Технологія роботи з проблемними дітьми в масовій школі [Текстььь]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2005. - N4 (лютий). - С. 8-11
Рубрики: психологія виховання Важковиховувані діти психокорекція Я-концепція психологія поведінки фывфывфыв: особистісний підхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ПП1/2005/2 Журнал 2005г. N 2 Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48. фывфыв: типи поведінки студентів М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89. фывфыв: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97. фывфыв: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105. Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116. Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126. фывфыв: я-концепція Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Вєтохов, О. М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі [Текстььь] / О. М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 89-97.
Рубрики: викладання іноземної мови навчання особистісно-орієнтоване методи навчання фывфывфыв: особистісний підхід -- гуманістичний підхід -- комунікативний підхід, автономний, проектний підхід Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Г75 Грабовець, Наталія Степанівна. Розуміння вихователем психічних станів дітей як чинник особистісного підходу до них [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Н. С. Грабовець ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
Рубрики: психологія особистості дитини Заклади дошкільної освіти--вихователі психічні стани автореферати дисертацій--психологія фывфывфыв: особистісний підхід -- соціально-перцептивна здатність -- тренінг Доп.точки доступа: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С41 Ситченко, Анатолій Люціанович. Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання(українська література) / А. Л. Ситченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. -
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору аналіз художнього твору автореферати дисертацій--українська література фывфывфыв: технології навчання -- етапи формування вмінь -- особистісний підхід Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 56 Ковальчук, В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу [Текст] / В. Ковальчук> // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2011. - N 3. - С. 1-127 Рубрики: навчання кооперативне мислення критичне фывфывфыв: метод навчання -- мозкова атака -- особистісний підхід -- індивідуалізація навчання -- емпіричне навчання -- активне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 21 Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід Кафедра іноземних мов фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Б 59 Бигич, Юлія. Теорія множинності інтелекту в процесі особистісно орієнтованого навчання іноземної мови / Ю. Бигич> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 11-17. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Іноземні мови--методика викладання--особистісний підхід фывфывфыв: іноземні мови -- особистісний підхід -- теорія множинного інтелекту -- вербально-лінгвістичний інтелект -- логіко-математичний інтелект -- внутрішньоособистісний інтелект Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |