Г 87 Громкова, Майя Тимофеевна. Андрагогика: теория и практика образования взрослых [Текст] : учебное пособие для студентов вузов / М. Т. Громкова. - М. : ЮНИТИ, 2005. - 495 с. : табл. - (Высшее профессиональное образование) (Педагогика). - Библиогр.: с. 491-494. - ISBN 5-238-00823-6 (в пер.) : 65.72 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Андрагогіка--підручники та посібники для ВНЗ фывфывфыв: освіта дорослих Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (7), НМК ф-т ПСР (1), ав (1), фб (1) |
К56 Ковальчук, Віра Миколаївна. Педагогічні погляди та громадсько-просвітницька діяльності М.Галущинського [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / В. М. Ковальчук ; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки фывфывфыв: національна школа -- національне виховання -- педагогічна спадщина -- освіта дорослих -- культурно-просвітницькі товариства Доп.точки доступа: Галущинський, Михайло Миколайович (1878-1931) \о нем\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д 31 Дем’яненко, Наталія. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі : (1949-2010 роки) / Н. Дем’яненко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 49-53. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: освіта дорослих -- освіта впродовж життя -- неперервна освіта -- андрагогіка Аннотация: У статті на основі документальної бази ЮНЕСКО періоду 1949-2010 років (фонди ООН НБУ імені В. І. Вернадського) здійснено логіко-системний аналіз міжнародного досвіду і перспектив розвитку ідеї освіти дорослого населення та освіти впродовж життя. Засвідчено рівень реалізації цієї проблеми в Україні в контексті інтеграції до світового освітнього простору. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Б 11 Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 87-95. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Безробітні--професійне навчання професійна орієнт. дорослих Професійна освіта фывфывфыв: професійне навчання -- навчання безробітних -- професійне навчання безробітних -- освіта дорослих Аннотация: Обгрунтовані нові і удосконалені існуючі підходи до формуванню концептуальних основ прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні. Головна увага сконцентрована на основних напрямах її розвитку: концептуальному, адміністративно-управлінському, законодавчому, соціально-економічному і організаційно-педагогічному. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 50 Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Освіта дорослих--фінансово-економічна освіта Освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Чехія--освіта фывфывфыв: фінансова освіта -- економічна освіта -- фінансова грамотність -- грошова грамотність -- освіта дорослих -- фінансово-економічна освіта Аннотация: Розглянуто проблему економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Схарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методичний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
З-69 Змеёв, С. И. Компетенции и компетентности преподавателя высшей щколы ХХІ века / С. И. Змеёв> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 69-74. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) освіта педагогічна Викладачі вищих навчальних закладів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: зарубіжна вища освіта -- компетенції -- Європейський Союз -- ключові компетенції ЄС -- компетентність -- модель компетентністі -- компетентність викладачів -- компетенції випускників вузів -- освіта дорослих -- безперервна освіта Аннотация: У статті показані шляхи та можливості формування компетенцій та компетентності викладачів вузів на основі зарубіжного досвіду В статье показаны пути и возможности формирования компетенций и компетентности преподавателей вузов на основе зарубежного опыта Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 95 Шугалій, Наталія Євгенівна. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Наталія Шугалій> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 72-78. - Бібліогр.: 21 назва.
Рубрики: педагоги зарубіжних країн Освіта дорослих--історія освіти--персоналії--Данія, 19 ст. Данія--історія освіти фывфывфыв: зарубіжна педагогіка -- науково-педагогічна спадщина -- освіта дорослих -- вища народна школа -- андрагогіка Аннотация: Розглянуто стан дослідження наукового спадку Н. Ґрундтвіга - данського поета, філософа, теолога, натхненника соціального руху ХІХ ст. за національне та культурне відродження Вітчизни. Відзначено високий потенціал застосування в Україні його педагогічних винаходів в освіті дорослих. Доп.точки доступа: Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\ Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
С 30 Семенюк, Наталія Вікторівна. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 100-106 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--неперервна освіта Освіта дорослих--конкретизація ідеї--пріоритетне завдання--важливість Україна--Освіта Європа--Освіта фывфывфыв: безперервність -- система освіти -- навчання протягом життя -- освіта дорослих Аннотация: Аналізується проблема організації безперервної освіти, яка спрямована на постійне вдосконалення і цілісний розвиток людини протягом усього її життя, на підвищення можливостей її трудової й соціальної адаптації у мінливому світі і є одним із вагомих чинників економічного та соціально-культурного прогресу. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування фывфывфыв: інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя Аннотация: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 42. - Нові надходження в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського. Рубрики: Педагогіка--історія--бібліографічні видання фывфывфыв: історія педагогіки -- нові надходження -- традиції -- виховання -- дошкільне виховання -- духовно-моральне виховання -- освіта дорослих Доп.точки доступа: Лисиця, Н. В. \уклад.\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен) |
Гіптерс, Зінаїда. Педагогічна діяльність Михайла Галущинського в організації освіти дорослих [Текст] / З. Гіптерс> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 1. - С. 49-55. Рубрики: історія педагогіки України, кінець 19-поч. 20 ст. педагоги України Освіта дорослих фывфывфыв: освіта дорослих -- культурно-освітні товариства -- індивідуальний підхід у вихованні -- роль колективу у вихованні Доп.точки доступа: Галущинський, Михайло Миколайович (1878-1931) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сергеєва, Ольга Степанівна. Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01- загальна педагогіка та історія педагогіки / О. С. Сергеєва ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта в зарубіжних країнах--Європейський Союз автореферати дисертацій--педагогіка Країни Європейського Союзу--освіта фывфывфыв: освіта дорослих -- освіта у Європі -- освіта протягом життя Доп.точки доступа: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 83 Стратегія освіти дорослих для цивілізаційного поступу України [Текст]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - 2-га с. обкл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--освіта дорослих Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради фывфывфыв: освіта дорослих -- форуми в освіті -- європейська інтеграція Аннотация: На початку листопада 2014 р.в рамках Міжнародних днів освіти дорослих, що проходили під егідою Національної комісії України у справах ЮНЕСКО, відбувся форум «Європейський Союз – Україна: освіта дорослих». Організатори заходу – Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Товариство «Знання» України та представництво Інституту з міжнародного співробітництва німецької асоціації народних університетів в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
О-72 Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текстььь] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - . Вип. 2. - 2010. - 287 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-221336-2 : 15.00 грн. Содержание: Пуховсьска, Людмила Прокопівна. Навчання впродовж життя як пріоритетний напрям Болонського процесу у наступному десятиріччі / Л. П. Пуховсьска. - С .72-78 Семеног, О. Культура мовлення у науковій діяльності дослідника / О. Семеног. - С .79-88 Вознюк, Олександр. Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи / О. Вознюк, О. Дубасенюк. - С .125-134 Огієнко, О. Шведський досвід організації та функціонування навчальних гуртків для дорослих / О. Огієнко. - С .170-178 Сагун, Ірина Григорівна. Міжнародний досвід організації навчання людей третього віку / І. Сагун. - С .186-195 Філатова, Лариса. Освіта дорослих - відповідь на виклики XXI століття / Л. Філатова. - С .195-202 Аніщенко, Валерій Олексійович. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродрвж життя / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .203-209 Носаченко, І. Післядипломна педагогічна освіта: пріоритети та проблеми / І. Носаченко. - С .234-242 Киричок, Інна Іванівна. Антропологічні домінанти в педагогічній спадщині С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .265-273 РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання Педагогічна освіта Післядипломна освіта андрагогіка Кафедра педагогіки фывфывфыв: навчання людей третього віку -- освіта дорослих Доп.точки доступа: Лук’янова, Лариса Б \ред.\; Гессен, Сергей Иосифович (философ,культуролог, филолог,педагог,правовед ; 1887-1950) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України(Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ) Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-72 Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текстььь] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; К. : ЕКМО, 2009 - . Вип. 3. Ч. 1. - 2011. - 338 с. - Рез. : рос., англ. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2153-53-8 : 20.00 грн. Содержание: Лук’янова, Лариса Борисівна. Концепція освіти дорослих в Україні / Л. Б. Лук’янова. - С .8-15 Зінченко, Світлана Володимирівна. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти / С. В. Зінченко. - С .16-23 Максимова, Лариса Петрівна. Електронне навчання як засіб реалізації освіти впродовж життя / Л. П. Максимова. - С .33-39 Сагун, Ірина Григорівна. Фактори забезпечення легітимності навчальних пропозицій для людей третього віку на базі вищої школи / І. Г. Сагун. - С .66-75 Аніщенко, Олена Валеріївна. Гендерна освіченість вчителів - актуальна проблема педагогічної науки і практики / О. В. Аніщенко. - С .202-209 Аніщенко, Валерій Олексійович. Професійна компетентність вчителя безпеки життєдіяльності / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .210-215 Співаковська-, Євгенія Олександрівна. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / Ванденберг Є. О. Співаковська-. - С .268-273 Радченко, Юлія Леонідівна. Розвиток ідей професійної підготовки вчителя у науково-педагогічній думці Німеччини (середина XVIII - перша половина XIXст.) / Ю. Л. Радченко. - С .323-330 РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання Педагогічна освіта Професійна компетентність педагога Неперервна освіта андрагогіка Електронні освітні ресурси Кафедра педагогіки фывфывфыв: навчання людей третього віку -- електронне навчання -- освіта дорослих Доп.точки доступа: Лук’янова, Лариса Б \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ) Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-72 Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текстььь] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - . Вип. 4. - 2012. - 288 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2213-66-9 : 15.00 грн., 15.00 грн. Содержание: Аніщенко, Олена Валеріївна. Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій / О. В. Аніщенко. - С .7-16 Денькович, Іван Васильович. Освітній моніторинг навчального процесу у ВНЗ / І. В. Денькович. - С .50-57 Ланова, Алла Олегівна. Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ / А. О. Ланова. - С .155-161 Аксініна, Наталія Миколаївна. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики / Н. М. Аксініна. - С .186-192 Аніщенко, Валерій Олексійович. Професійні цінності вчителя у контексті педагогіки безпеки / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .192-197 Колодько, Тетяна Миколаївна. Творчість у професійній діяльності педагога / Т. М. Колодько. - С .212-219 Федоришин, Василь Ілліч. Актуалізація основних принципів мистецького навчання у підготовці майбутнього вчителя музики / В. І. Федоришин. - С .219-226 Сігаєва, Лариса Євгеніївна. Розвиток освіти дорослих в Україні (20-30-ті роки XX ст.) / Л. Є. Сігаєва. - С .257-267 Тринус, Олена Володимирівна. Творчі пошуки професійної підготовки вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти України кінця XIX - початку XX століття / О. В. Тринус. - С .274-283 РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання Педагогічна освіта Післядипломна освіта Неперервна освіта моніторинг в освіті професійні якості Професійна діяльність педагога Підготовка майбутніх вчителів Підготовка вчителів музики андрагогіка Кафедра педагогіки фывфывфыв: освіта дорослих Доп.точки доступа: Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ) Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
О-72 Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текстььь] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - . Вип. 6. - 2013. - 289 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-617-640-095-0 : 20.00 грн., 20.00 грн., 60.00 грн. Содержание: Аніщенко, Олена Валеріївна. Реалії і перспективи розвитку освіти людей третього віку в Україні / О. В. Аніщенко. - С .29-35 Десятов, Тимофій Михайлович. Модернізація вищої педагогічної освіти з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм / Т. М. Десятов. - С .45-54 Аніщенко, Валерій Олексійович. Культурологічний підхід у професійній підготовці вчителя / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .103-107 Колодько, Тетяна Миколаївна. Мовленнєва поведінка майбутнього вчителя іноземної мови / Т. М. Колодько. - С .107-115 Лещенко, Ірина Тимофіївна. Теоретичні основи впровадження тестового контролю у вищих педагогічних навчальних закладах України / І. Т. Лещенко. - С .123-129 Тищенко, Світлана Іванівна. Особливості використання теорії кореляції у підготовці майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи / С. І. Тищенко. - С .158-164 Черненко, Наталія Іванівна. Педагогічні умови застосування андрагогічної моделі навчання / Н. І. Черненко. - С .164-170 Кришко, Анна Юріївна. Світоглядні засади філософсько-педагогічних ідей В. Гумбольдта / А. Ю. Кришко. - С .261-270 Шарненкова, Тетяна Олександрівна. Христина Алчевська та її внесок у розвиток освіти дорослих / Т. О. Шарненкова. - С .277-284 РУБ 373.6 Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання Педагогічна освіта Неперервна освіта професійні якості Професійна діяльність педагога Підготовка майбутніх вчителів андрагогіка Кафедра педагогіки фывфывфыв: освіта дорослих -- навчання людей третього віку Доп.точки доступа: Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Гумбольдт, Вильгельм фон (німецький філософ, філолог, мистецтвознавець, державний діяч ; 1767-1835) \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Національна академія педагогічних наук України(Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ) Экземпляры всего: 5 фб (1), аб (3), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), аб (3), Ч.З.№2 (1) |
Г 13 Газнюк, Л. М. Професійна освіта як фактор кар’єрного росту [Текст] / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 204-212. Рубрики: Освіта дорослих--професійне навчання Кафедра педагогіки фывфывфыв: професійна освіта -- професійне навчання -- виробничо-комерційні компанії -- освіта дорослих Аннотация: У статті розглядається актуальна проблема - професійне навчання, як важлива складова підвищення ефективності діяльності виробничо-комерційних компаній. Проводяться аналогії з ситуацією, що складаолася у провідних світових державах Європи та Сполучених Штатах Америки у останній чверті 20 ст. Доп.точки доступа: Разумовський, С. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 64 Аніщенко, О. В. Професіоналізація освіти дорослих у країнах східного партнерства [Текст] / О. В. Аніщенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 3. - С. 80-84. Рубрики: Освіта дорослих--професіоналізація освіти дорослих фывфывфыв: східне партнерство -- освіта дорослих -- Літні академії Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 12 Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу [Текст] / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 47-55. Рубрики: Освіта в Україні--освіта дорослих фывфывфыв: освіта дорослих -- міжкультурна компетентність -- міжкультурний діалог -- неформальна освіта дорослих Доп.точки доступа: Соловей, Л. С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |