> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/5 Журнал 2006г. N 5 Клименко, Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору / Ж. В. Клименко. - С.13-18 Вітченко, А. О. Формування інтерпретаційної компетенції старшокласників засобами драматичного мистецтва / А. О. Вітченко. - С.21-27 Півнюк, Н. О. Привернути увагу п’ятикласників до сучасної дитячої літератури / Н. О. Півнюк. - С.34-41 Бицько, О. К. "Портрет" Н. В. Гоголя как зеркало художественных замыслов писателя / О.К. Бицько. - С.46-50 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Клименко, Ж. В. Етнокультурологічний шлях аналізу як ефективний засіб осягнення національної специфіки художнього твору [Текстььь] / Ж. В. Клименко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 13-18 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: аналіз художнього твору Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Ніколенко, О. М. Основні тенденції розвитку оновленої драматургії кінця XIX-початку XX століть / О. М. Ніколенко. - С.9-12 Кобзар, О. І. Композиційний аналіз драматичного твору: Методологічні підвалини цього аналізу / О. І. Кобзар. - С.12-15 Троцик, О. А. Виховний потенціал класицистичної комедії: Методична передмова до уроку-дослідження жанрових особливостей комедії Ж.-Б.Мольєра "Міщанин-шляхтич" / О. А. Троцик. - С.21-23 Радзивилл, Г. А. Отойти от трафаретного изложения биографии: Два урока, посвященных творчеству М.Лермонтова / Г. А. Радзивилл. - С.24-27 Авдєєва, І. Д. Через образ головного героя - до осягнення естетики "нової драми": Урок за п’єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім" з використанням інтерактивних прийомів / І. Д. Авдєєва. - С.27-32 Конєва, Т. М. Особливості конфлікту в "новій драмі": "Ляльковий дім" Г.Ібсена та "Вишневий сад" А.Чехова / Т. М. Конєва. - С.33-37 Ніколенко, О. М. Б.Шоу: "Справжній прогрес стане можливим, якщо ми...зможемо створити нових людей": Про боротьбу драматурга за новий театр - дієвий засіб духовного перетворення світу, його художні відкриття / О. М. Ніколенко, Н. О. Шахова. - С.38-41 Вітченко, А. О. "Парадокси самої дійсності": Система уроків по позакласний захід за темою "Б.Шоу. "Пігмаліон" / А. О. Вітченко. - С.41-51 Бойко, І. Б. Театр, який спонукає задуматись над абсурдністю нашого життя: Конспект уроків за п’єсою "Носороги" Е.Йонеско / І. Б. Бойко. - С.52-56 Орлова, О. В. На уламках класичного театру: Аналіз п’єси "Носороги" Е.Йонеско крізь призму правила трьох єдностей / О. В. Орлова. - С.56-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Авдєєва, І. Д. Через образ головного героя - до осягнення естетики "нової драми": Урок за п’єсою Г.Ібсена "Ляльковий дім" з використанням інтерактивних прийомів [Текстььь] / І. Д. Авдєєва> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 27-32 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення драматичних творів фывфывфыв: вивчення драматичних творів Доп.точки доступа: Ібсен, Г. \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/4 Журнал 2006г. N 4 Ситченко, А. Л. Методичні умови розвитку в учнів / А.Л. Ситченко. - С.5-7. Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" / В.В. Гладишев. - С.8-9. Павленко, Т. М. Дукховність за доби постмодерну в інтерпретації Рея Бредбері / Т.М. Павленко. - С.11-13. Чухненко, Ю. М. "Душа писателя стремится к миру и отражает его..." : Использование єпистолярного наследия Бальзака при изучении жизни и творчества писателя / Ю.М. Чухненко. - С.14-18. Заховайко, Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору / Г. М. Заховайко. - С.22-24. Павлухина, Т. И. Человек несгибаемой воли / Т.И. Павлухина. - С.25-26. Гукова, О. О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас / О.О. Гукова. - С.27-29. Романюк, З. А. Ахматова и Модильяни : Урок к изучению творчества А. Ахматовой. 11 клас / З.А. Романюк. - С.30-31. Хроменко, І. А. Світло Людвіга ван Бетховена / І.А. Хроменко. - С.53-60. Лельохін, Є. О. Жанрова специфіка творів "Остап Шаптала" В. Підмогильного і "Сторонній№ А. Камю / Є. О. Лельохін; В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.48-50. Просцевичус, В. Є. Судьба и жизнь : М. Шолохов "Судьба человека" / В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.45-47. Конопля, Т. Г. "Чудова сімка" : Інтелектуально-творча гра за творами Марка Твена. 6 клас / Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.43-44. Валентинова, Д. В. Суд, який міг би відбутися : Урок-інсценізація з елементами рольовї гри за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих". 7 клас / Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.41-43. Кірган, Л. М. Нехай пагує на землі добро : Урок вивчення казки-притчі "Маленький принц" / Л.М. Кірган. - С.38-40. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Заховайко, Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору [Текстььь] / Г. М. Заховайко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 22-24. Рубрики: викладання зарубіжної літератури Виразне читання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/6 Журнал 2006г. N 6 Нев'ярович, Н. Ю. Основні риси поетики "магічного реалізму": На матеріалі оповідання Г.Гарсіа Маркеса "Стариган із крилами" / Н. Ю. Нев'ярович. - С.4-7 Фурсова, Л. О. Проблемні ситуації під час аналізу художнього твору: їх значення у підвищенні ефективності уроку літератури, деякі способи створення / Л. О. Фурсова. - С.16-19 Гаврилюк, М. В. Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів / М. В. Гаврилюк. - С.26-28 Гузь, О. О. Урок за методикою навчального діалогу: його особливості, структура та деякі прийоми / О. О. Гузь. - С.32-36 Гузь, О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли: Урок-осягнення художнього світу оповідання Г.Веллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41 Лисак, Л. Ф. "Золотий вік" у міфології, художній літературі, езотериці: порівняльний аналіз. Наукова розвідка. До методологічних основ методики гармонізації світосприйняття засобами зарубіжної літератури / Л. Ф. Лисак. - С.47-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Гузь, О. О. Шляхом діалогу розвивати аналітико-інтерпретаційні уміння та навички учнів, створювати власні смисли: Урок-осягнення художнього світу оповідання Г.Веллса "Чарівна крамниця" [Текстььь] / О. О. Гузь> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 37-41 . - ISSN 0205-47IX Доп.точки доступа: Веллс, Герберт \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: ВОУ1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Корсак, К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки / К. Корсак. - С.10-15. Лувкашевич, М. Упровадження гуманітарної освіти в Україні: міфи та реалії / М. Лувкашевич, А. Морозова. - С.16-24. Курняк, Л. Екологічна культура: поняття і реальність / Л. Курняк. - С.32-37. Козловський, О. "Релігійне відродження" чи "релігійне будівництво"?: Про роль релігії у формуванні української політичної нації / О. Козловський. - С.49-35. Приходько, В. Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України / В. Приходько, В. Вікторов. - С.56-59. Бріжатий, О. Інтегрований курс "історія фізики та методологія природознавства" як засіб формування в студентів сучасної картини світу / О. Бріжатий, О Заїкін, В. Іваній. - С.89-93. Андрущенко, Т. Естетичне у творчості представників патристики та блаженного Августина / Т. Андрущенко. - С.94-98. Гладощук, О. Ідеологія здоров’я: осягнення проблем / О. Гладощук. - С.99-103. Чемерис, І. Медиаосвіта за кордоном: теорії медіаосвіти й коротка історія розвитку / І. Чемерис. - С.104-108. Нет сведений об экземплярах |
Гладощук, О. Ідеологія здоров’я: осягнення проблем [Текстььь] / О. Гладощук> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 99-103. Рубрики: здоров’я суспільства Нет сведений об экземплярах |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2007/9 Журнал 2007г. N 9 Ніколенко, О. Таємниці Гоголя: До 200-річчя від дня народження письменника / О. Ніколенко. - С.2-5 Бойко, І. Формування громадянської компетентності учнівської молоді у процесі вивчення зарубіжної літератури / І. Бойко. - С.6-9 Концепція літературної освіти школярів у системі профільного навчання (проект). - С.11-35 Представляємо підручники для 7 класу (з зарубіжної літератури), які брали участь у Всеукраїнському конкурсі: Добірка статей. - С.36-49 Скобельська, О. Міфотворець: Особливості осягнення світу і людини у ранній творчості Гоголя: До 200-річчя від дня народження письменника / О. Скобельська. - С.57-60 Кузик, Д. Твори Вільяма Фолкнера в Україні: До 110-ліття від дня народження письменника / Д. Кузик. - С.61 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Скобельська, О. Міфотворець: Особливості осягнення світу і людини у ранній творчості Гоголя: До 200-річчя від дня народження письменника [Текстььь] / О. Скобельська> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 57-60 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. 1 пол. Доп.точки доступа: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Гузь, О. Культурологічний підхід до осягнення смислу твору: урок-бесіда за поемою "Божественна комедія" Данте Аліг’єрі [Текстььь] / О. Гузь> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 29-31. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Вінничук, Г. Зіставлення як шлях глибокого осягнення художнього твору: Фрагменти уроку компаративного вивчення повістей М. Гоголя "Тарас Бульба" та І. Франка "Захар Беркут" [Текстььь] / Г. Вінничук> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 33-35. РУБ 83.3(4Укр) Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок Доп.точки доступа: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Франко І., Іван Якович (письменник, перекладач, літературознавець ; 1856-1916) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ф 56 Філософія: Хрестоматія. Від витоків до сьогодення [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Губерський [та ін.] ; за ред. Л. В. Губерського. - К. : Знання, 2009. - 621 с. - (Київському національному університету імені Тараса Шевченка - 175 років). - ISBN 978-966-346-660-6 : 118.75 грн. Содержание: ФІЛОСОФІЯ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ЕЛЕМЕНТ Кримський, Сергій Борисович. Філософія - авантюра духу чи літургія смислу? / С. Б. Кримський. - С .15-27 Яковенко, Борис Володимирович. Що таке філософія? (Вступ до трансценденталізму) / Б. В. Яковенко. - С .28-34 Ясперс, Карл. Філософська віра / К. Ясперс. - С .35-49 ФІЛОСОФІЯ ЯК СИСТЕМА ЗНАННЯ Ільєнков, Евальд. Філософія і молодість / Е. Ільєнков. - С .51-58 Декарт, Рене. Метафізичні розмисли / Р. Декарт. - С .59-69 Декарт, Рене. Міркування стосовно наук / Р. Декарт. - С .70-71 Декарт, Рене. Головні правила методу / Р. Декарт. - С .71-73 Гайдеггер, Мартін. Що таке метафізика? / М. Гайдеггер. - С .74-86 КАТЕГОРІЇ ФІЛОСОФІЇ, ЇХ ЗМІСТ І ФУНКЦІї Аристотель. Категорії / Аристотель. - С .88-98 Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх. Наука логіки / Г. В. Ф. Гегель. - С .99-112 Кант, Іммануїл. Критика чистого розуму / І. Кант. - С .113-122 ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ Сковорода, Григорій Савич. Кольцо / Г. С. Сковорода. - С .124-125 Сковорода, Григорій Савич. Дружеский разговор о душневном мире / Г. С. Сковорода. - С .125-131 Ніцше, Фрідріх. Генеалогія моралі / Ф. Ніцше. - С .132-140 Левінас, Емманюель. Чи є онтологія фундаментальною? / Е. Левінас. - С .141-149 ФІЛОСОФІЯ ТА СВІТОГЛЯД Дильтей, ВІльгельм. Типи світогляду і виявлення їх у метафізичних системах / В. Дильтей. - С .150-162 Шинкарук, Володимир Іларіонович. Світогляд і філософія / В. І. Шинкарук. - С .163-173 Кассирер, Ернст. Дослідження людини. Вступ до філософії культури / Е. Кассирер. - С .174-176 ФІЛОСОФІЯ БУТТЯ Ленін, Володимир Ілліч. Матеріалізм і емпіріокритицизм / В. І. Ленін. - С .187-193 Шеллінг, Фрідріх Вільгельм Йозеф. Про відношення реального та ідеального в природі / Ф. В. Шеллінг. - С .194-205 Сартр, Жан-Поль. Екзистенціоналізм - це гуманізм / Ж. П. Сартр. - С .206-216 ФІЛОСОФСЬКЕ РОЗУМІННЯ ПРИРОДИ Вернадський, Володимир Іванович. Декілька слів про ноосферу / В. І. Вернадський. - С .217-225 Печчеї, Ауреліо. Людські якості / А. Печчеї. - С .226-238 Медоуз, Денніс. Межі зростання / Д. Медоуз. - С .239-249 ЛЮДИНА ЯК ПРЕДМЕТ ФІЛОСОФСЬКОГО ОСЯГНЕННЯ Фоєрбах, Людвіг. Фрагменти до характеристики моєї філософської біографії / Л. Фоєрбах. - С .250-260 Шелер, Макс. Місце людини в космосі / М. Шелер. - С .261-269 Фромм, Еріх. Анатомія людської деструктивності / Е. Фромм. - С .270-279 ФІЛОСОФІЯ СВІДОМОСТІ Гуссерль, Едмунд. Ідеї до чистої феноменології та феноменологічної філософії / Е. Гуссерль. - С .280-292 Фройд, Зігмунд. Я та Воно / З. Фройд. - С .293-302 Ільєнков, Евальд. Діалектика ідеального / Е. Ільєнков. - С .303-309 ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ Кант, Іммануїл. Критика чистого розуму. Вступ / І. Кант. - С .311-320 Рассел, Бертран. Людське пізнання. Його сфера та межі / Б. Рассел. - С .321-333 Копнін, Павло Васильович. Гносеологічні та логічні основи науки / П. В. Копнін. - С .334-343 ФІЛОСОФІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ Пригожин, Ілля. Порядок із хаосу: Новий діалог "людини з природою" / І. Пригожин. - С .344-353 Кун, Томас. Структура наукових революцій / Т. Кун. - С .354-364 Феєрабенд, Пол. Аналітичний покажчик / П. Феєрабенд. - С .365-376 ФІЛОСОФІЯ МОВИ Гадамер, Ганс-Георг. Мова як горизонт герменевтичної онтології / Г. -Г. Гадамер. - С .377-390 Потебня, Олександр Олександрович. Думка і мова / О. О. Потебня. - С .391-402 Вітгенштайн, Людвіг. Логіко-філософський трактат / Л. Вітгенштайн. - С .403-413 ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ ІСТОРИЧНОГО ПРОЦЕСУ Маркс, Карл. До критики політичної економії / К. Маркс. - С .414-418 Белл, Деніел. Настання постіндустріального суспільства / Д. Белл. - С .419-431 Гантінгтон, Самуель. Зіткнення цивілізацій / С. Гантінгтон. - С .432-443 СОЦІАЛЬНА ФІЛОСОФІЯ Сорокін, Питирим Олександрович. Соціальна стратифікація і мобільність. Соціальна і культурна мобільність / П. О. Сорокін Ортега-і-Гассет, Хосе. Бунт мас / Хосе Ортега-і-Гассет. - С .457-469 Маркузе, Герберт. Ерос і цивілізація / Г. Маркузе. - С .470-478 ФІЛОСОФІЯ І ДУХОВНІСТЬ Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх. Феноменологія духу / Г. В. Ф. Гегель. - С .480-490 Юркевич, Памфіїл Данилович. Серце та його значення у духовному житті людини, згідно з ученням слова Божого / П. Д. Юркевич. - С .491-501 Франк, Семен Людвигович. Душа людини / С. Л. Франк. - С .502-513 ФІЛОСОФІЯ ЕКОНОМІКИ Маркс, Карл. Приватна власність і комунізм. Різні етапи розвитку конуністичних поглядів. Грубий, зрівняльний комунізм і комунізм як соціалізм, що збігається з гуманізмом / К. Маркс. - С .514-525 Вебер, Макс. Протестанська етика і дух капіталізму / М. Вебер. - С .526-537 Фукуяма, Френсіс. Довіра: соціальні добродії і шлях до розквіту / Ф. Фукуяма. - С .538-548 ФІЛОСОФІЯ ПОЛІТИКИ Мак’явеллі, Нікколо. Державець / Н. Мак’явеллі. - С .549-560 Локк, Джон . Два трактати про врядування / Д. Локк. - С .561-573 Габермас, Юрген. Структурні перетворення у сфері відкритості / Ю. Габермас. - С .574-586 ФІЛОСОФІЯ І КУЛЬТУРА Шпенглер, Освальд. Присмерк Європи. Нариси морфології світової історії / О. Шпенглер. - С .587-596 Гейзинга, Йоганн. Homo Ludens / Й. Гейзинга. - С .597-608 Швейцер, Альберт. Культура і етика / А. Швейцер. - С .609-621 РУБ 1М(075.3) Рубрики: Кафедра філософії та соціології Філософія--навчальні посібникидля ВНЗ--хрестоматії Аннотация: Хрестоматія є упорядкованим і систематизованим зібранням фрагментів творів видатних представників вітчизняної та зарубіжної філософської думки. Доп.точки доступа: Губерський, Леонід Васильович; Приятельчук, Анатолій Олексійович; Бойченко, Іван Васильович Экземпляры всего: 49 аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20) Свободны: аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20) |
> Шифр: ДС1/2010/3 Журнал 2010г. N 3 Пентилюк, М. Уроки розвитку зв’язного мовлення чи комунікативних умінь і навичок? / М. Пентилюк. - С.2-5 Мозгова, Л. Технологія гендерної літературної освіти. Система уроків у старшій школі / Л. Мозгова. - С.6-10 Бондар, М. Тематичні обрії Шевченкової поезії / М. Бондар. - С.15-19 Буряк, О. Художнє осягнення вікової психології у творі "Мені тринадцятий минало." / О. Буряк. - С.20-23 Ліна Костенко : наукове пізнання і методичне опрацювання . - С.39-54 Харчук, Р. Письменник з іншого світу / Р. Харчук. - С.55-58 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Б 91 Буряк, О. Художнє осягнення вікової психології у творі "Мені тринадцятий минало." [Текст] / О. Буряк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 3. - С. 20-23 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література, 19 ст. література і психологія Аннотация: Підбірка статей по вивченню творчості Т. Г. Шевченка в школі. Доп.точки доступа: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Д 58 Доріченко, О. В. Осягнення [Текст] : поезії / О. В. Доріченко. - К. : Радянський письменник, 1980. - 87 с. - 0.35 крб. Экземпляры всего: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2010/10 Журнал 2010г. N 10 Мафтин, Н. Типологія новелістичного мислення у прозі Юрія Яновського / Н. Мафтин. - С.3-10. Поліщук, Ярослав. Роман як християнська легенда ("Quid est veritas?" Наталени Королевої) / Я. Поліщук. - С.11-18. Усачова, Катерина. Цикл "Легенди старокиївські" у творчому доробку Наталени Королевої / К. Усачова. - С.18-23. Нестелєєв, Максим. Романтична візія суїцидальних мотивів у новелістиці Миколи Хвильового / М. Нестелєєв. - С.23-33. Мороз, Лариса. Любов і біль: таємниці літературного формотворення / Л. Мороз. - С.34-41. Трофимук, Олександра. Літературна спадщина гетьмана Пилипа Орлика / О. Трофимук. - С.42-48. Кудряшова, Оксана. Поетика легенди Лесі Українки "Ра-Менеїс" / О. Кудряшова. - С.49-54. Сипливець, Світлана. Українська культура в художній рецепції Володимира Самійленка -поета / С. Сипливець. - С.55-63. Герасименко, Ніна. Мережева література: нова форма чи зміст? / Н. Герасименко. - С.64-71. Шаф, Ольга. Образи геометричних фігур у сонетах Емми Андієвської останнього десятиріччя (збірка "Півкулі і конуси", "Рожеві казани") / О. Шаф. - С.71-76. Брюховецький, В'ячеслав. Рукописи таки не горять, але ховають загадки! / В. Брюховецький. - С.77-79. Петров, Віктор Платонович. Українська інтелігенція - жертва большевицького терору / В. П. Петров. - С.79-99. Голобородько, Я. Ді-джей української прози Сергій Жадан / Я. Голобородько. - С.100-107. Різник, Л. "Світ, де соромно бути ніжним!". [Проза Ігоря Павлюка] / Л. Різник. - С.107-112. Боронь, Олександр. Тарас Шевченко під судом драматурга / О. Боронь. - С.113-114. Кравченко, А. Інтердисциплінарний ключ до осягнення цілого / А. Кравченко. - С.115-118. Полякова, Л. Вагомий здобуток університетської русистики / Л. Полякова. - С.118-123. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 77 Кравченко, А. Інтердисциплінарний ключ до осягнення цілого [Текст] / А. Кравченко> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - N 10. - С. 115-118. Рец. на кн. : Генералюк Л. Універсалізм Шевченка: взаємодія літератури і мистецтва / Л. Генералюк. - К. : Наукова думка. - 2008. - 544 с. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література--історія, 19 ст. Доп.точки доступа: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |