74.2
К 90


    Кумарина, Галина Федоровна.
    Адаптивное образование: сущность и условия реализации [Текст] / Г. Ф. Кумарина // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 4. - С. 30-36
ББК 74.2
Рубрики: освіта адаптивна
фывфывфыв:
индивидуальные различия -- психолого-педагогическая диагностика -- оцінка якості освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(2Рос)к94
Б 79


    Болотов, В. А.
    Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников / В. А. Болотов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 39-45. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.04(2Рос)к94
Рубрики: Освіта--організація освіти--якість освіти
   Росія--освіта
фывфывфыв:
організація освіти -- державна освітня политика -- управління освітою -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- рейтинг освітніх закладв
Аннотация: У статті аналізуються напрямки та умови використання результатів оцінки якості освіти
В статье анализируются направления и условия использования результатов оценки качества образования


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.202.8
Б 79


    Болотов, В. А.
    Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.8 + 74е(0)ж + 74.04(2Рос)к
Рубрики: освіта в Росії
   Росія--Освіта
фывфывфыв:
організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени
Аннотация: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти.
В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования.


Доп.точки доступа:
Вальдман, И. А.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Рудяшко, Олена Олексіївна.
    Сучасні тенденції підвищення якості освіти [Текст] / О. О. Рудяшко // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 28-29.
Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти
фывфывфыв:
якість освіти -- оцінка якості освіти -- освітній процес -- міжкультурна компетенція


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)