Шадриков, В. Д. Некоторые методологические вопросы психологии индивидуальности / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 15-22. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Індивідуальність--психологія особистості Психологія особистості фывфывфыв: методологічні принципи -- неповторність -- особистісні риси -- соціальні фактори -- малопараметрична модель -- математичний опис -- особистісні якості Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 30 Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації [Текст] : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 43-49. Рубрики: Навчання студентів--адаптація до навчання у ВНЗ--психологічні чинники Психологія вищої школи--адаптація студентів до навчання фывфывфыв: психологічна адаптація -- особистісний адаптаційний потенціал -- адаптація студентів до навчання -- психологічні чинники адаптації -- особистісні риси -- особистість студента Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Аннотация: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |