74.58
Д 56


    Добровська, Л. М.
    Концепція формування професійної компетентності з інформаційних технологій майбутніх інженерів з комп’ютерних систем медичного профілю / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 55-66. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58
Рубрики: підготовка інженерів
фывфывфыв:
професійна компетентність -- інформаційні технології -- майбутні інженери -- особистісно орієнтований підхід


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Даниленко, І. В.
    Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови [Текст] / І. В. Даниленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-4.
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
   Іноземні мови--навчання в співпраці--студенти

фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- співпраця -- іноземні мови -- особистісно орієнтований підхід -- ігрові технології -- комунікативна компетенція -- навчання в співпраці
Аннотация: У статті представлено цікавий досвід навчання в співпраці як загальнодидактичний концептуальний підхід. Це технології, які дозволяють найефективніше досягати прогнозованих результатів навчання і розкривати потенційні можливості кожного студента. Зважаючи на специфіку предмета "Іноземна мова", ці технології можуть забезпечити необхідні умови для активізації пізнавальної та мовної діяльності кожного студента групи, надаючи йому можливість усвідомити, осмислити новий матеріал, отримати достатню усну практику для формування необхідних навичок і вмінь.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1)
Свободны: нмк іноз. мов (1)


74.200.58
Я 72


    Яременко, Лілія Анатоліївна.
    Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.200.58
Рубрики: Методи навчання
   Позашкільна освіта--навчально-виховний процес

фывфывфыв:
особистість -- розвиток -- формування компетентностей -- позашкільна освіта -- культурно-дозвільна діяльність -- установи позашкільної освіти -- позашкільні навчальні заклади -- організаційні форми роботи -- громадські організації -- дитячі організації -- молодіжні організації -- педагогічний процес -- особистісно орієнтований підхід
Аннотация: Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)




    Карасевич, Антоніна.
    Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 56-61 : рис., табл. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Сім’я--готовність до створення--студенти
фывфывфыв:
педагогічні умови -- модель -- особистісно орієнтований підхід -- створення сім’ї
Аннотация: У статті обгрунтовується структурно-функціональна модель формування у студентів готовності до створення сім’ї. Розглянуто мету, завдання та зміст розробленої автором навчально-виховної програми "Формування готовності студентів до створення сім’ї".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.58
З-13


    Завалевський, Ю.
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 2. - С. 7-21. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Сучасні технології навчання та виховання
фывфывфыв:
інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання особистісно орієнтованих виховних ситуацій
Аннотация: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


60р10
Б 30


    Баханов, К. О.
    Оновлення змісту і методик навчання суспільствознавчих дисциплін [Текст] / К. О. Баханов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 27. - С. 2.
ББК 60р10
Рубрики: Викладання суспільствознавства в школі--зміст навчання--методики навчання
   Навчання--зміст навчання

   Навчання--методи--форми--засоби

   Навчання--особистісно орієнтований підхід

фывфывфыв:
суспільствознавчі дисципліни -- методики навчання -- організаційно-технологічний компонент навчання -- особистісно орієнтований підхід


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.14(4Укр)
К 43


    Кирманова, Наталія.
    Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості / Н. Кирманова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 13-16.
ББК 74.14(4Укр)
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
фывфывфыв:
гуманістична система освіти -- особистісно орієнтований підхід -- творчий вихователь -- педагогічна творчість -- блочно-тематичне планування -- проживання теми дня -- дошкільна освіта
Аннотация: Стаття присвячена проблемі пошуків ефективних методів проведення освітної роботи в дошкільному закладі. Наголошено, що в умовах впровадження гуманістичної системи освіти провідним у діяльності вихователя стає особистісний підхід під час взаємодії з дітьми. Проаналізовано оптимальність блочно-тематичного планування роботи для організації особистісно-орієнтованого освітнього процесу. Подано тематичний план проживання тижня на тему "Я такий лише один" та наведено орієнтовні форми роботи в межах цього тижня.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


81.411.1-90
Р 69


    Романич, Наталія.
    Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Н. Романич // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 5. - С. 8-13. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--інноваційні методи
фывфывфыв:
перевернене навчання -- перевернений клас -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


74.1
Г 12


    Гавриш, Наталя.
    Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 4. - С. 4-8
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогіка розуміння
фывфывфыв:
педагогіка розуміння -- особистісно орієнтований підхід -- підгрупова робота -- вихователь і діти -- спілкування вихователя з дітьми -- націлений на розуміння


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.584р
П 90


    Пухальська, Галина.
    Організаційно-педагогічні проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації у ВНЗ авіаційного профілю [Текст] / Г. Пухальська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584р
Рубрики: Підготовка майбутніх авіаційних фахівців
фывфывфыв:
підготовка кадрів у ВНЗ -- підготовка пілотів цивільної авіації -- особистісно орієнтований підхід -- майбутні пілоти
Аннотация: Обгрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації в умовах реформування освіти в Україні, проаналізовано педагогічну систему підготовки курсантів-пілотів у ВНЗ, розглянуто основні концепції та напрями її вдосконалення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


81.411.1-90
Я 75


    Ярмолюк, Алла.
    Проблема формування синтаксичної компетентності учнів 9-х класів на уроках української мови [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 7-11.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--синтаксис
фывфывфыв:
синтаксична компетентність -- особистісно орієнтований підхід -- текстоцентричний підхід -- конструктивні вправи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


373.549(477)
Ч-90


    Чумаченко, О.
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї
   Черкаська область--освіта
фывфывфыв:
еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика
Аннотация: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.


Доп.точки доступа:
Трухан, О.; \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378.147:784(043.3)
Х 98


    Хуан Чанхао
    Методика вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Хуан Чанхао ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2018. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Майбутній вчитель--музики
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

фывфывфыв:
вокальна підготовка -- особистісно орієнтований підхід


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

373.3.016:811.161.2’35-028.31](477)
Л 69


    Логачевська, С.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання
фывфывфыв:
реформування освіти -- Нова українська школа -- грамота -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- Державний стандарт початкової освіти -- інтегрований посібник -- початкова школа -- 1 клас
Аннотация: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів.


Доп.точки доступа:
Іщенко, О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Оленіч, В. І.
    Особистісно орієнтований підхід на уроках зарубіжної літератури [Текст] / В. І. Оленіч // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 17-29.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--уроки--особистісно орієнтоване навчання
фывфывфыв:
уроки зарубіжної літератури -- особистісно орієнтований підхід -- вироблення читацьких умінь


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)




    Фасоля, Анатолій.
    Сучасна шкільна літературна освіта: новий підручник української літератури для 10-го класу [Текст] / Анатолій Фасоля, Валентина Тименко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 57-62
Рубрики: Українська література--підручники та посібники для середньої школи (5-12 кл.)
фывфывфыв:
підручник Українська література -- компетентнісний підхід -- особистісно орієнтований підхід -- культурно-мистецький контекст
Аннотация: У статті охарактеризовано новий підручник української літератури для 10 класу авторського колективу Інституту педагогіки НАПН України. Розкрито зміст основних рубрик навчальної книжки, подано зразки запитань і завдань.


Доп.точки доступа:
Тименко, Валентина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


373.3.091.33-027.22](477)
С 79


    Степанян, Н.
    Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Нуне Степанян, Валентина Рожнова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти--проекти
фывфывфыв:
позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- академічна обдарованість -- самовизначення особистості -- початкова школа
Аннотация: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу.


Доп.точки доступа:
Рожнова, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Демченко, Юлія.
    Інноваційні технології особистісного орієнтованого навчання учнів початкової школи [Текст] / Ю. Демченко, О. Нікітіна // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 45-50.
Рубрики: Початкова школа--інновації
   Початкова школа--інформаційні технології

фывфывфыв:
інноваційні технології в початковій школі -- критичне мислення -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікативні технології


Доп.точки доступа:
Нікітіна, Олена

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Огарь, Юлія.
    Розвиток критичного мислення учнів ліцею у процесі формування граматично нормативного мовлення [Текст] / Ю. Огарь // Українська мова і література в школах України : Міністерство освіти і науки України. - 2022. - N 4/5/6. - С. 15-19.
Рубрики: Викладання української мови в школі--мислення
фывфывфыв:
граматична норма -- граматично нормативне мовлення -- діяльнісний підхід -- мовленнєва компетентність -- компетентнісний підхід -- критичне мислення -- особистісно орієнтований підхід -- учні ліцею


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)