П 30 Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Компетентність педагогів фывфывфыв: компетентність -- лінгвокультурна компетентність -- інтеграція знань -- особистісно-розвивальне навчання -- інтерактивна взаємодія -- вчителі іноземних мов -- майбутні вчителі мов Аннотация: У статті визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, фк інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтеракційної взаємодії студентів. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
О-57 Омельяненко, Н. І. Формування навичок аудіювання в учнів старших класів у контексті особистісно-розвивального навчання / Н. І. Омельяненко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 10-13. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання англійської мови в школі фывфывфыв: особистісно-розвивальне навчання -- підбір матеріалу -- аналіз тексту -- створення опор -- робота з мовним матеріалом -- автентичні матеріали Аннотация: Стаття розглядає проблему навчання учнів старших класів аудіювання усного іншомовного мовлення у контексті особистісно-розвивального навчання. Розглянуто етапи роботи з іншомовним текстом, послідовність аудіювання та подано приклади завдань. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |