Н 70 Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 95-96 Рец. на Збірник наукових праць "Естетика та етика педагогічної дії" / Інт-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Вип. 1. - К.; Полтава: ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. - 196 с. Рубрики: Періодичні видання України--педагогічні видання фывфывфыв: педагогічна дія -- етика педагогічної дії -- естетичні орієнтири педагогіки -- етичні орієнтири педагогіки -- "Естетика і етика педагогічної дії", збірник Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Зязюн, І. Немає педагогіки без педагога... / Іван Зязюн> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 19-23. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--підготовка підготовка майбутніх вчителів освіта педагогічна фывфывфыв: професія вчителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна дія -- педагогічна освіта -- педагогічна компетентність -- педагог-дослідник -- педагог-психолог -- педагог-майстер Аннотация: У статті розглянуто проблему пошуку оптимальної концепції педагогічної освіти, в якій важлива роль буде відведена підготовці педагога як творчої особистості, активного перетворювача дійсності, носія культурних цінностей і гуманітарних пріоритетів. Наголошено, що оновлена педагогічна освіта не повинна зводитись до традиційної предметної підготовки і наведення сукупності наукових рекомендацій, а має враховувати індивідуальну позицію майбутнього вчителя, який постійно конструюватиме педагогічну дію, адекватну певній ситуації та власним можливостям. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 77 Кравченко, О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / Олена Кравченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 54-56. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Медицина--підготовка медичних працівників Медицина--медична етика фывфывфыв: медсестринська педагогіка -- медсестринська етика -- медичні коледжі -- педагогічна дія Аннотация: У статті розглянуто мету і завдвння медсестринської педагогіки, особливості формування медсестринської етики у студентів медичних коледжів крізь призму психологічних чинників педагогічної дії, окреслено вимоги до викладацького складу, який має забезпечувати ефективне навчання і виховання майбутніх медичних працівників. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |