Б 11 Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти фывфывфыв: освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки Аннотация: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
О-75 Основні завдання педагогів щодо формування у дошкільників цілісної картини світу> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 20. Рубрики: Світогляд дошкільнят Дошкільники--формування світогляду фывфывфыв: цілісна картина світу -- світогляд -- формування світогляду -- взаємодія з дитиною -- організація освітнього процесу -- дошкільники Аннотация: Подано рекомендації педагогам щодо формування у дошкільників цілісної картини світу. Розглянуто навчальні, розвивальні та виховні завдання взаємодії з дитиною як суб'єктом життєдіяльності. Висвітлено завдання, пов'язані з організацією освітнього процесу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 16 Панасюк, Тамара. Орієнтири розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 навчальному році / Т. Панасюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 4-8 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--зміст освіти фывфывфыв: дошкільна освіта -- розвиток дошкільної освіти -- освітній процес -- організація освітнього процесу -- напрямки освітньої роботи -- виховна робота -- патріотичне виховання -- трудове виховання -- забезпечення наступності -- психолого-педагогічна служба Аннотация: Проаналізовано пріоритетні напрямки розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 навчальному році, розглянуто основні змістові аспекти навчально-виховної роботи в дошкільних закладах. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.12.2014 № 1210 ["Деякі питання організації освітнього процесу у вищих навчальних закладах"] : [лист...] від 16.12.2014 № 1/9-639> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 88-91
Вища освіта в Україні--законодавство Вища освіта в Україні--освітній процес--організація фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОН України -- розпорядження Кабінету Міністрів України -- вищі навчальні заклади -- організація освітнього процесу -- студенти -- переведення на навчання -- поновлення на навчання -- антитерористична операція -- 2014-2015 навчальний рік Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році : [лист... від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415]> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 1. . - ISSN 0131-5358
Загальноосвітні навчальні заклади--навчальні предмети--вивчення фывфывфыв: навчальні предмети -- освітній процес -- організація освітнього процесу -- правові джерела -- листи -- початкова школа -- старша школа -- основна школа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році : дод. до листа М-ва освіти та науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 1–15. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--навчальні предмети--вивчення фывфывфыв: навчальні предмети -- освітній процес -- організація освітнього процесу -- правові джерела -- початкова школа -- навчання грамоти -- математика -- фізична культура -- іноземна мова -- оцінювання навчальних досягнень -- Нова українська школа Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 31 Дем’яненко, Наталія. Освітня геронтологія: проект Положення і Програми Інституту освіти людей третього віку / Н. Дем’яненко, Н. Чаграк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 67-73. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: люди третього віку -- платні освітні послуги -- організація освітнього процесу -- учасники освітнього процесу -- програмні компетенції Доп.точки доступа: Чаграк, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романюк, І. Внутрішній контроль у запитаннях і відповідях [Текст] / Ірина Романюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 12(145). - С. 11-24.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- освітній процес -- організація освітнього процесу -- внутрішній контроль -- функції контролю -- види контролю -- форми контролю -- самоконтроль -- план роботи -- педагогічний колектив -- заклади дошкільної освіти Аннотация: У статті висвітлено актуальні питання щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. Наголошено, що внутрішній контроль дає змогу на певному етапі аналізувати стан роботи педагогічного колективу й окремих педагогів. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |