационного развития российского высшего образования / Э. А. Манушин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 3-17. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах Росія--вища освіта фывфывфыв: освіта -- вища освіта -- організація освіти -- інновації у вищій освіті -- міждисциплінарний підхід -- фундаментальність знань -- випереджувальна освіта -- системні проблеми освіти -- економіка знань Аннотация: Показано необхідність інноваційного розвитку, підвищення якості, доступності та ефективності вищої освіти. Показана необходимость инновационного развития, повышения качества, доступности и эффективности высшего образования. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 58 Попов, В. А. Современные педагогические диссертационные исследования и социальный заказ общества / В. А. Попов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 18-23 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Наука--наукові дослідження--дисертаційні дослідження Освіта--організація освіти--підготовка наукових кадрів Росія--Освіта фывфывфыв: наукові дослідження -- дисертаційні дослідження -- освіта -- організація освіти -- підготовка наукових кадрів -- педагогічні дисертаційні дослідження -- суспільство -- соціальне замовлення суспільства Аннотация: В статье анализируется научный потенциал педагогических диссертаций. В статье анализируется научный потенциал педагогических диссертаций. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-80 Золотарева, А. В. Интеграция формального и неформального образования / А. В. Золотарева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 8-14. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Освіта--організація освіти--міжнародне співробітництво Освіта--міжнародні наукові конференції--формальна і неформальна освіта Росія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- міжнародне співробітництво -- міжнародні наукові конференції -- формальна і неформальна освіта -- інтеграція освіти -- механізми інтеграції освіти Аннотация: Міжнародна наукова організація (17-19 квітня 2013, м.Ярославль, Росія), присвячена обговоренню проблеми розвитку системи освіти у аспекті інтеграції ії формальної та неформальної складових. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Е 72 Ермаков, Д. С. Образование для устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 44-48. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--організація освіти--освіта для сталого розвитку Росія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- організація освіти в Росії -- Організація Об’єднаних Націй (ООН) -- сталий розвиток -- освіта для сталого розвитку -- Десятиліття ОСР (2005-2014) -- освітні заклади Росії -- якість ОУР -- критерії якості ОУР Аннотация: 2005-2014 рр. оголошені Організацією Об'єднаних Націй Десятиліттям освіти для сталого розвитку (ОУР). У статті представлена експертна оцінка прогресу в цій галузі для Російської Федерації. Сформульовано критерії якості ОУР на рівні освітньої установи. 2005-2014 гг. объявлены Организацией Объединённых Наций Десятилетием образования для устойчивого развития (ОУР). В статье представлена экспертная оценка прогресса в данной области для Российской Федерации. Сформулированы критерии качества ОУР на уровне образовательного учреждения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 79 Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта фывфывфыв: організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени Аннотация: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти. В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования. Доп.точки доступа: Вальдман, И. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Широков, А. И. Роль образования в стратегическом развитии Северо-Востока / А. И. Широков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 83-89. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--організація освіти Росія--освіта--регіональна освіта фывфывфыв: освіта Росії -- регіональна освіта -- організація освіти -- міграція населення -- економіка регіонів -- стан суспільства регіонів Аннотация: У статті представлена картина реального стану сучасної Магаданської області у сфері економіки та стану суспільства. Дається бачення автором ролі освіти в підйомі регіону. Пропонуються конкретні заходи в цьому напрямку. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Шайденко, Н. А. Закон глазами законодателя / Н. А. Шайденко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 121-123 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Право--освітнє право Освіта в зарубіжних країнах--законодавчі та керівні матеріали Вища освіта--педагогічні університети Росія--освіта і законодавство фывфывфыв: цивільне право -- освітне право -- гарантії прав громадян -- законодавче забезпечення практики -- освіта і законодавство -- організація освіти -- законодавчі та керівні матеріали -- вища освіта -- педагогічні університети Аннотация: Представлені коментарі до нового Закону "Про освіту в Російській Федерації" заступника голови Комітету ДД з освіти (Єдина Росія). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 14 Пальчук, М. И. Дистанционное обучение в Украине: практический опыт / М. И. Пальчук> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 114-119. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта дистанційна фывфывфыв: організація освіти -- дистанційна освіта -- дистанційне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) -- ІКТ -- електронне освітнє середовище -- педагогічна опосередкована комунікація Аннотация: У статті розглядаються підходи до дистанційного навчання в Україні, показані основні особливості формування електронного освітнього середовища. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти [Текст] : в аспекти поваги прав людини в онлайновому просторі / Г. Громко [и др.]> // Рідна школа. - 2020. - N 2/4. - С. 36-41. Рубрики: Заклади освіти--інформатизація--веб-сайт фывфывфыв: онлайн-сервіси -- онлайн-освіта -- організація освіти -- сайти закладів освіти Доп.точки доступа: Громко, Григорій; Мельник, Оксана; Сокол, Ірина; Черних Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |