Емельянова, М.
    На пути к профессии : Роль педагогической практики в профессиональном становлении студентов [Текстььь] / М. Емельянова // Дошкольное воспитание : Научно-методический журнал. - 2006. - N9. - С. 99-101 . - ISSN 0012-561X
Рубрики: професійне становлення
фывфывфыв:
СТУДЕНТИ -- педагогічна практика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Дятленко, Т.
    Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-словесника [Текстььь] / Т. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N7/8. - С. 29-32
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів
   навчання студентів

фывфывфыв:
педагогічна практика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


378.016:821.161.2
К89


    Кузнецова, Галина Петрівна.
    Формування готовності до викладання української літератури в студентів філологічних факультетів у процесі педагогічної практики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / Г. П. Кузнецова ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2006. - 21 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ
   Вища освіта

   автореферати дисертацій--українська література

фывфывфыв:
педагогічна практика -- українська література


Доп.точки доступа:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.2
Б 77


    Бойко, Алла.
    Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 15-22 : портр. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Модернізація освіти
   Освіта--інновації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічна інноватика -- педагогічна практика
Аннотация: У статті обґрунтовано специфіку співвідношення педагогічної теорії і практики в умовах модернізації системи освіти України. Схарактеризовано найбільш значущі для практики праці вчених та діяльність з упровадження інновацій Національної академії педагогічних наук України.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2.
ББК 74.202
Рубрики: навчання особистісно орієнтоване
фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель
Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)




    Онищенко, Наталія.
    Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагогічна практика
фывфывфыв:
педагогічна практика -- дидактична практика -- навчально-виробнича практика -- переддипломна практика -- професійне становлення -- майбутні вчителі -- вищі навчальні заклади
Аннотация: У статті аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчяальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Савченко, О.
    Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / Олександра Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 79-80.
Рец. на Бойко А. Упровадження педагогічної інноватики в практику виховання : монографія / Алла Бойко. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2011. - 384 с.
. - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Виховання--педагогічні інновації
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічна інноватика -- виховання -- монографії -- рецензії -- педагогічна наука -- педагогічна практика


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Куліненко, Лілія.
    Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 63-68. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка вчителів--практична підготовка--вища освіта
   навчання студентів--практика

фывфывфыв:
педагогічна освіта -- вища освіта -- компетенції -- педагогічна практика -- компетентнісний підхід -- майбутні вчителі -- громадянська практика -- громадянське виховання -- громадянська компетентність -- організаторські компетенції -- трудові компетенції -- метод проектів -- проектна діяльність -- підготовка до професійно-педагогічної діяльності
Аннотация: Компетентнісний підхід в організації педагогічної практики розглядається в реальних умовах формування майбутнього вчителя; особлива увага звертається на проблему <формування> громадянських, організаторських та трудових компетенцій майбутнього вчителя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кузнецова, Г.
    Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення [Текст] / Галина Кузнецова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 42-50. - Бібліогр.: 28 назв.
ББК 74.58(4Укр) + 81.411.1-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
фывфывфыв:
студент-словесник -- вчитель-словесник -- педагогічна практика -- наукові основи педагогічної практики -- професійна вправність
Аннотация: У статті з'ясовано наукові основи формування професійної вправності майбутніх учителів-словесників у процесі педагогічної практики. Зосереджено увагу на генезі становлення методичних умінь, які є основою готовності до педагогічної діяльності. Визначено типи готовності: змістово-теоретичний, змістово-процедурний, змістово-операційний, змістово-технологічний (креативний).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят


74
П 88


    Пузеп, Л. Г.
    Влияние педагогической практики на формирование мотивационной и компетентностной готовности выпускника педагогического вуза к будущей профессиональной деятельности [Текст] / Л. Г. Пузеп, А. И. Ривера, Ю. А. Терещенко // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 127-135. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 74
Рубрики: Професійна компетентність
фывфывфыв:
студенти-педагоги -- готовність до професійної діяльності -- педагогічна практика


Доп.точки доступа:
Ривера, А. И.; Терещенко, Ю. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
П 82


    Проскунін, Володимир.
    Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 24-28 : фотогр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Педагогічна практика студентів--зміст і організація
   Майбутні вчителі--педагогічна практика

фывфывфыв:
педагогічна практика -- студенти-практиканти -- карта роботи -- неперервна педагогічна освіта
Аннотация: У статті розглянуто деякі теоретичні й практичні аспекти організації педагогічної практики студентів, визначено ефективні форми роботи із спрямування молоді на здобуття педагогічної професії й організації педагогічної практики студентів у загальноосвітніх навчальних закладах.


Доп.точки доступа:
Бабенко, Оксана

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74
Я 72


    Яременко, Лілія Анатоліївна.
    Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74
Рубрики: Освіта--позашкільна освіта
фывфывфыв:
педагогічна практика -- позашкільна освіта -- педагоги-позашкільники -- керівники творчого об'єднання
Аннотация: Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов'язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах ВНЗ студенти повинні навчатися самостійно організувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціальністю "Позашкільна освіта".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Безлюдна, Вікторія Валеріївна.
    Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) [Текст] / В. В. Безлюдна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 240-243
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови--професійна компетентність
   Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол.

фывфывфыв:
професійна підготовка вчителя -- іноземна мова -- педагогічна практика -- навчальні плани
Аннотация: На основі аналізу історико-педагогічної літератури, постанов уряду обґрунтовано сновні тенденції розвитку професійної підготовки учителів іноземних мов: ослаблення ідеологізації змісту педагогічної освіти; удосконалення якості підготовки майбутніх учителів за рахунок дисциплін та їхнє розширення; вивчення іноземної мови з об’єднанням усіх аспектів в один предмет; удосконалення навчальних планів, програм і підручників для педагогічних вишів.


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)


371.134:379.8](477)
Б 60


    Биковський, Ярослав.
    Студенти-драгоманівці пізнають секрети майбутньої професії педагога-позашкільника / Я. Биковський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 77. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагоги-позашкільники--педагогічна практика
фывфывфыв:
позашкільна освіта -- туристсько-краєзнавчий напрям -- студенти-позашкільники -- педагогічна практика
Аннотация: Досвід підготовки педагогів-позашкільників у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


378:37.091.12.011.3-051(477)
З-93


    Зузяк, Тетяна.
    Практична професійно-педагогічна підготовка вчителів у вищих педагогічних закладах м. Вінниці (1920–1930 рр.) / Т. Зузяк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 9/12. - С. 71–76. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--історія--підготовка вчителів
фывфывфыв:
інститут народної освіти -- навчально-дослідна школа -- педагогічна практика -- педагогічний технікум -- професійно-педагогічна підготовка
Аннотация: На основі архівних та науково-літературних джерел проаналізовано історію становлення вищих педагогічіних закладів м. Вінниці (1920–1930 рр.).


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)