З-41 б-ка Ковальчука О. Г. / З-41-КСХ Зборовська, Ніла Вікторівна. Психоаналіз і літературознавство [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. В. Зборовська. - К. : Академвидав, 2003. - 392 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-05-4 : 16.00 грн. Содержание: Класичний ("реалістичний") психоаналіз З. Фройда: основні концепції . - С .7-58 Психоаналіз З. Фройда як основа нетрадиційної літературної герменевтики . - С .59-108 Аналітична психологія К.-Г. Юнга як "романтичний" психоаналіз . - С .108-151 Аналітична психологія як основа інтерпретаційної методики в психоаналітичному літературознавстві юнгіанської орієнтації . - С .152-188 Структуралізм і структурний ("символістський") психоаналіз Ж. Лакана . - С .189-240 Постфройдизм в авангардній літературній теорії другої половини ХХ ст. . - С .241-319 Психоаналіз та українське літературознавство . - С .320-349
РУБ 8(075.3) Рубрики: Психоаналіз класичний Психологія аналітична Структуралізм Художній твір--методика аналізу Доп.точки доступа: Фройд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Лакан, Жак \о нем\ Экземпляры всего: 41 Ч.З.№3 (21), Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1), аб (15), КСХ (1) Свободны: Ч.З.№3 (20), Ч.З.№2 (2), ав (1), фб (1), аб (15), КСХ (1) |
К 67 Корнієнко, Неллі. Український театр у переддень третього тисячоліття. Пошук (Картини світу. Ціннісні орієнтації. Мова. Прогноз) [Текст] / Н. Корнієнко. - К. : Факт, 2000. - 160 с. : 64 іл. (фотоальбом). - ISBN 966-7274-73-Х (в пер.) : 36.25 грн.
РУБ 792(4УКР)2 Рубрики: Постмодернізм Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 13 Мазур, Костянтин Іванович Тестові задачі з математики [Текстььь] : навчальний посібник / Костянтин Іванович Мазур, О. К. Мазур, В. В. Ясінський; За ред. проф. В. В. Ясінського. - К. : Фенікс, 2002 - . - (Старшокласнику та абітурієнту. ). Ч. 1 : Алгебра та початки аналізу. - 600 с. - ISBN 966-651-081-2 : 9.50 грн.
РУБ 51(075.29) Доп.точки доступа: Мазур О. К. ; Ясінський В. В. ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" ; Інститут доуніверситетської підготовки та професійної орієнтації НТУУ "КПІ"Центр тестування та моніторингу знань Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 13 Мазур, Костянтин Іванович Тестові задачі з математики [Текстььь] : навчальний посібник / Костянтин Іванович Мазур, О. К. Мазур, В. В. Ясінський; За ред. проф. В. В. Ясінського. - К. : Фенікс, 2002 - . - (Старшокласнику та абітурієнту. ). Ч. II : Геометрія. - 336 с. - ISBN 966-651-084-7 : 6.20 грн.
РУБ 51(075.29) Доп.точки доступа: Мазур О. К. ; Ясінський В. В. ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" ; Інститут доуніверситетської підготовки та професійної орієнтації НТУУ "КПІ"Центр тестування та моніторингу знань Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н15 Навчання керівників-провідників в освіті [Текст] : збірник матеріалів / Б. Колос, Н. Луців, К. Гороховська, П. Гнус ; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Світова координаційна виховно-освітня Рада, Інститут професійного розвитку вчителів. - Львів ; Торонто : Літопис, 2003. - 120 с. - ISBN 966-7007-91-2 : 4.00 грн. Содержание: Опис курсу . - С .6 Вимоги до учасників курсу . - С .7 Освіта в Канаді й Україні . - С .9 Знайомство . - С .15 Навчальний тренінг "Сили змін" . - С .17 Каві, Стівен. Сім звичок успішних людей / Стівен Каві. - С .18 Провідництво в освіті . - С .35 Класифікація цільової орієнтації процесу навчання Б. Блума . - С .52 Тема "Справжні кольори" . - С .60 Характеристика ефективних шкіл . - С .76 Форми навчання . - С .81 Підсумок . - С .90 Навчальний тренінг для керівників навчальних закладів . - С .93 Принципи "Лицем до дитини" . - С .105 Сприяння освіті дітей з особливими потребами . - С .107
РУБ 373.001 Рубрики: Керівництво освітою Директор школи Освіта--реформа--зміни Діти--особливі потреби Доп.точки доступа: Колос, Богдан; Луців, Надія; Гороховська, Катерина; Гнус, Павло; Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації; Світова координаційна виховно-освітня Рада; Інститут професійного розвитку вчителів Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн. Содержание: Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14 Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25 Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29 Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38 Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44 Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48 Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53 Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59 Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68 Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80 Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96 Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100 Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108 Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111 Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136 Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145 Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154 Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156 Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166 Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174 Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187 Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193 Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204 Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
З-41 Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства [Текст]. Т. IV / за ред. П. П. Кононенка ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - К. : Фоліант, 2005. - 446 с. - 11.00 грн. Содержание: Кононенко, П. П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. П. Кононенко. - С .7-23 Токар, Л. К. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань / Л. К. Токар. - С .24-31 Усатенко, Т. П. українознавство: міфологічний аспект / Т. П. Усатенко. - С .32-39 Гринів, О. І. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології / О. І. Гринів. - С .40-58 Мельник, І. А. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України / І. А. Мельник. - С .59-73 Онищук, В. М. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації / В. М. Онищук. - С .74-77 Журба, М. А. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.) / М. А. Журба. - С .78-88 Плясецький, О. В. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст. / О. В. Плясецький. - С .89-91 Ходанович, О. Л. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.) / О. Л. Ходанович. - С .92-99 Гонтар, Т. М. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини) / Т. М. Гонтар. - С .100-105 Деревінський, В. Ф. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників / В. Ф. Деревінський. - С .106-111 Архипенко, Л. М. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини) / Л. М. Архипенко. - С .112-119 Євсюкова, Н. В. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.) / Н. В. Євсюкова. - С .120-129 Васютинський, В. О. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства / В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. - С .130-136 Сахань, О. М. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України / О. М. Сахань. - С .137-143 Буяшенко, В. В. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації / В. В. Буяшенко. - С .144-150 Горова, О. О. Етнічна ідентичність підлітків / О. О. Горова. - С .151-158 Чуйко, І. С. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі / І. С. Чуйко. - С .159-171 Гриб, О. І. Видавнича діяльність Олександра Барвінського / О. І. Гриб. - С .172-181 Береза, Р. П. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича / Р. П. Береза. - С .182-188 Волос, О. В. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя / О. В. Волос. - С .189-193 Нагірняк, О. Р. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Р. Нагірняк. - С .194-198 Кліш, А. Б. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях / А. Б. Кліш. - С .199-208 Бойко, Н. Р. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності / Н. Р. Бойко. - С .209-214 Бондаренко, Г. Б. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки) / Г. Б. Бондаренко. - С .215-223 Мазур, Л. О. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу / Л. О. Мазур. - С .224-243 Чешков, О. А. Витоки кризи в українській освіті та її зміст / О. А. Чешков. - С .244-255 Кузенко, О. Й. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст. / О. Й. Кузенко. - С .256-268 Іванський, Р. Д. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка) / Р. Д. Іванський. - С .269-274 Дояр, Л. В. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.) / Л. В. Дояр. - С .275-280 Котелевський, П. М. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу / П. М. Котелевський. - С .281-285 Розвозчик, П. І. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України / П. І. Розвозчик. - С .286-293 Святокум, О. Є. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні / О. Є. Святокум. - С .294-298 Горенко-Баранівська, Л. І. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.) / Л. І. Горенко-Баранівська. - С .299-305 Баранівський, В. Ф. Українознавство в системі політичної культури / В. Ф. Баранівський. - С .306-308 Линник, І. В. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні / І. В. Линник. - С .309-320 Фігурний, Ю. С. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках / Ю. С. Фігурний. - С .321-323 Ярошинський, О. Б. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича / О. Б. Ярошинський. - С .324-330 Петриченко, К. В. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.) / К. В. Петриченко. - С .331-337 Федотова, О. О. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві) / О. О. Федотова. - С .338-349 Грицюк, В. М. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу / В. М. Грицюк. - С .350-354 Кононенко, Т. П. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій) / Т. П. Кононенко. - С .355-365 Цибуленко, Г. В. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт / Г. В. Цибуленко. - С .366-371 Ніколаєва, Н. Б. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття / Н. Б. Ніколаєва. - С .372-382 Маршавін, Ю. М. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні / Ю. М. Маршавін. - С .385-393 Гай-Нижник, П. П. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр. / П. П. Гай-Нижник. - С .394-404 Лісовська, В. С. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти / В. С. Лісовська. - С .405-412 Федоренко, О. А. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства / О. А. Федоренко. - С .413-419 Донченко, Є. В. Стан україни в глобальних процесах сучасності / Є. В. Донченко. - С .420-425 Горбань, Т. Ю. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр. / Т. Ю. Горбань. - С .426-439
РУБ 902.7(4Укр) Рубрики: Українознавство Українці у світі фывфывфыв: українці у світі Доп.точки доступа: Кононенко, Петро Петрович \ред.\; Олесницький, Євген \о нем\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\; Барвінський, Олександр Григорович (1847-1927) \о нем\; Аркас, Микола \о нем\; Каманін, Іван \о нем\; Студинський, Кирило \о нем\; Єфремов, Сергій Олександрович (1876-1939) \о нем\; Шухневич, Роман \о нем\; Чупринка, Григорій (укр. поет ; 1879-1921) \о нем\; Єрлич, Ю. \о нем\; Тютюнник, Юрко Йосипович (Генерал-хорунжий Армії УНР); Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн. Содержание: Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10 Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16 Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22 Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25 Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28 Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34 Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39 Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43 Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47 Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50 Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58 Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61 Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64 Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67 Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76 Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81 Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83 Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89 Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92 Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99 Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105 Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109 Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112 Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115 Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119 фывфыв: навчально-дослідницька робота Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125 Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130 Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138 Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142 Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145 Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150 Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153 Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156 Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159 Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164 Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170 Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
РУБ 15 Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів Болонський процес Підготовка майбутніх вчителів--формування Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація Розвивальне навчання науково-дослідна діяльність студентів Спілкування--учні Гра--молодші класи Точні науки--методика викладання Народність виховання Церковний спів--історія--Чернігівщина Красномовство--навчання Іноземні мови--вивчення Вчитель майбутній --іноземна мова фывфывфыв: вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Содержание: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія фывфывфыв: жіноча сільськогосподарська освіта Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2000. - 214 с. - Літ. в кінці статей. - 9.10 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА ТА МЕТОДИКА Яковець, В. П. Збереження і розвиток наукових традицій Ніжинської вищої школи / В. П. Яковець. - С .5-7 Яковець, Н. І. Порівняльні дослідження європейських педевтологів первинної підготовки і навчального навантаження вчителів / Н. І. Яковець. - С .8-15 Коваленко, Є. І. Самостійна робота студентів як засіб набуття досвіду творчої діяльності / Є. І. Коваленко. - С .16-22 Золотар, О. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на народознавчому матеріалі під час вивчення курсу "Рідний край" / О. М. Золотар. - С .23-27 Адамів, Г. С. Формування способів мислительних дій як професійних умінь у студентів педучилища / Г. С. Адамів. - С .28-30 Костенко, Л. В. До питання про формування пізнавальної діяльності студентів / Л. В. Костенко. - С .31-33 Кивлюк, О. П. Нові інформаційні технології навчання - фактор підвищення творчої активності молодших школярів / О. П. Кивлюк. - С .34-37 Харабет, В. В. Процес педагогічного проектування як аналогова модель процесу інженерного проектування / В. В. Харабет. - С .38-42 Конончук, А. І. Соціальна ситуація формування особистості в сім’ї / А. І. Конончук, Д. Гутник. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Соціально-педагогічний зміст навчання і виховання музично обдарованої молоді / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Грисюк, О. М. Взаємодія загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл як шлях формування музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .51-54 Лукашова, Н. І. Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні ускладнених завдань з хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов, О. А. Мусієнко. - С .55-60 Крицький, В. М. Структура виконавсько-інтерпретаційної діяльності у педагогічному процесі / В. М. Крицький. - С .61-63 Щербініна, О. М. До проблеми авторського тексту в процесі формування виконавського стилю музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .64-67 Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу (культурологічне бачення) / В. А. Кушнір. - С .68-73 Станіславська, К. Використання ігрових методів у навчальному процесі творчих вузів / К. Станіславська. - С .74-76 Гусейнова, Л. В. Теоретичні основи інструментально-виконавської підготовки вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .77-80 Шилова, Г. П. Культурні еталони у сприйманні музики (до постановки проблеми) / Г. П. Шилова. - С .81-87 Останіна, Н. С. Формування у студентів педвузу готовності до роботи в клубах учнівської молоді / Н. С. Останіна. - С .88-91 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Феномен чутливості до інформації про наслідки наркотизації як головна позитивна основа профілактики адиктивної поведінки учнів / Н. П. Пихтіна. - С .92-95 Губченко, Т. В. Спілкування як провідний вид діяльності у сфері дозвілля школярів / Т. В. Губченко. - С .96-99 Стрельнікова, Н. М. Теоретичні основи формування культури спілкування майбутніх вчителів з батьками учнів шкіл / Н. М. Стрельнікова. - С .100-105 Шевчук, М. О. З досвіду національного виховання у школах Ніжинського району / М. О. Шевчук, Р. І. Ярешко. - С .106-109 Василюк, А. В. До проблеми соціального статусу вчителя: Порівняння і висновки / А. В. Василюк. - С .110-114 Барило, О. А. Розвиток логічного мислення школярів / О. А. Барило. - С .115-120 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Резан, Л. І. Музично-виконавська підготовка в теорії та практиці навчання (історичний аспект) / Л. І. Резан. - С .121-124 Ростовський, О. Я. Музична педагогіка за доби просвітництва / О. Я. Ростовський. - С .125-133 Чувакова, Т. Г. Ціннісні орієнтації професійної підготовки вчителів у США / Ж. М. Володченко; В. М. Вишнева; Н. І. Бєлкіна; Л. О. Мартиненко. - С .134-137 Кузьмич, Л. В. Піднесення методико-математичної думки на рубежі ХІХ - ХХ ст. / Л. В. Кузьмич. - С .138-143 Володченко, Ж. М. Система естетичного виховання в Ніжинських гімназіях (остання чверть ХІХ - початок ХХ ст.) / Ж. М. Володченко. - С .143-149 Кавунник, Олена Анатоліївна. З історії музичної освіти у Ніжинській вищій школі / О. А. Кавунник. - С .150-154 Вишнева, В. М. Педагогічні ідей В. М. Верховинця. Сучасне бачення / В. М. Вишнева. - С .155-159 Семиклят, Н. І. Художнє краєзнавство як засіб естетичного виховання майбутнього вчителя / Н. І. Семиклят. - С .160-163 Бєлкіна, Н. І. Мандрівні дяки як унікальне явище українського освітнього руху / Н. І. Бєлкіна. - С .164-166 Баленко, Н. М. Засади народної педагогіки у спадщині І. Франка / Н. М. Баленко. - С .167-170 Мартиненко, Л. О. Ніжинський період у житті професора О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .171-174 Сурмачевська, О. Визначний педагог М. Ф. Даденков - випускник Ніжинської вищої школи / О. Сурмачевська. - С .175-179 Таран, О. М. Русова С. про вимоги до вчителя оновленої школи / О. М. Таран. - С .180-183 Супруненко, М. І. Розвиток фізико-математичної освіти у Ніжинській вищій школі / М. І. Супруненко. - С .184-187 ПСИХОЛОГІЯ Папуча, М. В. Опосередковуюча дія і генеза структур свідомості / М. В. Папуча. - С .188-191 Любчук, О. К. Здатність до прийняття учбової задачі - необхідний критерій психологічної готовності дитини до оволодіння учбовою діяльністю / О. К. Любчук. - С .192-196 Андрєєва, Я. Ф. Психологічні особливості читання / Я. Ф. Андрєєва. - С .197-200 Щотка, О. П. Психологічна технологія консультування керівників організацій з проблем управлінського спілкування / О. П. Щотка. - С .201-206 Кричковська, Т. Д. Психологічні характеристики потреби у професійній самореалізації майбутніх вчителів / Т. Д. Кричковська. - С .207-210
РУБ 15 Рубрики: Нові інформаційні технології навчання Національне виховання--Ніжин Читання--психологія Студенти--самостійна робота Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Верховинець, В. М. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Даденков, М. Ф. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Экземпляры всего: 25 Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (13), ав (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник наукових статей. Вип. XLII / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 228 с. - 3.00 грн. Матеріали подані мовою оригіналу (укр., рос., англ.) Содержание: Пов’якель, Н. І. Психологічні засади генезу саморегуляції професійного мислення майбутнього практичного психолога / Н. І. Пов’якель. - С .5-7 Погребенник, В. Патріотичні обертони образу України в поезії Якова Щоголева / В. Погребенник. - С .8-10 Приходько, Ю. О. Ціннісні орієнтації особистості як наукова проблема / Ю. О. Приходько, А. А. Павлюченко. - С .21-23 Пундик, Л. Є. Основи соціально-виховної роботи з дітьми в літньому оздоровчому таборі / Л. Є. Пундик. - С .30-33 Реєнт, О. П. Суспільні науки у розвитку української держави на сучасному етапі / О. П. Реєнт. - С .37-40 Ремезюк, І. І. Оптимізація та інтенсифікація навчального процесу засобами праці / І. І. Ремезюк. - С .42-43 Рященко, Д. С. Іван Стешенко - міністр освіти уряду УНР (28 червня 1917 р. - 17 січня 1918 р.) / Д. С. Рященко. - С .57-60 Савоста, А. В. Проблема професійно-особистісної стійкості майбутніх учителів / А. В. Савоста. - С .60-61 Савченко, К. Психологічні та соціальні чинники навчальної неуспішності молодших школярів / К. Савченко. - С .64-66 Семеренко, Г. В. Зменшено-пестлива лексика як джерело збагачення мовної і засіб виховання емоційної культури / Г. В. Семеренко. - С .81-83 Сидоренко, В. Х. Проблеми формування культури професійного спілкування майбутнього вчителя / В. Х. Сидоренко. - С .84-85 Студінський, В. А. Тіньова економіка України: постановка питання / В. А. Студінський. - С .104-105 Сухорукова, Г. В. Завдання художньо-педагогічної підготовки спеціалістів дошкільного профілю в умовах ступеневої освіти / Г. В. Сухорукова. - С .106-108 Тітова, Т. І. Оцінка знань та вмінь учнів в системі розвиваючого навчання / Т. І. Тітова. - С .117-118 Ткачук, Г. О. Експресивна лексика - засіб увиразнення мовлення майбутніх учителів / Г. О. Ткачук. - С .118-121 Тхоржевський, Д. О. Уніфікація як підгрунтя стандартизації вищої школи / Д. О. Тхоржевський. - С .124-125 Улькіна, Т. В. До проблеми пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку / Т. В. Улькіна. - С .128-130 Усачова, Л. В. Дослідження особистісного (соціального) компоненту психологічної готовності до шкільного навчання / Л. В. Усачова. - С .130-132 Федоренко, А. Ф. До проблеми психологічного дослідження агресивності - як виду деформованого психологічного захисту / А. Ф. Федоренко. - С .132-134 Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188 Шиловцева, Г. Г. Розвиток уяви дітей дошкільного віку в ігровій діяльності / Г. Г. Шиловцева. - С .187-188 Яременко, О. О. Экологический аспект волонтерского движения за рубежом / О. О. Яременко. - С .201-203 Яшанов, С. М. Комп’ютерне навчання, як продукт логічного розвитку інноваційних процесів в освіті / С. М. Яшанов. - С .206-209
РУБ 378 Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 13 Абашкіна, Неллі Володимирівна. Педагогічні та психологічні основи діяльності служб професійної орієнтації в Німеччині [Текст] : научное издание / Н. В. Абашкіна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Відділ порівняльної професійної педагогіки і психології, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 91 с. - Бібліогр.: с. 91. - 3.00 грн.
РУБ 37(09И)(4Нім) Рубрики: Професійна освіта --Німеччина Вибір професії професійна орієнтація Доп.точки доступа: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти; Відділ порівняльної професійної педагогіки і психології; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 55 Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (49) Свободны: Ч.З.№2 (5), фб (1), аб (49) |
Л84 Література. Теорія. Методологія [Текст] = Literatyra. Teoria. Metodologia : научное издание / Пер. з польської С. Яковенка, Упорядк. і наукова. редакція Д. Уліцької. - К. : Києво-Могилянська Академія, 2006. - 543 с. - ISBN 966-518-369-9 : 48.00 грн. Содержание: Касперський, Е. Література. Теорія. Методологія / Е. Касперський. - С .9-37 Уліцька, Л. Антипозитивістський злам / Л. Уліцька. - С .38-55 фывфыв: позитивістська методологія, неоідеалізм Врубель, Л. Герменевтика / Л. Врубель. - С .56-113 Уліцька, Д. Феноменологічна філософія літератури / Д. Уліцька. - С .114-135 фывфыв: філософія літератури, квазісудження Пєштак, П. Російський формалізм / П. Пєштак. - С .136-175 фывфыв: літературознавчі дослідження Чаплеєвич, Е. Діалогічне мислення Михайла Бахтіна / Е. Чаплеєвич. - С .176-197 Мітосек, З. Структуралістські орієнтації в літературознавчих дослідженнях / З. Мітосек. - С .198-215 Овчарек, Б. Поняття та еволюція літературної семіотики / Б. Овчарек. - С .216-234 Шари-Мативецька, Е. Мовлення і література. До проблеми теорії мовлення Джона Л. Остіна / Е. Шари-Мативецька. - С .235-271 Овчарек, Б. Проблеми й орієнтації соціології літератури / Б. Овчарек. - С .272-291 Потканський, Я. Психоаналіз у літературознавчих дослідженнях / Я. Потканський. - С .292-311 фывфыв: его, неусвідомлюване Росінська, З. Самототожність реципієнта. Психоаналітичні точки зору / З. Росінська. - С .312-332 Мругальський, М. Деконструкція - постструктуралізм - деконструктивізм / М. Мругальський. - С .333-377 фывфыв: структуралізм Комендант, Т. Деконструкція та інтерпретація / Т. Комендант. - С .378-388 Уліцька, Д. Етичний поворот у літературознавучих дослідженнях / Д. Уліцька. - С .389-413 фывфыв: етична критика, риторика етики Плуцєннік, Я. Когнітивізм у літературознавчих дослідженнях / Я. Плуцєннік. - С .414-446 Бартосяк, М. Застосування теорії хаосу в літературознавчих дослідженнях / М. Бартосяк. - С .447-469 Ліханський, Я. З. Риторика / Я. З. Ліханський. - С .470-517 фывфыв: історія риторики, теорія риторики Касперський, Е. Про теорію компаративістики / Е. Касперський. - С .518-540
РУБ 801 Рубрики: Література--літературні твори--будова Література--теорія літератури Соціологія літератури фывфывфыв: риторична критика -- поетична мова -- риторика -- текст -- етика читання -- етика писання -- автор тексту -- читач тексту Доп.точки доступа: Яковенко, Сергій \пер.\; Уліцька, Данута \ред.\; Бахтін, Михайло \о нем\; Остін, Джон Л. \о нем\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Ніцше, Фрідріх \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\ Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 1 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 192 с. - ISBN 966-346-126-8 : 30.00 грн., 30.00 грн. Содержание: Васильєва, О. О. Шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації / О. О. Васильєва, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. - С .3-9 Зінченко, Т. В. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9-17 Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17-25 Похресник, А. К. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція / А. К. Похресник. - С .25-32 Яковець, Н. І. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти / Н. І. Яковець. - С .32-39 Мельник, С. В. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність / С. В. Мельник. - С .39-66 Петренко, В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні) / В. Л. Петренко. - С .66-107 Грущенко, Л. М. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів / Л. М. Грущенко. - С .114-120 Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120-125 Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125-139 Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .139-144 Лисенко, М. М. Проблеми організаційно-економічного механізму комп’ютеризації системи освіти України / М. М. Лисенко. - С .148-153 Манако, А. Ф. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача / А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. - С .153-164 Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164-168 Розновець, О. І. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань / О. І. Розновець, В. О. Сперанський, Л. А. Волощук. - С .179-184
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Болонський процес Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 8 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. и.], 2002. - 454 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Содержание: Сисоєва, С. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективи впровадження / С. Сисоєва. - С .15-27 Шуневич, Б. Дистанційна освіта: теорії автономії і незалежного навчання / Б. Шуневич. - С .27-32 Шльосек, Ф. Використання засобів мультимедіа у професійній освіті / Ф. Шльосек. - С .42-47 Кушакова, Н. Застосування новітніх інформаційних технологій у підготовці юристів / Н. Кушакова. - С .61-67 Мокрик, Р. Технології викладання математики у професійних закладах освіти / Р. Мокрик. - С .67-75 Ігнатюк, О. Педагогічні умови забезпечення особистісної орієнтації підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Ігнатюк. - С .82-88 Смолінчук, Л. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими дітьми / Л. Смолінчук. - С .103-108 Онучак, Л. Професійна спрямованість позааудиторної роботи студентів економічних спеціальностей / Л. Онучак. - С .129-137 Семеног, О. До проблеми формування мовної особистості майбутнього вчителя української мови та літератури / О. Семеног. - С .175-183 Гаврилова, Г. Підготовка студентів-філологів до вивчення літератури з елементами народознавства / Г. Гаврилова. - С .190-197 Собко, Р. Навчання комп’ютерних технологій у професійній освіті: специфіка, досвід, проблеми / Р. Собко, В. Петринець. - С .232-239 Онацький, В. Обдарованість як психологічна проблема / В. Онацький. - С .250-261 Малімон, Л. До проблеми діагностики креативного потенціалу особистості / Л. Малімон. - С .261-268 П’ятакова, Г. Тренінг як засіб адаптації студентів до педагогічної діяльності / Г. П’ятакова. - С .282-286 Сургунд, Н. Емпатія як психологічна передумова професійної придатності абітурієнтів на спеціальність "Практична психологія" / Н. Сургунд. - С .286-294 Вінтюк, Ю. Формування професійної самосвідомості старшокласників / Ю. Вінтюк. - С .301-310 Бессонова, Т. Застосування методів практичної психокорекції у системі психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків / Т. Бессонова. - С .310-316 Жигайло, Н. Духовність на шляху формування національної свідомості молоді / Н. Жигайло. - С .328-334 Білозерська, С. Моральна самосвідомість молодших школярів як предмет професійної уваги педагога / С. Білозерська. - С .334-338 Жидецький, Ю. До проблеми стандартизації ступеневої професійної освіти / Ю. Жидецький. - С .352-360 Сакун, Л. Освітня система в Польщі: традиції і сучасність / Л. Сакун. - С .410-418 Микитенко, Н. Роль дистанційної освіти в професійній підготовці соціальних працівників у Канаді / Н. Микитенко. - С .426-431 Потенга, В. Демократія, педагогіка і нові технології в Польщі / В. Потенга. - С .431-439 Новосельська, В. Пдготовка вчителів до роботи у вальдорфській школі / В. Новосельська. - С .439-449
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Доп.точки доступа: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Вип. 14. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - 264 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 4.40 грн. Содержание: Бондаренко, В. Релігійне життя в сучасній Україні: стан, тенденції та проблеми розвитку / В. Бондаренко. - С .34-40 Більченко, Є. Роль Митрополита Климента Смолятича у розвитку освіти на Русі в XII ст. / Є. Більченко. - С .13-23 Любчик, В. Релігійний комплекс в сучасній Україні: Роль, функції, значення його впливу на формування громадянського суспільства / В. Любчик. - С .127-138 Недавня, О. Релігійно-духовні орієнтації та суспільно-політичні й культурні уподобання українців: взаємозв’язок і взаємообумовленість в сьогоденні / О. Недавня. - С .172-180 Терещенко, О. Українська лютеранська церква: витоки, сучасність, перспективи / О. Терещенко. - С .196-204 Титаренко, О. Харизматичні церкви: проблеми сьогодення / О. Титаренко. - С .204-212 Чечель, Н. Стилістика української видовищної і драматичної культури періоду гетьманщини / Н. Чечель; М. Новиченко, Л. Дмитренко. - С .239-248 Новиченко, М. Розвиток духовної освіти в сучасній Україні / М. Новиченко, Л. Дмитренко. - С .260-267
РУБ 2(05) Рубрики: Духовна освіта Релігійна освіта Церкви--українські Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; Українська лютеранська церква \о ней\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
І-77 Історичний альманах [Текст] : збірник наукових праць студентів історико-юридичного факультету. Вип. 4 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 224 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 25.80 грн. Содержание: Зеленська, Т. В. Загадки топоніміки / Т. В. Зеленська. - С .4-8 Кухарчук, Я. П. Литовський статут як шляхетно-демократична конституція XVI ст. / Я. П. Кухарчук. - С .9-14 Желєзко, Р. А. Державотворчі процеси на Ніжинщині у період Богдана Хмельницького (1648-1657) / Р. А. Желєзко. - С .15-24 Кудренко, Б. В. Участь Пилипа Орлика у формуванні прошведської орієнтації гетьмана Івана Мазепи / Б. В. Кудренко. - С .25-32 Румянцева, В. О. Історичне становлення та особливості розвитку української родини / В. О. Румянцева. - С .33-40 Мороз, І. Г. Купецтво на Чернігівщині у ХІХ столітті / І. Г. Мороз. - С .41-48 Старостенко, І. В. Розвиток податкової системи на Ніжинщині у другій половині ХІХ століття / І. В. Старостенко. - С .49-59 Кроха, Н. Г. "Український сепаратизм" земських учителів (на матеріалах Лівобережної України / Н. Г. Кроха. - С .60-67 Чуль, Н. П. Пилип Морачевський у контексті національно-культурного відродження / Н. П. Чуль. - С .68-76 Стрілко, Д. Л. Причини та суть кризи селянського господарства на початку ХХ століття / Д. Л. Стрілко. - С .77-82 Долгополий, О. О. Лазаревський О. М. у пам’яті українського народу / О. О. Долгополий. - С .83-90 Кавунник, В. Л. Причина поразки державотворчих змагань 1917 - 1919 рр. / В. Л. Кавунник. - С .90-96 Липейко, В. В. Ніжинський інститут та культурне відродження Чернігівщини 20-х рр. ХХ ст. / В. В. Липейко. - С .97-101 Гавриленко, І. В. Освіта на Ніжинщині у період німецької окупації 1941-1943 рр. (за архівними матеріалами) / І. В. Гавриленко. - С .102-111 Ярова, Л. В. Конституційний процес у програмних положеннях НРУ (90-ті рр. ХХ ст.) / Л. В. Ярова. - С .112-122 Воропаєва, Л. Г. Два альтернативні міжнародні вектори впливу на українські вибори 2004 року / Л. Г. Воропаєва. - С .123-133 Старостенко, І. В. Держави стародавнього Єгипту та Китаю: порівняльний аналіз / І. В. Старостенко. - С .134-140 Россошенко, Н. А. Взаємовідносини імператорської влади та Сенату у роки правління династії Северів / Н. А. Россошенко. - С .141-146 Тимченко, Р. В. Становище французького села напередодні Жакерії / Р. В. Тимченко. - С .147-155 Івашко, Ю. В. Праці німця-опричника Г. Штадена як джерело з історії Московії XVI ст. / Ю. В. Івашко. - С .156-161 Коваленко, Є. В. Роль жінки в історії Франції у XVI-XVII ст. / Є. В. Коваленко. - С .162-167 Копил, М. Ю. Англо-французьке зближення і утворення Троїстої Антанти / М. Ю. Копил. - С .182-189 Мельник, М. П. Кадети: організаційна структура та політична платформа / М. П. Мельник. - С .190-197 Пічевська, І. М. Стосунки США з країнами Антанти у роки першої світової війни / І. М. Пічевська. - С .198-204 Долгоновська, Л. Г. Роль руху сіоністів у становленні держави Ізраїль / Л. Г. Долгоновська. - С .205-212 Воропаєва, Л. І. Діяльність організації польських харцерок на початковому етапі Другої світової війни / Л. І. Воропаєва. - С .213-217
РУБ 9 Доп.точки доступа: Орлик, Пилип (гетьман) \о нем\; Морачевський, Пилип Семенович \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович \о нем\; Штаден, Генрих \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 20 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (10) |
З-41 Збірник наукових доробків студентів-дослідників факультету психології та соціальної роботи [Текст]. Вип. 1 / відп. ред. А. І. Конончук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 21.65 грн. Содержание: Адморок, І. В. Вплив сімейного середовища та соцалізацію дітей дошкільного віку з синдромом аутизму / І. В. Адморок. - С .5-13 Балабайко, Р. А. Причини та наслідки насильства дощо дітей в сім’ї / Р. А. Балабайко. - С .14-17 Бобник, І. А. Інклюзивна освіта як засіб включення людини з особливими потребами в суспільство / І. А. Бобник. - С .18-24 Білан, Т. М. Дитяча праця в Україні / Т. М. Білан. - С .25-29 Безпала, Т. В. Багатодітня сім’я як соціально-педагогічна проблема / Т. В. Безпала. - С .30-37 Верещака, О. М. Роль ДНЗ у збереженні психічного здоров’я дитини дошкільного віку / О. М. Верещака. - С .38-44 Грановська, Т. О. Роль дошкільного навчального закладу у формуванні навичок здорового способу життя дошкільників / Т. О. Грановська. - С .45-51 Дудка, Є. В. Ціннісні орієнтації сучасної студентської молоді / Є. В. Дудка. - С .52-53 Двойнос, Т. М. Психологічна природа мови / Т. М. Двойнос. - С .54-60 Зінченко, Н. С. Мотивація досягнення майбутніми вчителями професійної компетентності / Н. С. Зінченко. - С .61-66 Кизим, В. А. Волонтерство на факультеті психології та соціальної роботи НДУ ім. М. Гоголя / В. А. Кизим. - С .67-72 Красна, Т. В. Неблагополучна сім’я як фактор педагогічної занедбаності дошкільників / Т. В. Красна. - С .73-82 Кононенко, Я. В. Корекція поведінки дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності в умовах дошкільного навчального закладу / Я. В. Кононенко. - С .83-92 Колесник, А. В. Роль гри у навчанні та вихованні дошкільників / А. В. Колесник. - С .93-99 Козленко, Т. М. Роль і значення мистецтва у процесі соціалізації підлітків / Т. М. Козленко. - С .100-108 Лукаш, Л. В. Трансформація соціально-педагогічних ідей С. Русової у практику сучасної системи дошкільного виховання (на прикладі вивчення досвіду роботи освітньо-виховного центру ім. С. Русової м. Ніжин) / Л. В. Лукаш. - С .109-114 Лаврук, С. Сучасний стан та актуальні тенденції інституту неповної сім’ї в Україні / С. Лаврук. - С .115-117 Матвієнко, Н. Ю. Історико-педагогічний аналіз проблеми використання дидактичної гри в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу / Н. Ю. Матвієнко. - С .118-126 Половко, Т. М. Соціалізація дітей в умовах дошкільних навчальних закладів / Т. М. Половко. - С .127-135 Сідік, І. М. Особливості формування відхилень у поведінці дітей дошкільного віку / І. М. Сідік. - С .136-142 Солдатенко, С. В. Мовленнєва компетенція старших дошкільників / С. В. Солдатенко. - С .143-149 Салівон, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адиптивність дорослої людини / Н. В. Салівон. - С .150-156 Старова, Н. В. Вікова психолого-педагогічна адаптивність дорослої людини / Н. В. Старова. - С .150-156 Стукало, О. В. Структура та функції професійного спілкування соціального педагога / О. В. Стукало. - С .162-169 Уніат, Н. М. Особливості розвитку соціальної зрілості підлітків сіз неповних сімей / Н. М. Уніат. - С .170-175 Устимко, Н. М. Особливості організації та діяльності студентських соціальних служб у ВНЗ України / Н. М. Устимко. - С .176-182 Шкарутіна, К. В. Виховання культури мовлення як педагогічна проблема / К. В. Шкарутіна. - С .183-194
РУБ 371(05) Рубрики: Дошкільне виховання Дошкільний вік--теорія навчання Здоровий спосіб життя--дошкільники Соціальні педагоги Культура мовлення Доп.точки доступа: Конончук, Антоніна Іванівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 15 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5) |
Каширский, Д. В. Мотивационно-потребностная сфера подростков с психологическими проблемами [Текстььь] / Д.В. Каширский> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N9. - С. 24-27 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: ціннісні орієнтації альтруїзм духовність самоактуалізація фывфывфыв: тренинг личностного роста Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |