В 92 Выготский, Лев Семенович. Педагогическая психология [Текст] / Л. С. Выготский; под ред. В. В. Давыдова. - М. : АСТ : Астрель : Люкс, 2005. - 671 с. - Библиогр.: с. 660-663. - ISBN 5-17-027239-1. - ISBN 5-271-09891-5. - ISBN 5-9660-0738-1 : 60.60 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Педагогічна психологія Инстинкты (псих.) Условные рефлексы Психика Воспитание Инстинкты Игра Внимание Трудовое воспитание Социальное поведение Темперамент Личность Умственное развитие Педагогічна психологія фывфывфыв: психология учителя -- моральна поведінка -- учительский труд -- знаковые операции -- психические процесс -- естетичне виховання -- педагогічна психологія Доп.точки доступа: Давыдов, Василий Васильевич \ред.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ДШ2/2003/9(березень) Газета 2003г. N 9(березень) Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5. Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10 фывфыв: психологія управління Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14. фывфыв: психологія виховання, педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16 фывфыв: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текстььь] / О. Васильєв> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
Рубрики: психологія виховання педагогічна психологія покарання фывфывфыв: психологія виховання -- педагогічна психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текстььь]> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
Рубрики: покарання педагогічна психологія психологія виховання психологія навчання фывфывфыв: педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем ДШ2/2003/9(березень) : Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203 . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Педагогічна психологія Освіта Кафедра психології фывфывфыв: педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Z99 Єгорова, Є. Феномен емоційного вигоряння та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Професійно-технічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: синдром емоційного вигоряння -- професійна діяльність -- педагогічні робітники -- професійна мотивація -- психологія -- педагогічна психологія -- емоційне вигоряння Аннотация: Представлені результати експериментального вивчення синдрому емоційного вигоряння (СЕВ) у педагогічних робітників системи профтехосвіти. Наведені як узагальнені дані, так і проаналізовані дані, так і проаналізовані показники за окремими фазами: виявлені найбільш суттєві симптоми у формуванні СЕВ, його специфіка у досліджуваній професійній групі. Також встановлено, що СЕВ тісно взаємопов'язаний з процесами самоактуалізації особистості, її смисложиттєвими орієнтаціями, професійною мотивацією, особливостями професійної адаптації. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ц 85 Цукерман, Г. А. Подросток и старшеклассник: различия в мышлении : [рецензия] / Г. А. Цукерман> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 161-166 Рец. на Зак А. З. Развитие и диагностика мышления подростков и старшеклассников / А. З. Зак. - М. ; Обнинск : ИГ-СОЦИН, 2010. - 350 с. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Підлітки--мислення--психологія Мислення--підлітки--психологія Старшокласники--психологія мислення старшокласника Вікова психологія фывфывфыв: мислення -- школярі -- підлітки -- педагогічна психологія Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 95 Шукова, Г. В. Челпановские чтение - 2011 / Г. В. Шукова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 164-167 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологи зарубіжних країн Росія--психологи фывфывфыв: педагогічна психологія Доп.точки доступа: Челпанов, Георгій Іванович (1862-1936) Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 70-летию С. Д. Смирнова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 154-156 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--персоналії психологи зарубіжних країн Росія--психологи фывфывфыв: психологія особистості -- педагогічна психологія Доп.точки доступа: Смирнов, Сергій Дмитрович (російський психолог ; 1941) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
Ш 14 Шавырина, Г. В. Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 163-166 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія--наукові заходи освіта--наукові заходи--конференції--симпозіуми фывфывфыв: педагогічна психологія -- конференції Доп.точки доступа: Трушина, Н. Н.; Боякова, Е. Л. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
Т 46 Тихомирова, Т. Н. Межличностное взаимодействие в образовательной среде и развитие общих способностей / Т. Н. Тихомирова> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 30-40. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Когнітивна психологія Педагогічна психологія--виховання Кафедра психології фывфывфыв: міжособистісна взаємодія -- інтелект -- креативність -- освітнє середовище -- педагогічна психологія -- виховний вплив -- здібності Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Х 86 Хохлов, С. И. О самовоспитании и самообразовании школьников / С. И. Хохлов> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 49-52. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія Самовиховання учнів Самоосвіта учнів Росія--освіта--виховання фывфывфыв: педагогічна психологія -- психологія навчання і виховання -- самовиховання і самоосвіта школярів -- формування потреби у самовихованні -- потреба учнів у самоосвіті -- психолого-педагогічна діяльність Аннотация: Про формування у школярів потреб у самовихованні та самоосвіті (гармонійна особистість учня , успішна навчальна діяльність). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Сенько, Ю. В. Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Філософія--герменевтика Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду Герменевтика Психологія--педагогічна психологія Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів Вчителі--підвищення кваліфікації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія фывфывфыв: філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду Аннотация: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя. В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя. Доп.точки доступа: Шкунов, В. Г. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Т 81 Тудупова, Т. Ц. Этнопсихологический тренинг общения в воспитательном процессе / Т. Ц. Тудупова, Ч. Ц. Сангадиев> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 46-51. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія--дитячі тренінги Виховання школярів--культура міжнаціонального спілкування Педагогічна психологія--виховання Педагогічна психологія--тренінги Тренінги--міжетнічна толерантність Підлітки--тренінги Росія фывфывфыв: психологія -- педагогічна психологія -- етнопсихологічні тренінги спілкування -- дитячі тренінги -- виховний процес -- підлітковий вік -- проблема етнопсихологічної підготовки Аннотация: Про один з найбільш ефективних методів навчання міжкультурної комунікації - етнопсихологічний тренінг спілкування (проблема етнопсихологічної підготовки сучасних підлітків). Доп.точки доступа: Сангадиев, Ч.Ц. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 52 Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу Доп.точки доступа: Берулава, М.Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ялалов, Ф. Г. Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта--педагогічні компетенції Вчителі--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів--педагогічні компетенції фывфывфыв: вища педагогічна освіта -- педагогічні компетенції -- багатовимірні педагогічні компетенції -- синергетика -- синергетичність -- майбутні педагоги -- віртуальна багатовимірність педагогів -- педагогічна психологія Аннотация: У статті надано психолого-педагогічне обгрунтування необхідності здійснення багатовимірного підходу до професійної підготовки педагога ХХІ ст. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Вартанова, И. И. Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника Вікова психологія--старшокласники фывфывфыв: мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників Аннотация: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Русалов, В. М.. Характерологические особенности и предпочтения школьных предметов у подростков / В. М. Русалов, Н. А. Велумян> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 12-21. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічна психологія--психологія підлітків--шкільні предмети фывфывфыв: шкільні предмети -- інтерес до шкільних предметів -- характери -- підлітки -- ментальні ресурси -- лонгітюди -- педагогічна психологія -- психологія підлітків Аннотация: В лонгітюдному дослідженні на виборці учнів ІХ-ХІ класів загальноосвітній школі Москви вивчалось співвідношення між вибором улюбленого шкільного предмету і рисами характеру. Вибір шкільного предмета оцінювався за методом парних порівнянь. Характер визначався з допомогою опитувальника рис характеру. Показано, що між інтересомдо певного шкільного предмета і рисами характеру існують статистичні значні взаємозв'язки, які у більшості випадків зберігаються на протязі досліджуваного періоду. Доп.точки доступа: Велумян, Н. А. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кравчук, А. В. Школьная организационная культура в контекте учебно-воспитательного процесса / А. В. Кравчук> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 45-49. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія--культура педагогічного колектива Школа--шкільна організаційна культура Росія--освіта--виховання фывфывфыв: педагогічна психологія -- психологія вчителів -- шкільна організаційна культура -- навчально-виховний процес -- шкільному психологу -- культура спілкування педагогів -- ціннісні орієнтації школярів -- шкільні субкультури -- культура учнівського колектива Аннотация: Про взаємодію двох підсистем: культури педагогічного колективу школи і культури учнівського колективу (шкільна організаційна культура, педагогічна психологія). Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Дружилов, С. А. Профессионализм педагога: психологический ракурс / С. А. Дружилов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 69-79. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія фывфывфыв: психологія -- педагогіка -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- кваліфікація -- компетентність -- професіоналізм -- професійна компетентність -- стадії розвитку професіоналізму -- фази професіоналізму -- концептуальна модель діяльності -- модель професійної діяльності -- КМПД -- індивідуальний ресурс людини Аннотация: Професіоналізм характеризується не тільки як високий рівень знань, умінь і результатів роботи педагога, але і як певна системна організація його психіки. Профессионализм характеризуется не только как высокий уровень знаний, умений и результатов работы педагога, но и как определённая системная организация его психики. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |