74.58
П 30


    Петров, Олександр.
    Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови
   Компетентність педагогів

фывфывфыв:
компетентність -- лінгвокультурна компетентність -- інтеграція знань -- особистісно-розвивальне навчання -- інтерактивна взаємодія -- вчителі іноземних мов -- майбутні вчителі мов
Аннотация: У статті визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, фк інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтеракційної взаємодії студентів.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)


81.43.21-90
О-57


    Омельяненко, Н. І.
    Формування навичок аудіювання в учнів старших класів у контексті особистісно-розвивального навчання / Н. І. Омельяненко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 10-13. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання англійської мови в школі
фывфывфыв:
особистісно-розвивальне навчання -- підбір матеріалу -- аналіз тексту -- створення опор -- робота з мовним матеріалом -- автентичні матеріали
Аннотация: Стаття розглядає проблему навчання учнів старших класів аудіювання усного іншомовного мовлення у контексті особистісно-розвивального навчання. Розглянуто етапи роботи з іншомовним текстом, послідовність аудіювання та подано приклади завдань.


Имеются экземпляры в отделах:
НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен)