П 16 Панасенко, Елліна. Зміст і структура експерименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Експеримент--метод експерименту--зміст педагогічного експерименту наукові дослідження педагогічний експеримент історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: експерименти -- педагогічні експерименти -- фази екпериментів -- структура екпериментів -- зміст педагогічних експериментів -- метод експерименту Аннотация: У статті на основі теоретичного аналізу експериментального методу у вітчизняній педагогічній науці та практиці (1945-1991 рр.) створено структурно-логічну модель експерименту. Виокремлено основні фази підготовки та проведення педагогічного експерименту, розкрито їхній зміст. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 4-8.
фывфывфыв: педагогічні експерименти -- нормативні документи -- інноваційні потенциали -- інноваційні ініціативи -- науковий супровід -- складання заявки Аннотация: У статті надаються рекомендації педагогічним колективам щодо вироблення оптимального шляху організації експериментальної роботи у ДНЗ, та пропонується п'ять перших кроків які потрібно зробити педагогічним колективам на шляху до започаткування дослідно-експериментального процесу. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
П 16 Панасюк, Тамара. Інноваційна діяльність дошкільного навчального закладу: основні поняття й зміст / Т. Панасюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 4-7 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність фывфывфыв: інновації -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- педагогічні експерименти -- дослідно-експериментальна діяльність -- експериментальні дошкільні заклади Аннотация: Стаття присвячена проблемі впровадження інновацій у практику дошкільних закладів. Розкрито сутність поняття "освітні інновації", висвітлено зміст інноваційних процесів. Визначено вимоги щодо надання дошкільному закладу статусу експериментального дошкільного закладу. Розглянуто нормативно-правове забезпечення дослідно-експериментальної роботи в дошкільних закладах та порядок її проведення. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |