Машкевич, С. Сучасні освітні технології: Компаративний підхід при викладанні зарубіжної літератури [Текстььь] / С. Машкевич> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал . - 2009. - N1. - С. 30-34. Рубрики: викладання зарубіжної літератури фывфывфыв: освітні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Колісник, В. Модели переробки інформації людиною - ключ до проблеми освіти й виховання [Текстььь] / В. Колісник> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том12, N1. - С. 71-89 Рубрики: освіта в Україні фывфывфыв: ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Приходько, В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти [Текстььь] / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N6. - С. 39-47. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в Україні якість освіти фывфывфыв: ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Доп.точки доступа: Шевченко, С.; Ясєв, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 42 Шелест, Л. Ю. Сучасні мультимедійні технології в навчанні англійської мови / Л. Ю. Шелест, Т. М. Шелест> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-8. Рубрики: Викладання англійської мови в школі--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: освітні технології -- мультимедійні технології -- мультимедіа -- гіпертекст -- блоги Аннотация: Використання інформаційно-комунікаційних, мультимедійних технологій в навчанні англійської мови. Доп.точки доступа: Шелест, Т. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1) Свободны: нмк іноз. мов (1) |
Дуняшенко, Наталя. Вчимося жити в інформаційному суспільстві... : тренінг для старшокласників на тему: "Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних технологій (ТКТ) під час навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах нового типу" / Н. Дуняшенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 4. - С. 6-12. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: освітні технології--тренінги фывфывфыв: освітні технології -- тренінги для старшокласників -- інформаційне суспільство -- інформаційний простір -- ролі в групах Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
С 91 Сучасні освітні технології у вищих педагогічних навчальних закладах : [функціонування програми Intel у вищих навчальних закладах]> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 38 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освітні технології Вищі навчальні заклади--педагогічні Інформаційні технології навчання фывфывфыв: вища освіта -- комп’ютеризація освіти -- освітні технології -- сучасні освітні технології Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Б 24 Баранова, Анастасія. Проектна технологія як засіб формування інтересу до навчання молодших школярів [Текст] / А. Баранова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 2/3. - С. 102-105. Рубрики: навчання--метод проектів Молодші школярі--навчання фывфывфыв: інтерес до навчання -- ігрові проекти -- інформаційні проекти -- творчі проекти -- освітні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Кричевська, Юлія. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії / Ю. Кричевська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 64-65. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: початкова школа--освітні технології фывфывфыв: освітні технології -- педагогічна майстерність -- гурткова робота Аннотация: У статті висвітлено досвід гімназії № 264 м. Києва щодо упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 50 Клокар, Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян [Текст] / Н. І. Клокар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 38-39. Рубрики: Вчителі--професійний розвиток фывфывфыв: освітній портал КОІПОПК -- освітні технології -- освітній проект -- інформаційно-навчальне середовище -- підвищення кваліфікації освітян -- інформаційно-комунікаційні технології Аннотация: Інформаційно-навчальне середовище системи освіти Київської області є відкритою педагогічною системою професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів, що передбачає не лише створення умов для володіння ІКТ, а й широке інформування і навчання засобами сучасних технологій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--психолого-педагогічна наука фывфывфыв: психолого-педагогічна наука -- зміст освіти -- освітні технології -- методи навчання -- виховання особистості -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний розвиток Аннотация: У статті аналізується сучасний стан психолого-педагогічної науки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 98 Гущина, Т. Н. Педагогическое сопровождение развития субъектности обучающегося / Т. Н. Гущина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 50-57. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Соціальна педагогіка--соціалізація особистості--соціально-педагогічний супровід Освіта--додаткова освіта старшокласників--соціально-педагогічний супровід Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагогіка фывфывфыв: соціалізація особистості -- додаткова освіта -- додаткова освіта старшокласників -- освітні технології -- авторські освітні технології -- соціально-педагогічний супровід Аннотация: У статті розкрито основні аспекти технології соціально-педагогічного супроводу розвитку суб'єктності старшокласника у додатковій освіті дітей. В статье раскрыты основные аспекты технологии социально-педагогического сопровождения развития субъектности старшекласников в дополнительном образовании детей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Уваркіна, О. Базова модель новітньої української освіти / Олена Уваркіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 9-12. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--інновації Освіта в Україні--національна система освіти Освіта в Україні, 21 ст. фывфывфыв: національна освіта -- освітні технології -- інновації в освіті -- трудове виховання -- моральне виховання -- розумове виховання -- естетичне виховання -- фізичне виховання -- педагогічна матриця -- ідентифікаційна матриця особистості Аннотация: У статті розглядається новітня модель української освіти у контексті її розвитку в кінці ХХ - на початку ХХІ ст. Звертаючись до джерел етнопедагогіки, автор виокремлює традиційні напрями виховання дітей та молоді в Україні, які роблять вітчизняну освіту самобутньою та вирізняють її серед інших національних освітніх систем. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 87 Турик, Л. А. Путь к посту президента начинается с игры "Дебаты" / Л. А. Турик> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 48-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Освітні технології--ігрові методи навчання Дебати--освітня технологія Освіта Росії--організація освіти фывфывфыв: загальна освіта -- Дебати, міжнародна гра -- освітні технології -- ігрові методи навчання -- розвивальна технологія -- ігрова технологія -- ігрове моделювання Аннотация: Дебати - ігрова і розвивальна технологія (процес впровадження освітньої технології у різні сфери освіти). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчитель--новий вчитель Педагогічна технологія--поняття--структура Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя Педагогічна освіта--освітні технології фывфывфыв: підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ Аннотация: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 53 Снатковская, С. В. Модели национального образования в конце ХІХ - начале ХХ вв. : на общероссийском и белорусском материале / С. В. Снатковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 94-102. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Білорусь--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. фывфывфыв: історія освіти Росії -- історія освіти Білорусі -- національна освіта -- моделі національної освіти -- прогностична модель -- фреймова структура -- аксіологічні підстави -- освітні технології -- ієрархія освітніх технологій Аннотация: У статті розглядаються ключові моменти процесу формування російської та білоруської національних моделей освіти. В статье рассматриваются ключевые моменты процесса формирования российской и белорусской национальных моделей образования. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Адильгазинов, Г. З. Педагогический процесс в малокомплектной школе / Г. З. Адильгазинов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 106-110. - Библиогр.: 2 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Казахстан--освіта фывфывфыв: освіта в Казахстані -- система шкільної освіти -- малокомплектні школи -- сільські малокомплектні школи -- педагогічний процес -- освітні технології -- інформаційні школи -- ресурсні центри Аннотация: У статті узагальнено основні проблеми в діяльності сільських малокомплектних шкіл, пропонуються шляхи вирішення цих проблем у контексті сучасних соціокультурних процесів Республіки Казахстан. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 56 Добровольська, Оксана. Творчість родом з дитинства / О. Добровольська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 4-7. Рубрики: Творчі здібності--розвиток--дошкільники Обдаровані діти фывфывфыв: дитяча творчість -- обдарованість -- обдаровані діти -- талановитість -- пріоритетні напрямки освіти -- освітні технології -- творчі здібності -- творчий потенціал -- розвиток творчих здібностей -- дослідно-експериментальна діяльність -- дошкільники Аннотация: Стаття присвячена проблемі виявлення та підтримки обдарованих дітей. Висвітлено нормативно-правову базу щодо розвитку дитячої творчості та обдарованості. Особливу увагу надано дошкіллю Києва. Визначено пріоритетні освітні напрямки організації педагогічного процесу в дошкільних навчальних закладах міста. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 47 Клімчук, А. М. Використання технології веб-квест у викладанні англійської мови / А. М. Клімчук> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 14-21. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--веб-квест фывфывфыв: англійська мова -- веб-квест -- освітні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- структура веб-квесту -- магазини -- Інтернет Аннотация: Веб-квест - це діяльнісно-орієнтована проектна дидактична модель, яка передбачає самостійну пошукову роботу учнів у мережі Інтернет. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
Л 17 Лазарев, Г. И. Предпринимательский университет: инновационный образовательный менеджмент / Г. И. Лазарев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 82-89. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вищі навчальні заклади--інновації Вища освіта--університетська освіта Росія--освіта фывфывфыв: вища економічна освіта -- управління освітніми процесами -- освітні технології -- проектні технології -- наукові дослідження -- підприємницькі університети -- інноваційний освітній менеджмент -- дипломне проектування -- бізнес-інкубатори Аннотация: У статті аналізуються проблеми організації вузівського освітнього процеса з точки зору його практико і наукооріентірованності. В статье анализируются проблемы организации вузовского образовательного процеса с точки зрения его практико и наукоориентированности Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 52 Положення про конкурс "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів"> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 33-35. Рубрики: Педагогічні конкурси--вихователі--дошкільні навчальні заклади фывфывфыв: конкурси -- вихователі-методисти -- дослідно-експериментальна діяльність -- конкурсні роботи -- творча активність -- освітні технології -- професійна самореалізація -- конкурсна комісія -- участь у конкурсі -- дошкільна освіта Аннотация: Висвітлено загальні положення, завдання та умови проведення конкурсу для вихователів-методистів "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної роботи". Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |