П 64 Похресник, Анатолій. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу [Текст] / А. Похресник> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 4. - С. 30-36. Рубрики: Освітньо-науковий комплекс Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: освітньо-науковий комплекс -- суспільство знань -- сталий розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток фывфывфыв: суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти Аннотация: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 56 Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 87-92 : табл. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Німеччина--вища освіта США--освіта вища фывфывфыв: ринкова конкуренція -- рейтинги -- вищі навчальні заклади -- дослідницькі університети -- глобалізація -- підприємницькі ВНЗ -- освітньо-науковий комплекс -- освітня політика -- зарубіжний досвід -- порівняльне дослідження Аннотация: Досліджено спробу перенесення до Німеччини американського досвіду створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели майже цілковиту непридатність цього досвіду для умов своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів на підприємницькі заклади. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 64 Похресник, А. Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст. [Текст] / А. Похресник> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 63-72 : табл. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--перспективи розвитку Вища освіта--університетська освіта--фактори впливу на освіту фывфывфыв: цілі освіти -- вища освіта -- зовнішні впливи -- загроза біфуркації -- моделі університетів майбутнього -- освітньо-науковий комплекс -- сталий розвиток -- потенціал розвитку -- прогнозування -- освітньо-науковий розвиток -- університетська освіта Аннотация: Визначаються особливості стану й головні тенденції еволюції сучасних держав, і наголошено на необхідності виконання об'єктивних наукових аналізів. Підкреслено існування в демократичних державах агенств, що конкурують з університетами і виконують якісні аналізи. Детально розглядається зміст аналізу перспектив змін університетської освти, виконаного аналітиками Великої Британії, його позитивні сторони та недоліки. Проаналізовані пропозиції з погляду їх застосовності в Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Похресник, Анатолій. Комунікологія adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України [Текст] / А. Похресник> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 4. - С. 41-47. Рубрики: Вища освіта в Україні--ноолексикон (нова термінологія) фывфывфыв: освітньо-науковий комплекс -- інформаційно-технологічна революція -- комунікологія -- комунікативістика -- ноонауки -- ноокомунікологія -- нові наукові терміни Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |