74.1
Б 17


   
    Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) [Текст] : затв. наказом МОН молоді та спорту України № 615 від 22.05.2012 р. // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 7. - С. 4-19. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи
   Дошкільне виховання--правове виховання

фывфывфыв:
гра дитини -- особистість дитини -- мовлення дитини -- дитини і природа -- дитина і культура -- базовий компонент дошкільної освіти (бкдо)


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.1
В 61


    Вогініч, Ольга.
    Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Вогініч // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 4-8.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей
фывфывфыв:
принцип оздорвчої спрямованності -- Базовий компонент дошкільної освіти -- особистість дитини -- фізичний розвиток дитини -- ціннісне ставлення до здоров’я -- фізкультурно-оздоровча робота -- загартування
Аннотация: Матеріал статті про упровадження оздоровчої парадигми в систему освіти який передбачає насамперед усвідомлене і ціннісне ставлення вихователів дошкільних навчальних закладів до проблеми формування здоров’я дошкільників та їх готовність до практичної реалізації цієї парадигми у власній професійній діяльності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.1
С 17


    Самойлова, Світлана.
    Виявлення індивідуальних особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 9. - С. 45-51.
ББК 74.1
Рубрики: Індивідуальні чинники виховання та навчання
фывфывфыв:
індивідуалізація -- особистість дитини -- індивідуальний підхід -- експериментальна робота -- умови індивідуального розвитку -- аналіз умов сімейного виховання -- фронтально-орієнтована модель -- індивідуально-орієнтована модель
Аннотация: У статті йдеться мова про створення психолого-педагогічних умов у дошкільному закладі для становлення індивідуальності кожної дитини.


Доп.точки доступа:
Лисенко, Олена

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.1
С 34


    Сидельникова, О.
    Особистість дитини: роз’яснення до освітньої лінії [Текст] / О. Сидельникова // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 10. - С. 4-7 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
РУБ 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання
фывфывфыв:
особистість дитини


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Терещенко, Людмила.
    Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 25-33.
ББК 74.1
Рубрики: Нервові розлади--дошкільники
   здоров’я дітей--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

фывфывфыв:
чинники невротичних розладів -- неврози у дітей -- запобігання неврозів -- психогенні чинники -- стилі батьківського виховання -- особистість дитини -- типологія сімейного виховання
Аннотация: Про чинники невротичних розладів у дітей дошкільного віку та стилі батьківського виховання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.6
Р 58


   
    Робота соціального педагога з різними типами сімей: матеріали творчої групи соціальних педагогів [Текст] // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2013. - N 2. - С. 5-112.
ББК 74.6
Рубрики: Сімейне виховання
   соціальний педагог

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
типи сімей -- особистість дитини -- соціальний педагог і батьки


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


88.8
Б 51


    Бернацька, Олена.
    Безумовне прийняття дитини: поради батькам / О. Бернацька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 21-25 : фотогр.
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--прийняття дитини--поради батькам
   Батьки і діти--безумовне прийняття дитини

фывфывфыв:
особистість дитини -- безумовне прийняття дитини -- принципи прийняття -- безоцінне ставлення до дитини -- оцінювання особистості -- робота з батьками -- поради батькам -- дитяча психологія
Аннотация: Подано поради батькам щодо того, як бути грамотними й уважними у вихованні дітей. Наголошено на необхідності приймати дитину такою, яка вона є. Відзначено, що потрібно уникати оцінювання особистості дитини, порівняння її з іншими, не концентрувати увагу на проблемах, розуміти власні та дитячі почуття.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.100.24
К 89


    Кузьменко, Віра.
    Спостереження - ключ до розуміння дитини [Текст] / В. Кузьменко, Н. Цибуляк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 7-14. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.24
Рубрики: Дошкільна освіта--спостереження за дитиною
фывфывфыв:
спостереження за дошкільнятами -- особистість дитини -- моніторинг якості освіти


Доп.точки доступа:
Цибуляк, Наталя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.105
О-57


    Омелюх, А.
    Сімейне виховання: допомагаємо батькам [Текст] / А. Омелюх // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 56–60. - Зміст: .Як налагодити ефективну взаємодію батьків з дитиною ; Педагоги як помічники та порадники батьків ; Додаток. Послання з минулого : конспект ігрового заняття для дітей ст. дошк. віку та їхніх батьків.
ББК 74.105
Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків
   Дошкільне виховання--сімейне виховання

фывфывфыв:
дошкільне виховання -- сімейне виховання -- сім’я -- педагоги -- взаємодія з батьками -- батьки -- освіта батьків -- педагогічна компетентність -- особистість дитини -- педагогічна допомога -- старший дошкільний вік -- ігрові заняття -- спільні заняття
Аннотация: В статті представлено досвід Луківського дошкільного навчального закладу смт Луків Турійського району Волинської області щодо організації педагогічної допомоги батькам.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1


74.100.5
Г 12


    Гавриш, Наталія
    Лідерство - риса активних, або Як і навіщо плекати лідерів змалку [Текст] / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
фывфывфыв:
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- виховання лідера -- методика розвитку рис лідера -- лідерський потенціал
Аннотация: Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Однак що саме слід вкладати у це поняття? І які риси виховувати? Автор статті переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчитися управляти своїми думками, почуттям та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у дошкільнят. В статті розкривається суть понять "лідер" і "лідерство", представлена методика розвитку лідерських рис характеру.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


373.2
К 64


    Кононко, Олена
    Культивуємо спілкування без тиску [Текст] / Олена Кононко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання особистості
   Дошкільне виховання--виховання безконфліктного спілкування

фывфывфыв:
ненасильницьке спілкування -- особистість дитини -- тиск на дитину -- проблемне спілкування -- емоції -- рефлексія -- саморозвиток -- самоаналіз -- самоспостереження -- самоконтроль -- моральне виховання -- поведінка -- поради батькам дошкільників
Аннотация: В статті йдеться про виховання дитини без застосування тиску. Автор описує види тиску, позитивні й негативні його аспекти, визначає типові помилки дорослих, що продуктують проблемне спілкування та дає поради як налагодити спілкування без насилля.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Лохвицька, Любов
    Чи вихований морально ваш дошкільник? [Текст] / Любов Лохвицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
фывфывфыв:
соціальна компетентність -- особистість дитини -- гармонійна особистість -- моральна вихованість -- тест моральної вихованості
Аннотация: В статті висвітлено питання моніторингу моральної вихованості дошкільників. Подано орієнтовний перелік критеріїв і показників, які варто брати до уваги, визначаючи рівень моральної вихованості дитини. Презентовано два тести для визначення моральної вихованості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах




    Даценко, Наталія
    Вальдорфський дитсадок - простір дитинства [Текст] / Наталія Даценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--моделі освіти
фывфывфыв:
ігрова діяльність -- особистість дитини -- розвивальне середовище -- середовище для творчості -- Вальдорфська педагогіка
Аннотация: "У пошуках ідей для оптимізації та гармонізації середовища дитсадка часто звертаються до альтернативних моделей освіти. Дедалі більшої популярності набувають в Україні системи Монтессорі, Фребеля, а також вальдорфська педагогіка". Описаний досвід стане у пригоді й допоможе по-новому поглянути на звичний простір групової кімнати чи майданчика.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Бєлєнька, Ганна
    Сучасна дитина у світі казки, або Невже покоління Z не читатиме? [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки
фывфывфыв:
кліпове мислення -- розумове виховання -- слухання аудіокниг -- розвиток мовлення -- особистість дитини
Аннотация: В статті розглядаються актуальні проблемні питання щодо того, як зацікавити дітей друкованою книгою, казкою. Представлено рекомендований прелік казок для різних вікових груп.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




   
    Ґаджети в житті дитини: за і проти : круглий стіл "ДВ" [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 2-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
фывфывфыв:
ґаджет -- якість освіти -- особистість дитини -- комп’ютерне навчання
Аннотация: "У фокусі уваги травневого випуску "ДВ" - проблема, яка постала перед педагогами і батьками дошкільнят порівняно недавно, коли смартфони, планшети, інші комп'ютерні пристрої та медійні технології стрімко увійшли в наше життя і стали доступні кожному. Тож тепер маємо міркувати над тим, як реагувати на виклики сучасного світу. Яке місце ґаджетів у житті дошкільняти? Яку користь вони можуть дати? Які загрози для здоров'я і розвитку дитини несуть? Як запобігти формуванню комп'ютерної залежності? Як обирати медіапродукт для малят? Які переваги мають сучасні медіадидактичні засоби? Як використовувати ІКТ в освітньому процесі?" Ці та інші питання запропоновано обговорити науковцям і практикам за віртуальним круглим столом "ДВ". Своїми думками й досвідом вони діляться на сторінках журналу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Агіляр, Туклер Вікторія
    сюжетно-рольові ігри для дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо [Текст] / Туклер Вікторія Агіляр; Вікторія Агіляр Туклер // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри
фывфывфыв:
соціальна компетентність -- особистість дитини -- ігрова діяльність -- сюжетно-рольові ігри для дітей
Аннотация: "Широкі можливості для інтеграції різних пізнавальних тем та видів діяльності дає сюжетно-рольова гра. Саме в ній дошкільнята вчаться застосувати набуті знання і вміння на практиці, взаємодіяти з однолітками, шукати нестандартні підходи до розв'язання проблемних ситуацій". З поданих нотаток можна запозичити ідеї нових ігрових сюжетів, шляхи подолання суперечок між вихованцями, а також прийоми делікатного керівництва дитячою грою.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




   
    Інтеграція з "Джмелем" без проблем! : робота з дітьми за журналом "Джміль", 2018, № 5-6 [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Періодичні видання України--дитячі

фывфывфыв:
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- особистість дитини
Аннотация: "Інтеграція - один з основоположних принципів у системі сучасної дошкільної освіти. Упроваджувати його в роботу з дітьми допомагає журнал "Джміль". Підказка щодо того, як інтегрувати різні галузі знань і види дитячої діяльності, подана у змісті: від публікації до публікації ведуть стрілочки, що складають освітній маршрут". За ним можна легко спланувати тематичний тиждень, день чи інтегроване заняття. Як це зробити показано на прикладі цієї публікації, яка представляє № 5/6 журналу "Джміль".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Тоцька, Тетяна
    Філософія для дітей та дорослих : за творами В. Сухомлинського [Текст] / Тетяна Тоцька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 20-23 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
фывфывфыв:
особистість дитини -- художня література -- філософія виховання дошкільнят -- педагогічна спадщина Сухомлинського В. -- пізнання світу -- дитяча філософія -- моральне виховання -- філософія для вихователів
Аннотация: "Нинішні реалії вимагають від працівників освіти переосмислення багатьох канонів, починаючи зі світоглядних позицій, ставлення до життя, і створення нової філософії виховання дошкільнят. Джерела і наснагу для розв'язання цих складних завдань можна знайти у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Своїм досвідом ділиться керівник дитсадка, у якому вже багато років упроваджкють ідеї видатного педагога".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Бех, Іван
    Плекаємо особистість. Заповіти Василя Сухомлинського [Текст] / Іван Бех // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 6-8 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільний вік--психологія
фывфывфыв:
моральне виховання -- особистість дитини -- цінність дитинства -- одухотворення
Аннотация: Автор звертається до спадщини Василя Сухомлинського та узагальнює роздуми видатного педагога й мислителя щодо пріоритетів у вихованні. Наводить інструментарій виховання в дошкільному віці - похвалу, гру, одухотворення, виховання любов'ю, як способи реалізації ідей морального виховання за В. Сухомлинським.


Доп.точки доступа:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Бланк-Матьє, Маргарет
    Виховання цінностей у німецьких дитячих садках [Текст] / Маргарет Бланк-Матьє // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--окремі країни
   Німеччина--дошкільна освіта
фывфывфыв:
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта
Аннотация: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)