Б 73 Богданов, Ігор Тимофійович. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / Ігор Богданов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назви Рубрики: Вищі навчальні заклади--педагогічний університет--Україна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Бердянськ, місто--вищі навчальні заклади Запорізька область--вища освіта фывфывфыв: вищий навчальний заклад -- педагогічний ВНЗ -- педагогічний університет -- розвиток університету -- інноваційний розвиток -- науково-педагогічні школи -- наукові дослідження -- міжнародне співробітництво -- підготовка наукових кадрів -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- науково-видавнича діяльність -- імідж -- навчальний процес -- науково-дослідна діяльність -- студенти -- аспіранти -- наукове товариство -- культурно-мистецька діяльність -- спортивні здобутки -- ювілей університету Аннотация: Висвітлюються основні аспекти діяльності Бердянського державного педагогічного університету в контексті напрямів і завдань інноваційного розвитку ВНЗ, аналізуються знакові здобутки професорсько-викладацького колективу навчального закладу. Доп.точки доступа: Бердянський державний педагогічний університет \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Аннотация: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчитель--новий вчитель Педагогічна технологія--поняття--структура Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя Педагогічна освіта--освітні технології фывфывфыв: підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ Аннотация: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 23-29 Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети--підготовка наукових кадрів Вища освіта в Україні--педагогічна освіта фывфывфыв: педагогічний ВНЗ -- державний університет -- ювілей університету -- місія університету -- людиновимірність -- освіта впродовж життя -- структура університету -- освітня діяльність -- вища педагогічна освіта -- науково-дослідна діяльність -- підготовка наукових кадрів -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- наукова школа Аннотация: Стаття присвячена історії створення та сучасним напрямам роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Зокрема наголошується, що пріоритетними напрямами діяльності університету є інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Першим у переліку стратегічних напрямів розвитку науково-дослідної роботи університету є вдосконалення системи підготовки фахівців вищої кваліфікації. Доп.точки доступа: Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Запорізька обл.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |