Левківський, К. Освіта для сталого розвитку [Текстььь] / К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N5. - С. 28-39 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта неперервна Вища освіта фывфывфыв: освіта для сталого розвитку Доп.точки доступа: Степаненко, С.; Тимошенко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 47 Мелман, Мерілін . Освіта для стійкого розвитку: сліпі і слон [Текст] / М. Мелман> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 10-11. Рубрики: освіта і суспільство Освіта--освіта для сталого розвитку фывфывфыв: освіта для сталого розвитку -- стійкий розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 55 Пометун, О. Освіта для стійкого розвитку - інновація XXI століття [Текст] / О. Пометун> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 12-17. Рубрики: Освіта--освіта для сталого розвитку освіта і суспільство фывфывфыв: освіта для сталого розвитку -- стійкий розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рідей, Наталія. Освіта і наука для сталого розвитку в програмних документах і угодах світових зібрань [Текст] / Н. Рідей, Ю. Рибалко, Т. Хітренко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 1. - С. 90-97. Рубрики: Освіта--освіта для сталого розвитку фывфывфыв: освіта для сталого розвитку Аннотация: У статті проаналізовано хронологію становлення сталого розвитку у міжнародних угодах і документах.Визначено основні завдання освіти і науки та інформатизації у формуванні принципів сталого розвитку. Доп.точки доступа: Рибалко, Юлія; Хітренко, Тетяна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 77 Бойко, Світлана. Впровадження українознавчих наукових знань в освітньо-виховну систему вітчизняних навчальних закладів у контексті завдань столого розвитку України [Текст] / С. Бойко> // Українознавство : Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - N 3(40). - С. 134-139. Рубрики: Українознавство--наука Освіта--освіта для сталого розвитку викладання українознавства в школі Підготовка майбутніх педагогів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: українознавчі дисципліни -- національне самовизначення -- емпіричне дослідження -- освіта для сталого розвитку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 83-88 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--освіта для сталого розвитку здоров’я населення--Україна фывфывфыв: здоров’я людини -- культура -- екологія -- сталий розвиток -- екологічна освіта -- освіта для сталого розвитку Аннотация: Обґрунтовується думка про те, що основною метою освіти для сталого розвитку в контексті системних завдань реформування вітчизняної освітньої системи доцільно визначити сприяння становленню всебічно освіченої, соціально активної особистості, яка розуміє нові явища та процеси суспільного життя, має систему поглядів, ідейно-моральні принципи, норми поведінки, що забезпечують готовність до соціально відповідальної діяльності та неперервної освіти у мінливому світі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 69 Корсак, Костянтин. Ноотехнології - засіб здійснення сталого розвитку і побудови ноосуспільства [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 70-76. Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Освіта--освіта для сталого розвитку Сталий розвиток--ноотехнології фывфывфыв: нооекологія -- ноосуспільство -- ноорозвиток -- сонячна енергетика -- освіта для сталого розвитку Доп.точки доступа: Корсак, Юрій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Е 72 Ермаков, Д. С. Образование для устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 44-48. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--організація освіти--освіта для сталого розвитку Росія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- організація освіти в Росії -- Організація Об’єднаних Націй (ООН) -- сталий розвиток -- освіта для сталого розвитку -- Десятиліття ОСР (2005-2014) -- освітні заклади Росії -- якість ОУР -- критерії якості ОУР Аннотация: 2005-2014 рр. оголошені Організацією Об'єднаних Націй Десятиліттям освіти для сталого розвитку (ОУР). У статті представлена експертна оцінка прогресу в цій галузі для Російської Федерації. Сформульовано критерії якості ОУР на рівні освітньої установи. 2005-2014 гг. объявлены Организацией Объединённых Наций Десятилетием образования для устойчивого развития (ОУР). В статье представлена экспертная оценка прогресса в данной области для Российской Федерации. Сформулированы критерии качества ОУР на уровне образовательного учреждения. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 84 Туниця, Юрій. Економічний дискурс освіти для сталого розвитку [Текст] / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2016. - N 11/12. - С. 7-27. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта--освіта для сталого розвитку фывфывфыв: екологічна компетентність -- трансдисциплінарність -- освіта для сталого розвитку -- компетентність зі сталого розвитку -- економічна освіта Аннотация: Метою пропонованої статті є розкриття об’єктивної необхідності освіти для сталого розвитку (ОСР) на тлі швидких і безпрецедентних змін довкілля й суспільства, її сутності, особливостей та принципів, форм і методів, а також здобутків і завдань у контексті сучасних викликів. Доп.точки доступа: Загвойська, Людмила; Адамовський, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 55 Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 31–39. - Зміст: Завдання освіти для сталого розвитку ; Опис Програми ; Змістове наповнення курсів ; Структура тематичного дня ; Роль педагога та батьків під час реалізації програми ; Додаток : Приклади роботи з ілюстративними матеріалами під час інтегрованих занять.
фывфывфыв: дошкільна педагогіка -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- тематичні дні -- структура -- Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку, програма -- педагоги -- батьки -- зміцстове наповнення -- завдання -- моделі поведінки -- інтегровані заняття -- ілюстративний матеріал Аннотация: У статті розкрито сутність поняття "сталий розвиток". Описано мету, змістове наповненнята специфіку реалізації програми "Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку". Подано структуру тематичного дня для забезпечення впровадження інтегративного підходу в освіті дошкільників. Наголошено на важливості ролі педагоів та батьків у реалізації програми. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 51 Ринчковська, Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папки -- лепбуки -- змістове навповнення Аннотация: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу. Доп.точки доступа: Соломонюк, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванченко, Н. У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталія Іванченко, Оксана Крамаренко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 53–56.
Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- педагогіка емпауерменту -- методична робота -- інтерактивні форми -- ділові ігри Аннотация: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу № 4 міста Балаклея Харківської області щодо представлення вихователям теми педагогіки емпауерменту у форму ділової гри. Подано розробку заходу з теми "Крок у майбутнє – через сталий стиль життя" Доп.точки доступа: Крамаренко, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталія Сталий розвиток: стосується кожного! [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Пометун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--організаційні питання фывфывфыв: якість освіти -- інтегрована освіта -- освіта для сталого розвитку Аннотация: Українське дошкілля прриєдналося до міжнародного руху за сталий розвиток суспільства. Освіта для сталого розвитку передбачає, насамперед, формування в дітей ціннісного ставлення до довкілля - природного й соціального, відповідної громадянської позиції, вміння жити в гармонії зі світом. Цій темі присвячений даний випуск "ДВ". Доп.точки доступа: Пометун, Олена Нет сведений об экземплярах |
Расфельд, Маргарет. Освіта для сталого розвитку [Текст] / М. Расфельд> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 34-35. Рубрики: Освіта--шкільна освіта--модернізація фывфывфыв: школа нового покоління -- освіта для сталого розвитку -- EdCamp Ukraine Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 39–43.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- змістове наповнення -- парціальні освітні програми -- тематичні дні Аннотация: Поради вихователю-методисту. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта для сталого розвитку: поради педагогам [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 44.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- організація діяльності -- пам’ятки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом [Текст] / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 41–44. - Зміст: Чому освіта для сталого розвитку ; Які особливості моделі емпауерменту ; Як журнал допоможе вихователю ; Що змінилося, а що лишилося незмінним.
Дошкільна освіта--емпауермент-педагогіка фывфывфыв: дошкільна освіта -- освіта для сталого розвитку -- емпауермент-педагогіка -- Методична скарбничка вихователя, журнал Аннотация: У статті йдеться про особливості емпауермент-педагогіки та можливості журналу "Методична скарбничка вихователя" у реалізації цього напрямку в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів [Текст] / Марія Панфілова, Інна Панова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 49–52.
Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта в Україні--освіта для сталого розвитку Запорізька область--освіта--дошкільна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- навчальні ігри -- навчальні іграшки -- освіта для сталого розвитку -- еклогічне виховання -- екологічна освіта -- сміття -- залишкові матеріали -- вторинна сировина -- розвивальні іграшки -- розвивальні ігри -- тренажери Аннотация: У статті подано добірку ігор із залишкових матеріалів, які є одним із напрямків реалізації програми "Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку" і закладах дошкільної освіти міста Запоріжжя. Доп.точки доступа: Панова, І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Близнюк, Микола. Аналіз тематичних напрямів Міжнародної Карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку [Текст] / М. Близнюк, В. Михайленко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 9. - С. 7-20. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта в Україні--міжнародні зв’язки фывфывфыв: Карпатська школа -- освіта для сталого розвитку -- міжнародна співпраця -- освітній кластер -- екологічні послуги Доп.точки доступа: Михайленко, Валерій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих [Текст] / С. Іванчук> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 4-8. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: освіта для сталого розвитку -- просвітницька робота -- педагогічний інтенсив -- спецкурс для педагогів -- батьківський клуб -- культура спожтвання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |