С 31 Сенько, Ю. В. Профессиональный образ мира педагога и его педагогическая культура [Текст] / Ю. В. Сенько> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 63-68. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Вчитель Вчитель--професійний рівень--педагогічний досвід фывфывфыв: парадигма освіти -- педагогічна культура вчителя -- професійний образ світу педагога -- патернализм -- паттерн Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 36 Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Аннотация: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 38-39. Рубрики: Морально-етичне виховання--виховання історією фывфывфыв: сучасний учитель -- вчитель історії -- морально-етичне виховання -- парадигма освіти Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен) |
М 71 Мишатина, Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство фывфывфыв: мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність Аннотация: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель. Доп.точки доступа: Цыбулько, И. П. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 53 Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 42-49 Рубрики: Освіта--філософія освіти --інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: off-line освіта -- on-line освіта -- парадигма освіти -- філософія освіти Аннотация: Показано, що невпровадження в освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій призвело сучасну освітню систему до кризи, а сама освіта стала наріжним камнем, який призвів до появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off-line освіти як системи та on-line освіти як мережі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 53 Книш, Інна. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини [Текст] / І. Книш> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 35-41.
фывфывфыв: класична освіта -- парадигма освіти -- латинофільський освітній напрям -- візантійсько-російський освітній напрям -- слов’яно-греко-латинський освітній напрям -- старообрядницький освітній напрям Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |