Л 38 Левченко, О. О. Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Підготовка психологів фывфывфыв: освітній простір -- фахова підготовка -- ініціатива -- творчість -- саморегуляція -- мислення -- освітні практики Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
С 48 Слотердайк, Петер. Ти мусиш змінити своє життя [Текст] : уривки з твору / П. Слотердайк> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-106. Рубрики: Освіта--філософія освіти Кафедра педагогіки фывфывфыв: філософія освіти -- освітні практики -- людина в освітніх практиках -- буття вчителем Аннотация: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Астахова, Катерина. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія") [Текст] / К. Астахова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 13-20. Рубрики: Вища освіта в Україні--безперевна освіта фывфывфыв: авторська модель -- безперервна освіта -- глобалізація -- освітні практики -- експеримент -- соціальний капітал -- суспільство знань -- огляд фахової періодики Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |