М 29 Мартиненко, Світлана. Методи комплексного педагогічного діагностування адаптації дитини до умов навчального середовища [Текст] / С. Мартиненко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 9. - С. 49-51. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--адаптація до школи фывфывфыв: педагогічне діагностування -- адаптація дитини -- навчальне середовище Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, Л. О. Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. О. Савченко ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. - К. : КНТ, 2014. - 209, [7] с. : іл. - Л-ра: с. 199-202. - Дод.: с. 203-209. - ISBN 978-966-373-751-5 : 85.00 грн., 85.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вища педагогічна освіта Педагогічна діагностика Підготовка майбутніх вчителів Кафедра педагогіки фывфывфыв: педагогічне діагностування -- підготовка майбутніх учителів -- вища педагогічна школа -- арт-терапія -- мультимедійні технології -- моделювання педагогічних ситуацій -- інноваційні методи навчання -- мультмедійні технології в навчанні Аннотация: Розглянуто педагогічну діагностику як систему методів і засобів, яка створює основу для виявлення труднощів у роботі студентів, дозволяє визначити сильні та слабкі сторони їхньої підготовки до професійної педагогічної діяльності, окреслити оптимальні шляхи подальшого підвищення якості освіти майбутніх учителів. Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; ДВНЗ "Криворізький національний університет"; Криворізький педагогічний інститут Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |