К 56 Коваленко, О. На тернистому шляху до освітології [Текст] / О. Коваленко > // Освіта України. - 2011. - 18 січня. - С. 6 Рубрики: освітологія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
С 40 Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження [Текст] / С. О. Сисоєва> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 5-10 Рубрики: дослідження педагогічні Освітні системи Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: синергетика -- освітологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семчук, Надія. Формування інтелігенції як освітологічна проблема [Текст] / Н. Семчук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 2/3. - С. 168-172. Рубрики: культурологія освіти фывфывфыв: освітологія -- гуманітарне знання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: О153602/2012/6/7 (8-15 лютого) Газета 2012г. N 6/7 (8-15 лютого) Огнев’юк, Віктор. Освітологія / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.8-9 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
О-38 Огнев’юк, Віктор. Освітологія [Текст] / В. Огнев’юк, С. Сисоєва> // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2012. - N 6/7 (8-15 лютого). - С. 8-9 Рубрики: Освіта фывфывфыв: едукологія -- освітологічна підготовка Доп.точки доступа: Сисоєва, Світлана Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/4/5 Журнал 2012г. N 4/5 До 90-річчя "РШ". - С.3-6. Кремень, Василь. Інноваційність і освіта / В. Кремень. - С.7-12. Андрущенко, Віктор. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко. - С.13-18. Зязюн, Іван. Немає педагогіки без педагога... / І. Зязюн. - С.19-23. Ничкало, Нелля. Філософія педагогіки серця Яна Павла ІІ / Н. Ничкало. - С.24-31. - Бібліогр.: 13 назв. Дем’яненко, Наталія. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.32-38. - Бібліогр.: 12 назв. Адаменко, Олена. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / О. Адаменко, В. Курило. - С.39-43. - Бібліогр.: 8 назв. Огнев’юк, Віктор. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.44-51. - Бібліогр.: 15 назв. Завалевський, Юрій. Управління процесом професійного зростання вчителя / Ю. Завалевський. - С.52-58. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Вербицький, Володимир. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький. - С.59-63. - Бібліогр.: 3 назв. : рис. Максимова, Наталія. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох. - С.64-68. - Бібліогр.: 4 назв. Гуржій, Андрій. Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / А. Гуржій. - С.69-70. Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко. - С.71-72. : фотогр. Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття. - С.73-74. Штурмак, Любов. "Мальвнича країна - футбольна країна" : Всеукраїнський конкурс з квітникарства та ландшафтного дизайну позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Штурмак. - С.75-76. Соломаха, Світлана. На варті збереження національних художніх традицій / С. Соломаха. - С.77-79. Васянович, Григорій. На джерельних краплях / Г. Васянович. - С.80. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Огнев’юк, В. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / Віктопр Огнев'юк, Світлана Сисоєва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 44-51. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освітологія фывфывфыв: сфера освіти -- освітологія -- освітологічна підготовка -- освітологічні дослідження -- едукологія Аннотация: У статті розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування; з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою; визначено основні етапи розвитку освітології, напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, спрямованих на подолання суперечностей між вимогами суспільства до сфери освіти й реальним станом її розвитку. Доп.точки доступа: Сисоєва, Світлана Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Корсак, К. В. Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем / К. В. Корсак> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 8-14 : табл. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Освіта--реформування Філософія освіти--ноосферна освіта фывфывфыв: сталий розвиток -- ноотехнології -- освітологія -- ноопедагогіка Аннотация: Доведено можливість сталого розвитку людства із зростанням чисельності населення та поліпшенням якості життя у разі повної заміни індустріальних виробництв ноотехнологіями. Освітньо-науковий комплекс може забезпечити цей прогрес через підвищення навчальних, виховних і дослідницьких можливостей. Серед нових засобів - створення ноопедагогіки на основі поєднання досягнень класичної педагогіки і точних наук у вивченні людини. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВШ-3/2018/1 Журнал 2018г. N 1 Загірняк, М. Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова? / М. Загірняк, А. Некрасов, В. Бахарєв. - С.7-18 Ткаленко, К. Проблемні питання колективного управління майновими правами суб’єктів ринку образотворчого мистецтва в Україні / К. Ткаленко. - С.19-27 Кращенко, Ю. Конкурс наукових проектів молодих учених Міністерства освіти і науки України: генеза та підсумки / Ю. Кращенко, Р. Жебчук, І. Дегтярьова. - С.28-43 Дєордіца, Т. -Л. До проблеми оцінювання результатів учіння / Т.-Л. Дєордіца. - С.44-54 Кугай, Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" / Н. Кугай, М. Калініченко. - С.55-71 Корсак, К. Про засади правильного мислення у темі глобального потепління / К. Корсак. - С.72-81 Прадій, Т. Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки / Т. Прадій, І. Крамаренко. - С.82-88 Гавриленко, В. Роль ХДУ в об’єднанні зусиль і впровадженні європейських природоохоронних директив та ініціатив на Херсонщині (погляд зі сторони) / В. Гавриленко. - С.89-92 Возняк, О. Про доцільність впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О. Возняк. - С.93-105 Кириленко, В. Серія навчальних видань "Цінні папери. Фондовий ринок" / В. Кириленко. - С.106-109 Соколова, І. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / І. Соколова. - С.110-113 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 59 Соколова, І. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти [Текст] / І. Соколова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 1. - С. 110-113. - Рецензія на навчальний посібник " Вступ до освітології" . - ISSN 1682-2366
фывфывфыв: освітологія -- інтегроване дослідження -- освітні системи -- інноваційний розвиток Аннотация: У статті розглянуто структуру та змістовну якість посібника "Вступ до освітології". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |